eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzycaPrzebudowa boiska sportowego w Dobrzycy w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska sportowego w Dobrzycy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627413013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobryzca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa boiska sportowego w Dobrzycy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc946a3-d625-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037165/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa boiska sportowego w Dobrzycy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1710341,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Przebudowa boiska sportowego w Dobrzycy” na terenie zespołu sportowego w Dobrzycy. W systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2) Inwestycja zlokalizowana jest w: gm. Dobrzyca, obręb Dobrzyca, dz. nr 887/15.
3) Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót budowlanych na terenie zespołu sportowego w Dobrzycy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień.
4) Jeśli w trakcie realizacji inwestycji przepisy ulegną zmianie, co spowoduje konieczność zmiany projektu bądź przygotowania dodatkowych dokumentów do odbiorów bądź wprowadzenia zmian inwestycji, Wykonawca powinien uwzględnić te zmiany w ramach zamówienia i wykonać niezbędne prace zgodnie z umową i w porozumieniu z Zamawiającym.
5) Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu i przebudowie boiska. Zadanie to będzie zawierać w szczególności prace:
- wykonanie mapy do celów projektowych,
- wykonanie badania geotechnicznego podłoża,
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyska wszystkie wymagane decyzje, pozwolenia, zezwolenia, warunki techniczne i realizacyjne, porozumienia oraz wypełni inne niewymienione formalności prawne w celu uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych ,
- powoła kierownika budowy oraz kierowników robót (jeżeli będą wymagani wskazanych w dokumentacji projektowej i decyzji o pozwoleniu na budowę),
- dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w PINB w Pleszewie oraz uzyskanie dziennika budowy,
- zabezpieczy i oznaczy teren budowy zgodnie z przepisami,
- dokonywanie wpisów w dzienniku budowy na bieżąco,
- zgłaszanie Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego powołanego przez Zamawiającego robót ulegających zakryciu,
- roboty przygotowawcze i zagospodarowanie placu budowy,
- roboty ziemne (w tym wyrównanie i profilowanie terenu),
- wykonanie fundamentów pod elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne),
- wykonanie podbudowy i nawierzchni boiska z drenażem i obrzeżami,
- montaż elementów wyposażenia,
- uporządkowanie i oczyszczenie terenu,
- prace pielęgnacyjne,
- roboty porządkowe i odtworzeniowe po wykonaniu robót na terenie inwestycji i terenach przyległych,
- przez cały okres trwania inwestycji pełnienie nadzoru autorskiego,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z dostarczeniem wszelkich atestów na wbudowane materiały budowlane,
- wykonanie wszelkich inne robót jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
- udział w naradach budowy,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenie zakończenia robót zgodnie z kategorią obiektu.
6) Zadanie realizowane będzie w 2 etapach.
I etap - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
II etap - wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej.
7) Płatności: Zamawiający przewiduje dwie płatności, każda po zakończeniu wydzielonego etapu prac.
I płatność po zakończeniu prac projektowych i uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę stanowiącą wkład własny Gminy Dobrzyca określony we wniosku o udzielenie dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja 8/2023/6095/PolskiLad
II płatność po zakończeniu prac budowlanych na podstawie sporządzonego i podpisanego protokołu odbioru robót budowlanych stanowiących transzę środków pochodzących z dofinansowania.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych płatności w następujących okolicznościach:
Przypadek 1- jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty złożonej w postepowaniu o udzielenie zamówienia przekroczy wartość określoną we wniosku o udzielenie dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/609PolskiLad dodatkowa płatność stanowiąca różnicę pomiędzy wartością określoną we wniosku o udzielenie dofinansowania, a kwotą najkorzystniejszej oferty zostanie wypłacona na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od pierwszej faktury.
Przypadek 2-jeżeli w trakcie wykonywania robót budowanych wystąpią okoliczności, w których należy wykonać roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu prac powodujące zwiększenie wynagrodzenia na podstawie sporządzonego protokołu konieczności.
8) Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane decyzje, pozwolenia, zezwolenia, warunki techniczne i realizacyjne, porozumienia oraz wypełnić inne niewymienione formalności prawne, mając na uwadze osiągnąć zamierzony cel zgodnie z obowiązującym prawem do wybudowania i oddania do użytku w/w boiska.
2. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) oraz art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymagań o dostępności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111250-5 - Badanie gruntu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2117700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2934172,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2117700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sport Plus Wojciech Gregorczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871790090

7.3.4) Miejscowość: Sepno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-090

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace ziemne, wykonanie podbudowy, dostawa trawy syntetycznej. Na tym etapie podwykonawca nie jest znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2117699,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.