eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinModernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowych nr 5 i nr 2



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowych nr 5 i nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowych nr 5 i nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a09e8962-19a0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041543/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowej nr 2 i nr 5

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
dostępnej pod adresem https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; ttps://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie
przekierowany do strony ttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w
postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TI.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Garwolinie
Zakres do realizacji obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe;
- demontaż tulei (gniazd) do słupków (do tenisa i piłki siatkowej) oraz bramek;
- sfrezowanie starej nawierzchni sportowej boiska wielofunkcyjnego grubości ok 3 cm, załadunek, wywóz i utylizacja urobku - sposób utylizacji, miejsce składowania w gestii wykonawcy;
- dostawa i osadzenie tulei do słupków oraz bramek - tuleje ze stali, ocynkowanej, długości 35cm, z dekielkami zabezpieczającymi otwór tulei po wyciągnięciu urządzenia;
- naprawa wszystkich uszkodzonych miejsc w podbudowie betonowej boiska. Naprawa wszystkich rys i spękań podbudowy betonowej - nacięcie i wypełnienie dylatacji;
- uzupełnienie uprzednio sfrezowanych miejsc matą elastyczną typu ET grubości ok. 3 cm – przed uzupełnieniem ubytków w celu zapewnienia odpowiedniej przyczepności podłoże należy odpowiednio przygotować: oczyścić, zagruntować itp.;
- dostawa i ułożenie nawierzchni sportowej bezspoinowej, poliuretanowej typu 2S, grubo.
min. 16 mm, przepuszczalnej dla wody, wykonywana bezpośrednio na placu budowy;
- wyznaczenie i malowanie linii boisk :
o linie pola gry (szer. 5cm) : piłka ręczna - kolor biały,
o linie pola gry (szer. 5cm) : tenis - kolor żółty,
o linie pola gry (szer. 5cm) : piłka siatkowa - kolor niebieskiej
- dostawę i montaż 2 zestawów bramek do piłki ręcznej - bramki o wymiarach 3,0 x 2,0m (2 kpl), głębokość: góra 0,8m, do. 1,0 m, bramka wykonana w całości z profili aluminiowych, mocowana w podłożu za pomocą tulei montażowych, rama bramki malowana w biało-czerwone pasy, wykonana z kwadratowego profilu aluminiowego 80x80mm, głębokość 80x100cm, tuleje ze stali ocynkowanej długości 35cm z dekielkami zabezpieczającymi otwór tulei po wyciągnięciu bramki, siatka do bramki PE, grubość splotu 2,5mm;
- dostawę i montaż 1 kompletnego zestaw do piłki siatkowej - zestaw musi umożliwiać grę w siatkówkę, tenisa ziemnego, badmintona (dla siatkówki możliwość regulacji wysokości zawieszenia siatki), słupki mocowane w tulejach - tuleje ze stali ocynkowanej, długości 35cm, z dekielkami zabezpieczającymi otwór tulei po wyciągnięciu słupków
- dostawę i montaż stojaków do rowerów – liczba sztuk 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Garwolinie;
Zakres do realizacji obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe;;
- demontaż ok. 27,6 m2 ogrodzenia wykonanego z siatki powlekanej o wysokości 4m i rozstawie słupków z rur stalowych 2,3m w celu możliwości dowozu i wywozu materiałów związanych z realizacją inwestycji;
- demontaż wraz z wywozem do utylizacji tablic do gry w koszykówkę zamocowanych na istniejących słupach;
- demontaż słupków do koszykówki zamocowanych w tulejach, słupki do ponownego montażu;
- demontaż starej nawierzchni sportowej boiska wielofunkcyjnego (ET+SBR+EPDM) o grubości ok 5,5 cm, załadunek, wywóz i utylizacja urobku - sposób utylizacji, miejsce składowania w gestii wykonawcy;
- profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanego z kruszywa pod warstwy nawierzchni boiska;
- wyrównanie (uzupełnienie ubytków - 20 % powierzchni) istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym (miałem kamiennym) z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; tłuczeń sortowany (miał kamienny) po stronie Wykonawcy;
- wykonanie nawierzchni z maty elastycznej typu ET grubości ok. 3 cm - przed ułożeniem nawierzchni w celu zapewnienia odpowiedniej przyczepności podłoże należy odpowiednio przygotować: oczyścić, itp;
- dostawę i ułożenie nawierzchni sportowej bezspoinowej, poliuretanowej typu 2S (SBR 8mm+EPDM 8mm), grub. min. 16 mm, przepuszczalnej dla wody, wykonywana bezpośrednio na placu budowy; przed ułożeniem podłoże należy odpowiednio przygotować: oczyścić, zagruntować itp.
kolor nawierzchni standardowy - czerwony.
granulat SBR frakcja 1-4 mm, granulat EPDM frakcja 1-4 mm;
- wyznaczenie i malowanie linii boisk :
o linie pola gry (szer. 5cm) : koszykówka - kolor biały,
o linie pola gry (szer. 5cm) : tenis - kolor żółty,
o linie pola gry (szer. 5cm) : piłka siatkowa - kolor niebieskiej;
- montaż uprzednio zdemontowanych słupków do koszykówki;
- dostawę i montaż: zestawy tablic do koszykówki wraz z obręczami i siatkami łańcuchowymi, tablice montowane na istniejących słupkach;
- wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej (zielonej) na istniejących słupkach stalowych
o rozstawie 2,3 m, przy wysokości siatki: 4 m /słupki stal.z rur/ – siatka powlekana (zielona) po stronie Wykonawcy;
- oczyszczenie odpływów liniowych znajdujących się wzdłuż boiska oraz przykanalików odprowadzających wodę z odpływu do studzienek kanalizacji deszczowej;
- dostawę i montaż stojaków do rowerów – liczba sztuk 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga by na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca wykazał, że:
4.1) odpowiednio:
• dla części nr 1; w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę lub remont/modernizację boiska o nawierzchni sportowej poliuretanowej o powierzchni co najmniej 500 m2 w zakres której wchodziła m.in. dostawa i ułożenie/wykonanie nawierzchni poliuretanowej
• dla części nr 2; w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę lub remont/modernizację boiska o nawierzchni sportowej poliuretanowej o powierzchni co najmniej 500 m2 w zakres której wchodziła m.in. dostawa i ułożenie/wykonanie nawierzchni poliuretanowej
4.2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia:
• dla części nr 1; jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie
• dla części nr 2; jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 8;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór stanowi załącznik nr 6;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 7;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Zamawiający wymaga, aby oferta zabezpieczona była wadium dla każdej części odrębnie w wysokości:
1) Oferta częściowa: część nr 1 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Garwolinie
w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
2) Oferta częściowa: Części nr 2 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Garwolinie
w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zasady oraz formy wniesienia wadium określa swz.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja boisk sportowych przy szkołach podstawowych nr 5 i nr 2.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
część nr 1 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Garwolinie
część nr 2 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Garwolinie
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Jednemu Wykonawcy Zamawiający może udzielić zamówienia na każdą część – w przypadku wyboru jego oferty.
2) Część nr 1 pn.: Przebudowa boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Garwolinie realizowana jest przy wsparciu finansowym z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej “Mazowsze dla sportu 2023”
Zgodnie z art. 310 pkt 1 p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3) Dokumenty jakie należy złożyć wraz z Ofertą wskazano w SWZ: w rozdziale XI. Opis sposobu przygotowania oferty
4) Podstawy wykluczenia z postępowania wykonawcy określone zostały w SWZ
5)Warunki udziału w postępowaniu określone zostały w SWX
6) Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców określone zostały w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.