eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynObsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a6d8db8-da1f-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji tej części zamówienia przewiduje się ok. 60 godzin obsługi prawnej tygodniowo, w tym 40 godzin w siedzibie (zamawiający udostępnia pomieszczenie i media), z zastrzeżeniem, że obsługa musi odbywać się codziennie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz około 20 godzin poza siedzibą zamawiającego, w tym poza godzinami pracy Urzędu.Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
1) zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, w tym kontynuowanie ok.62 niezakończonych spraw,
2) zastępstwo procesowe w sprawach karnych,
3) prowadzenie egzekucji należności cywilnych, w tym kontynuowanie 5 niezakończonych spraw.
4) udzielanie pisemnych opinii na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia kompletnego wniosku o wydanie opinii (wykonawca winien w przypadku stwierdzenia braków wniosku uniemożliwiających wydanie opinii niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni wystąpić o jego uzupełnienie),
5) udzielanie porad prawnych w godzinach pracy urzędu (40 godzin tygodniowo) na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie. Zamawiający wymaga, by w sprawach nagłych porady udzielane były również poza godzinami urzędowania (dopuszcza się konsultacje telefoniczne i e-mailowe),
6) udział w szczególnych przypadkach, w czynnościach związanych z postępowaniem odwoławczym w zakresie spraw podatkowych, w tym w postępowaniach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym oraz sądami administracyjnymi.
7) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie (wraz z załącznikami):
a) projektów uchwał Rady Miejskiej,
b) projektów zarządzeń Burmistrza Miasta,
c) umów, porozumień,
d) dokumentów przygotowanych przez Międzyzakładową Kasę zapomogowo-pożyczkową działającą przy Urzędzie Miejskim w Cieszynie,
e) projektów innych dokumentów, jeśli wymaga tego ważny interes Zamawiającego
8) opracowanie na wniosek Zamawiającego wzorcowych dokumentów powszechnego stosowania w Urzędzie (wzory umów, wzory standardowych zarządzeń, wzory pism będących rozpatrzeniem skarg, wniosków, petycji, udzielenia informacji publicznej, itp., klauzule dot. np. Ochrony danych osobowych, praw autorskich, itp.),
9) udział w spotkaniach i naradach Burmistrza lub innych członków kierownictwa, jeżeli wymaga tego istotny interes Zamawiającego,
10) zaskarżanie rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
11) wyznaczanie opiekuna do bieżących kontaktów z Zamawiającym oraz uzgadniania bieżących kwestii organizacyjnych obsługi prawnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 556787,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja tej części zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego (Zamawiający udostępnia pomieszczenie i media) i obejmuje obsługę prawnąw wymiarze średnio 5 godzin tygodniowo (na miejscu oraz poza siedzibą Urzędu - w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej), w tym:
1) opiniowanie projektów uchwał przedkładanych przez Burmistrza Miasta, kluby radnych, komisje Rady Miejskiej oraz składanych w ramach inicjatywy uchwałodawczej mieszkańców,
2) przygotowywanie projektów uchwał na wniosek Przewodniczącego Rady Miejskiej,
3) udział w sesjach Rady Miejskiej,
4) udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej według potrzeb zgłoszonych przez Przewodniczącego Rady,
5) dokonywanie kwalifikacji pism wpływających do Rady Miejskiej we współpracy z Sekretarzem Miasta,
6) opiniowanie oraz przygotowywanie projektów pism i dokumentów Rady Miejskiej,
7) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej,
8) udzielanie porad i opinii prawnych w zakresie działalności Rady Miejskiej na pisemny wniosek radych i komisja Rady Miejskiej, w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia wniosku,
9) reprezentowanie Rady Miejskiej przed sądami i organami administracji w postępowaniach administracyjnych,
10) zgłaszanie Burmistrzowi Miasta na piśmie, w terminie nie późniejszym niż 5 dni od dnia przekazania projektu uchwały do Biura Rady Miejskiej, zarazem nie później niż 48 godzin przed sesją zwyczajną (a nie później niż na 3 godziny przed sesją nadzwyczajną) uwag i zastrzeżeń do projektów uchwał z uzasadnieniem prawnym swoich zastrzeżeń. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń wykonawca może zostać zobowiązany do ich skonsultowania z radcą prawnym, który zaparafował projekt uchwały.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260071,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RKW Kruszyński Wojciuch Kancelaria Radców Prawnych Sp.P

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532539630

7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42804 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42804 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42804 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Osak Kancelaria radcy prawnego w Cieszynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482341356

7.3.3) Ulica: Pokoju 1

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42804 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.