Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112288/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE – fotowoltaika” oraz „Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21
1.5.2.) Miejscowość: Serokomla
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257554502
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbd1dd3b-b28b-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE – fotowoltaika” oraz „Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd1dd3b-b28b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014783/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Serokomla wraz z OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4524108,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Serokomla:Zakres robót obejmuje m.in.:
Termomodernizacja budynku:
‒ wymiana drewnianej stolarki okiennej;
‒ wymiana drewnianej stolarki drzwiowej;
‒ ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej gr. 15 cm po uleżeniu wraz z remontem pokrycia dachowego papą termozgrzewalną oraz remontem systemu odwodnienia połaci dachowej i kominów ponad dachem;
‒ docieplenie ścian styropianem gr. 15cm oraz wełną mineralną gr. 15 cm;
‒ docieplenie ścian piwnicznych/fundamentowych oraz w strefie cokołu polistyrenem XPS o gr. 12 cm;
‒ wykonanie tynków cienkowarstwowych;
‒ wykonanie remontu murów oporowych, wsypu opału, zadaszeń oraz schodów wejściowych;
Modernizacja instalacji c.o. w budynku Urzędu Gminy:
‒ wykonanie instalacji c.o. z rur pp-r stabi/stal zaciskana,
‒ montaż grzejników z zaworami termostatycznymi,
‒ montaż armatury,
‒ wykonanie izolacji termicznej instalacji,
‒ wykonanie prób i uruchomienie instalacji,
Branża elektryczna:
‒ wymiana opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych na oprawy typu led,
‒ instalacje fotowoltaiczna o mocy 14,40 kWp
‒ instalacja odgromowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1269043,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Serokomli:Zakres robót obejmuje m.in.
‒ wymiana stolarki okiennej;
‒ wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
‒ docieplenie ścian styropianem gr. 15cm;
‒ docieplenie ścian fundamentowych w strefie cokołu polistyrenem XPS o gr. 12 cm;
‒ docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
‒ wymiana częściowa pokrycia dachowego
‒ wykonanie tynków cienkowarstwowych;
‒ wykonanie remontu schodów zewnętrznych
‒ wymiana balustrad na pochylniach
‒ rozbiórka opasek betonowych i wykonanie nowych z kostki betonowej
Wymiana instalacji CO w budynku głównym Szkoły i szatni oraz kuchni:
‒ instalacja centralnego ogrzewania wykonana z rur stalowych ocynkowanych zewnętrznie, łączonych na kszałtki stalowe zaprasowywane,
‒ grzejniki stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami termostatycznymi z nastawą wstępną oraz grzejniki stalowe płytowe i grzejniki członowe aluminiowe.
Branża elektryczna:
‒ wymiana opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych na oprawy typu led,
‒ instalacje fotowoltaiczna o mocy 15,3+19,8 kWp,
‒ instalacja odgromowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 2925300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzówce:Zakres robót obejmuje m.in.:
‒ wymiana stolarki okiennej;
‒ wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
‒ docieplenie ścian styropianem gr. 15cm oraz wełną mineralną także gr. 15 cm;
‒ wykonanie tynków cienkowarstwowych;
‒ wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z systemem odwodnienia połaci dachowych
‒ przebudowa i remont schodów i pochylni do budynku
‒ rozbiórka opasek betonowych i wykonanie nowych z kostki betonowej
Branża elektryczna:
‒ wymiana opraw oświetleniowych żarowych i świetlówkowych na oprawy typu led,
‒ instalacje fotowoltaiczna o mocy 16,2 kWp,
‒ instalacja odgromowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1458996,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa dostępności Urzędu Gminy Serokomla dla osób ze szczególnymi potrzebamiZakres robót obejmuje m.in.:
‒ rozbiórka posadzki z wykładziny rulonowej;
‒ poszerzenie otworów w ściankach działowych wewnętrznych;
‒ demontaż stolarki drzwiowej;
‒ wykonanie posadzek antypoślizgowych w komunikacji budynku;
‒ montaż nowej stolarki drzwiowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 136000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1269043,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4280400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1269043,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148
7.3.3) Ulica: Trzaskoniec
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ireneusz Przeździak "IRPOL", "POLDOM"
jakie przetargi wygrała firma
Ireneusz Przeździak "IRPOL", "POLDOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1269043,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2925300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6014700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2925300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PIOTRAS” Piotr Szewczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960063444
7.3.3) Ulica: Zachodnia
7.3.4) Miejscowość: Plateróe
7.3.5) Kod pocztowy: 08-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2925300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1458996,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458996,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1458996,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mon-Plast Przemysław Dybciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252103063
7.3.4) Miejscowość: Sięciaszka Trzecia
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MON - PLAST Przemysław Dybciak Firma Usługowo-Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
MON - PLAST Przemysław Dybciak Firma Usługowo-Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1458996,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI SEROKOMLA
więcej: przetargi SEROKOMLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.