Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00210974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3835748
1.5.8.) Numer faksu: 48 3835749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mzlradom.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej w podziale na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891b5402-25c4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000376/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont lokali i klatek schodowych.
1.1.4 Remont lokali i klatki schodowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/001/10/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231979,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81917,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) ZADANIE I obejmuje remont lokali mieszkalnych przy ul. Koszarowej 11 m 22 i 1905 Roku 54 A m 5 oraz klatkę schodową w budynku mieszkalnym przy ul. Okulickiego 342. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe: rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych (posadzki), rozebranie ścianki z cegieł o grubości ½ cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wykucie z muru podokienników drewnianych, wykucie z muru ościeżnic stalowych; odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, rozebranie posadzek drewnianych z oderwaniem listew lub cokołów, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych), zrywanie tapet.
2) wykonanie ławy fundamentowej betonowej do szerokości 0,6 m z zastosowaniem pompy do betonu, podkłady betonowe na podłożu gruntowym, warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej, ścianki działowej pełnej z cegieł grubości1/2 cegły
3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę obróbek okiennych, wymianę elementów schodów drewnianych - tralki prostokątne
4) uzupełnienie tynków wewnętrznych, naprawę i gipsowanie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach.
5) wymiana osprzętu w piecach i trzonach kuchennych – blacha przed piecowa.
6) posadzki: naprawę posadzek, układanie wykładzin podłogowych (wykładziny PCV bez warstwy izolacyjnej rulonowe, układanie paneli montaż listew przyściennych i progów drzwiowych.
7) roboty malarskie: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników i innych elementów.
8) jednowarstwowe izolacje pionowe murów nie otynkowanych lepikiem.
9) roboty sanitarne: prace modernizacyjne przy instalacjach: wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania. Prace wodociągowe i kanalizacyjne obejmują remont instalacji zimnej i ciepłej wody w tym roboty demontażowe oraz wykonania instalacji zimnej i ciepłej wody wyposażonej w następujące punkty czerpalne: baterie umywalkowe, baterię zlewozmywakowe, zawory do płuczek ustępowych, zawory przepływowe. Ponadto przewiduje się montaż następującej armatury sanitarnej: umywalek porcelanowych z syfonem PCV, zlewozmywaków stalowych z syfonem PCV, misek ustępowych z płuczką typu Compact.
10) instalacje gazowe: montaż kuchenki gazowej, wymianę kurka gazowego przelotowego próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska.
11) instalacje elektryczne: roboty przygotowawcze, demontaż istniejących instalacji, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, montaż osprzętu elektrycznego (gniazd wtyczkowych, włączników, armatura modułowa), pomiary instalacji elektrycznej po remoncie.
12) naprawa skrzynek pocztowych.
3. Szczegółowy warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ), oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 51828,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ZADANIE II obejmuje remont lokalu mieszkalnego przy ul. Planty 7 m 61.2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wykucie z muru podokienników drewnianych, rozbiórka pieców kaflowych; odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, skucie okładzin z glazury, rozebranie ścianki z cegieł gr ¼ cegły, rozebranie posadzek z oderwaniem listew lub cokołów, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych),.
2) uzupełnienie tynków wewnętrznych, naprawę i gipsowanie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach, wymiana podokienników.
3) posadzki: naprawę posadzek,, układanie paneli podłogowych, montaż listew przyściennych i progów drzwiowych
4) roboty malarskie: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni preparatami gruntującymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników i innych elementów,
5) roboty sanitarne: prace modernizacyjne przy instalacjach: wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania. Prace wodociągowe i kanalizacyjne obejmują remont instalacji zimnej i ciepłej wody w tym roboty demontażowe oraz wykonania instalacji zimnej i ciepłej wody wyposażonej w następujące punkty czerpalne: baterie umywalkowe, baterię zlewozmywakowe, zawory do płuczek ustępowych, zawory przepływowe. Ponadto przewiduje się montaż następującej armatury sanitarnej: umywalek porcelanowych z syfonem PCV, zlewozmywaków stalowych z syfonem PCV, misek ustępowych z płuczką typu Compact, wanien stalowych , wymianę wodomierzy.
6) instalacje elektryczne: roboty przygotowawcze, demontaż istniejących instalacji, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, montaż osprzętu elektrycznego (gniazd wtyczkowych, włączników, armatura modułowa), pomiary instalacji elektrycznej po remoncie.
3. Szczegółowy warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ), oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 30089,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51592,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51592,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51592,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bogusław Rybicki Zakład Remontowo Budowlany
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Daniel Rybicki wspólnik Spółki Cywilnej Zakład Remontowo Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962994349
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 11/6
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51592,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32490,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33805,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32490,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa GAMA Dariusz Grzegorzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481523471
7.3.3) Ulica: Sycyńska 29B/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32490,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Miasta Radomia oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.