Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278027/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00352226/01 - Wynik z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podedwórze
1.4.2.) Miejscowość: Podedwórze
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-222
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 833795011
1.4.8.) Numer faksu: +48 833795008
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-podedworze.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287026
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00278027
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych polegających na:
3.1 Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek E-F 19+779,00 do km 21+565,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:
a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ);
b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę;
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00 musi być zgodna z przepisami zawartymi w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz.329),
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,
• ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,
• ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,
• warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy
• innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno-konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:
a) wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,
b) budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji,
c) budowę i przebudowę zjazdów,
d) przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,
e) przebudowę istniejących elementów odwodnienia,
f) przebudowę istniejącego chodnika,
g) przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,
h) wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,
i) aktualizację i wymianę oznakowania.
Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przed
złożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.
Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
Uwaga! Załącznikiem do niniejszego postępowania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany dla przebudowy drogi powiatowej nr 1095L. W PFU zostało zaproponowane wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego.
Wykonawca opracowując dokumentację techniczną może wobec powyższego przyjąć rozwiązania odmienne od zawartych w PFU o ile nie będą one rozwiązaniami gorszymi – może np. zaprojektować wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy
(PFU);
3) Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ
3.2 Zadanie nr 2 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103819L w m. Rusiły”.
1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 103819L w m. Rusiły.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+485,00.
Zaprojektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Nawierzchnia mineralno-asfaltowa wyeliminuje powstające w kruszywie ubytki i wyboje. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,
na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Na całym odcinku zaprojektowano warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Następnie na wzmocnionej konstrukcji, zostanie ułożona warstwy mineralno-bitumiczna z betonu asfaltowego.
W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:
• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,
• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,
• kategoria ruchu - KR 1,
• przekrój poprzeczny – 1/1 droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,
• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,
• długość odcinka – 1 485,00 m,
• szerokość poboczy – 2x0,75 m,
• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,
• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,
• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ.
4. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
Po zmianie:
3. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych polegających na:
3.1 Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek C-D17+083,00 do km 18+922,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:
a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ);
b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę;
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00 musi być zgodna z przepisami zawartymi w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz.329),
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,
• ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,
• ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,
• warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy
• innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno-konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:
a) wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,
b) budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji,
c) budowę i przebudowę zjazdów,
d) przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,
e) przebudowę istniejących elementów odwodnienia,
f) przebudowę istniejącego chodnika,
g) przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,
h) wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,
i) aktualizację i wymianę oznakowania.
Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przed
złożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.
Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
Uwaga! Załącznikiem do niniejszego postępowania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany dla przebudowy drogi powiatowej nr 1095L. W PFU zostało zaproponowane wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego.
Wykonawca opracowując dokumentację techniczną może wobec powyższego przyjąć rozwiązania odmienne od zawartych w PFU o ile nie będą one rozwiązaniami gorszymi – może np. zaprojektować wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy
(PFU);
3) Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ
3.2 Zadanie nr 2 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103819L w m. Rusiły”.
1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 103819L w m. Rusiły.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+485,00.
Zaprojektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Nawierzchnia mineralno-asfaltowa wyeliminuje powstające w kruszywie ubytki i wyboje. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,
na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Na całym odcinku zaprojektowano warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Następnie na wzmocnionej konstrukcji, zostanie ułożona warstwy mineralno-bitumiczna z betonu asfaltowego.
W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:
• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,
• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,
• kategoria ruchu - KR 1,
• przekrój poprzeczny – 1/1 droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,
• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,
• długość odcinka – 1 485,00 m,
• szerokość poboczy – 2x0,75 m,
• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,
• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,
• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ.
4. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-12 10:00
Po zmianie:
2023-07-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-12 11:00
Po zmianie:
2023-07-14 11:00
INNE PRZETARGI PODEDWÓRZE
więcej: przetargi PODEDWÓRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.