eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE - fotowoltaika" oraz "Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebami"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE – fotowoltaika” oraz „Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebami”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257554502

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbd1dd3b-b28b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE – fotowoltaika” oraz „Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebami”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd1dd3b-b28b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014783/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4524108,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Serokomla:
Zakres robót obejmuje m.in.:
Termomodernizacja budynku:
‒ wymiana drewnianej stolarki okiennej;
‒ wymiana drewnianej stolarki drzwiowej;
‒ ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej gr. 15 cm po uleżeniu wraz z remontem pokrycia dachowego papą termozgrzewalną oraz remontem systemu odwodnienia połaci dachowej i kominów ponad dachem;
‒ docieplenie ścian styropianem gr. 15cm oraz wełną mineralną gr. 15 cm;
‒ docieplenie ścian piwnicznych/fundamentowych oraz w strefie cokołu polistyrenem XPS o gr. 12 cm;
‒ wykonanie tynków cienkowarstwowych;
‒ wykonanie remontu murów oporowych, wsypu opału, zadaszeń oraz schodów wejściowych;
Modernizacja instalacji c.o. w budynku Urzędu Gminy:
‒ wykonanie instalacji c.o. z rur pp-r stabi/stal zaciskana,
‒ montaż grzejników z zaworami termostatycznymi,
‒ montaż armatury,
‒ wykonanie izolacji termicznej instalacji,
‒ wykonanie prób i uruchomienie instalacji,
Branża elektryczna:
‒ wymiana opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych na oprawy typu led,
‒ instalacje fotowoltaiczna o mocy 14,40 kWp
‒ instalacja odgromowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1269043,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Serokomli:
Zakres robót obejmuje m.in.
‒ wymiana stolarki okiennej;
‒ wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
‒ docieplenie ścian styropianem gr. 15cm;
‒ docieplenie ścian fundamentowych w strefie cokołu polistyrenem XPS o gr. 12 cm;
‒ docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
‒ wymiana częściowa pokrycia dachowego
‒ wykonanie tynków cienkowarstwowych;
‒ wykonanie remontu schodów zewnętrznych
‒ wymiana balustrad na pochylniach
‒ rozbiórka opasek betonowych i wykonanie nowych z kostki betonowej
Wymiana instalacji CO w budynku głównym Szkoły i szatni oraz kuchni:
‒ instalacja centralnego ogrzewania wykonana z rur stalowych ocynkowanych zewnętrznie, łączonych na kszałtki stalowe zaprasowywane,
‒ grzejniki stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami termostatycznymi z nastawą wstępną oraz grzejniki stalowe płytowe i grzejniki członowe aluminiowe.
Branża elektryczna:
‒ wymiana opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych na oprawy typu led,
‒ instalacje fotowoltaiczna o mocy 15,3+19,8 kWp,
‒ instalacja odgromowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 2925300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzówce:
Zakres robót obejmuje m.in.:
‒ wymiana stolarki okiennej;
‒ wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
‒ docieplenie ścian styropianem gr. 15cm oraz wełną mineralną także gr. 15 cm;
‒ wykonanie tynków cienkowarstwowych;
‒ wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z systemem odwodnienia połaci dachowych
‒ przebudowa i remont schodów i pochylni do budynku
‒ rozbiórka opasek betonowych i wykonanie nowych z kostki betonowej
Branża elektryczna:
‒ wymiana opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych na oprawy typu led,
‒ instalacje fotowoltaiczna o mocy 16,2 kWp,
‒ instalacja odgromowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1458996,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebami
Zakres robót obejmuje m.in.:
‒ rozbiórka posadzki z wykładziny rulonowej;
‒ poszerzenie otworów w ściankach działowych wewnętrznych;
‒ demontaż stolarki drzwiowej;
‒ wykonanie posadzek antypoślizgowych w komunikacji budynku;
‒ montaż nowej stolarki drzwiowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 136000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1269043,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4280400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1269043,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148

7.3.3) Ulica: Trzaskoniec

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1269043,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2925300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6014700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2925300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PIOTRAS” Piotr Szewczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960063444

7.3.3) Ulica: Zachodnia

7.3.4) Miejscowość: Plateróe

7.3.5) Kod pocztowy: 08-210

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2925300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1458996,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458996,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1458996,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mon-Plast Przemysław Dybciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252103063

7.3.4) Miejscowość: Sięciaszka Trzecia

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1458996,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.