eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie



Og³oszenie z dnia 2024-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich
wraz z amfiteatrem w Jarocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEG£O¦CI 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 02

1.5.8.) Numer faksu: 62 749 95 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich
wraz z amfiteatrem w Jarocinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-650aa6d0-fb31-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00385973

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00034372/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.18 Ca³odobowe zabezpieczenie terenu Parku Radoliñskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285967

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.26.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 97560,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamawiaj±cy zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegaj±ce na ca³odobowym zabezpieczeniu terenu Parku Radoliñskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie poprzez:
1) obs³ugê 20 wybranych kamer monitoringu miejskiego (zlokalizowanych na terenie Parku oraz w jego najbli¿szej okolicy), gdy obraz bêdzie przesy³any za po¶rednictwem zabezpieczonego ³±cza internetowego do zewnêtrznego operatora wyposa¿onego w stanowisko USI;
2) dyspozycjê Patrolu Grupy Interwencyjnej na wezwanie operatora monitoringu w sytuacji zaobserwowania realnego zagro¿enia;
3) patrolowanie parku oznakowanym pojazdem elektrycznym z sygnalizacj± ¶wietln± (np. skuter elektryczny) w godzinach nocnych codziennie od godz. 2300 do godz. 500 przez 1 pracownika poprzez odbijanie siê w punktach kontrolnych co 2 godziny;
4) przeciwdzia³anie kradzie¿om z w³amaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objêtego ochron±;
5) przeciwdzia³anie ³amaniu regulaminu Parku;
6) reagowanie w przypadkach zauwa¿enia na terenie Parku pakunków niewiadomego pochodzenia;
7) niezw³oczne informowanie o zauwa¿onych zagro¿eniach Parku w³a¶ciwych jednostek systemu ratowniczo-ga¶niczego, pogotowania gazowego, policji, pogotowia ratunkowego, innych jednostek oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego;
8) koordynowanie dzia³añ w przypadku interwencji s³u¿b zewnêtrznych (policja, stra¿ po¿arna, pogotowie ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpo¶rednie wskazywanie dróg do miejsc zdarzeñ oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistnia³ym zdarzeniu;
9) rozmieszczenia na terenie Parku punktów kontrolnych patroli (zgodnie z za³±cznikiem nr 1), pozwalaj±cych na analizowanie przebiegu s³u¿by,
10) sporz±dzanie raportów ze s³u¿by lub niebezpiecznych zdarzeñ, które w razie potrzeby bêd± udostêpniane policji i Zamawiaj±cemu;
11) pisemne zg³aszanie Zamawiaj±cemu wszelkich braków lub naruszeñ odno¶nie stanu zabezpieczenia mienia niezw³ocznie po spostrze¿eniu braków lub naruszeñ;
12) pisemne zg³aszanie Zamawiaj±cemu o wszelkich zniszczeniach, wadach i usterkach zauwa¿onych na terenie Parku (w szczególno¶ci w zakresie infrastruktury i zieleni).
1.2. Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na wykonywaniu prac ujêtych w § 1 ust. 1, nale¿y realizowaæ zgodnie z nastêpuj±cymi dokumentami:
• za³. nr 1 – Mapa z lokalizacj± punktów kontrolnych w Parku Radoliñskich;
• Specyfikacja Warunków Zamówienia.
1.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do reakcji, tj. dojazdu grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia lub reakcji na niebezpieczne zachowania czy zdarzenia (zgodnie z opisem zamówienia) w maksymalnym czasie 90 minut od wyst±pienia lub zg³oszenia danego zdarzenia.
1.4. Wykonawca zobowi±zany jest do dysponowania grup± interwencyjn± posiadaj±c± wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (tj. posiadaæ statut SUFO).
1.5. Wykonawca zobowi±zany jest do dzia³ania i dysponowania wykwalifikowan± grup± techniczn± z³o¿on± z kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego posiadaj±cego ukoñczony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego z uprawnieniami technicznymi wydanymi przez KWP w Poznaniu w sytuacjach kryzysowych lub bardzo pilnych.
1.6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania prac bêd±cych przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, nale¿yt± staranno¶ci± i w oparciu o obowi±zuj±ce normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego.
1.7. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni ¶cie¿ek i ro¶lin podczas wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do naprawienia szkód, odtworzenia nawierzchni lub nasadzenia ro¶linno¶ci na swój koszt.
1.8. Wykonawca w ramach ¶wiadczonych us³ug zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca stacjonowania na w³asny koszt.
1.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za dzia³ania i zaniechania pracowników Wykonawcy i podwykonawców w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
1.10. Wykonawca zobowi±zany jest podejmowaæ wszelkie czynno¶ci w celu przeciwdzia³ania wyst±pieniu przypadków losowych lub innych zdarzeñ mog±cych mieæ wp³yw na stan techniczny zabezpieczanego obiektu, a w razie ich wyst±pienia podejmowaæ stosowane ¶rodki zapobiegawcze w tym w szczególno¶ci interwencje z zastosowaniem dozwolonych prawem ¶rodków przymusu bezpo¶redniego oraz zawiadomiæ odpowiednie s³u¿by alarmowe oraz Zamawiaj±cego.
1.11. Wykonawca bêdzie realizowa³ warunki umowy zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i w oparciu o koncesjê ministra spraw wewnêtrznych i administracji na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
1.12. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za w³a¶ciwe wykonanie prac w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak równie¿ odpowiada za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi pracami.
1.13. Wykonawca niezw³ocznie po przyjêciu zlecenia obowi±zany jest informowaæ pismem dorêczonym Zamawiaj±cemu lub poprzez wys³anie wiadomo¶ci na adres e-mail Przedstawiciela Zamawiaj±cego o wszelkich znanych mu okoliczno¶ciach uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie Zlecenia.
1.14. Wykonawca zobowi±zany jest stosowaæ siê do wskazówek i poleceñ Zamawiaj±cego.
1.15. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e posiada odpowiedni± wiedzê, do¶wiadczenie, kwalifikacje, uprawnienia, mo¿liwo¶ci techniczne, organizacyjne, finansowe oraz sprzêt do wykonania czynno¶ci stanowi±cych przedmiot umowy.
1.16. Wykonawca zapewnia, ¿e zapozna³ siê nale¿ycie z opisem przedmiotu zamówienia okre¶lonym w §1 oraz za³±cznikiem nr 1, a tak¿e ¿e s± one wystarczaj±ce oraz stanowi± podstawê do kompletnego zrealizowania przedmiotu umowy.
1.17. Zamawiaj±cy i Wykonawca zobowi±zuj± siê do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które maj± wp³yw na stan bezpieczeñstwa chronionego obiektu lub mienia stron w czasie obowi±zywania umowy oraz po jej rozwi±zaniu.
1.18. Szczegó³owy opis zamówienia przedstawia tak¿e projekt umowy oraz jej pozosta³e za³±czniki.
1.19. Park Radoliñskich wraz z amfiteatrem jest zabytkowym za³o¿eniem pa³acowo – parkowym wpisanym do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod numerem 493/Wlkp/A na podstawie prawomocnej decyzji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.12.2006 r.
1.20. Grupa interwencyjna powinna liczyæ co najmniej 2 osoby i musi posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaæ statut SUFO.
1.21. Wykonawca we w³asnym zakresie zapewni umundurowanie pracowników z widocznym emblematem firmowym i numerem s³u¿bowym oraz wyposa¿y pracowników w ¶rodki ³±czno¶ci, gwarantuj±ce ³±czno¶æ miêdzy sob±, z pracownikami Zamawiaj±cego oraz ze stanowiskiem Kierownika Agencji Ochrony.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
79710000-4 – Us³ugi ochroniarskie
92522100-7 – Us³ugi ochrony obiektów i budynków historycznych
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Bior±c pod uwagê charakter przedmiotu zamówienia stwierdziæ nale¿y, ¿e jest on niepodzielny. Podzia³ realizacji zamówienia na czê¶ci spowodowa³by zwiêkszenie kosztów, trudno¶ci realizacyjne oraz ryzyko opó¼nienia terminów, jak równie¿ mia³by charakter sztuczny i niecelowy.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522100-7 - Us³ugi ochrony obiektów historycznych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 119500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 119500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Norbert Zimny Agencja Ochrony Osób i Mienia TIGER SECURITY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171829211

7.3.3) Ulica: pODCHOR¡¯YCH 2A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 82853,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.