Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278027/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00287026/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podedwórze
1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 833795011
1.5.8.) Numer faksu: +48 833795008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-podedworze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50dc6f23-14df-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Podedwórze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50dc6f23-14df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053753/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Podedwórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych polegających na:
3.1 Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek C-D17+083,00 do km 18+922,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:
a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ);
b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę;
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZ
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L C-D od km około 17+083,00 do km 18+922,00 musi być zgodna z przepisami zawartymi w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz.329),
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,
• ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,
• ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,
• warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy
• innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno-konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:
a) wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,
b) budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji,
c) budowę i przebudowę zjazdów,
d) przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,
e) przebudowę istniejących elementów odwodnienia,
f) przebudowę istniejącego chodnika,
g) przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,
h) wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,
i) aktualizację i wymianę oznakowania.
Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przed
złożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.
Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
Uwaga! Załącznikiem do niniejszego postępowania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany dla przebudowy drogi powiatowej nr 1095L. W PFU zostało zaproponowane wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego.
Wykonawca opracowując dokumentację techniczną może wobec powyższego przyjąć rozwiązania odmienne od zawartych w PFU o ile nie będą one rozwiązaniami gorszymi – może np. zaprojektować wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy
(PFU);
3) Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ
3.2 Zadanie nr 2 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103819L w m. Rusiły”.
1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 103819L w m. Rusiły.
Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 1+485,00.
Zaprojektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Nawierzchnia mineralno-asfaltowa wyeliminuje powstające w kruszywie ubytki i wyboje. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.
Droga otrzyma jezdnię zasadniczej szerokości 3,50 m, z trzema mijankami długości 25 m,
na których szerokość jezdni będzie wynosiła 5,00 m. Zjazdy do posesji otrzymają nawierzchnię kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Na całym odcinku zaprojektowano warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Następnie na wzmocnionej konstrukcji, zostanie ułożona warstwy mineralno-bitumiczna z betonu asfaltowego.
W projekcie założono następujące parametry techniczne odcinka drogi gminnej:
• klasa techniczna drogi – D droga dojazdowa,
• prędkość projektowana – Vp = 30 km/h,
• kategoria ruchu - KR 1,
• przekrój poprzeczny – 1/1 droga jednojezdniowa jednopasowa z mijankami,
• szerokość pasa ruchu – 3,50 m,
• długość odcinka – 1 485,00 m,
• szerokość poboczy – 2x0,75 m,
• pochylenie poprzeczne jezdni – na prostej daszkowe 2%, jednostronne na łukach poziomych,
• szerokość zasadnicza jezdni – 3,50 m, na mijankach 5,00 m,
• pochylenie poboczy 8% w kierunku krawędzi pobocza.
Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektu
stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót
3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ.
4. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4700485,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4889795,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4700485,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Parczew Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391401118
7.3.3) Ulica: 11 listopada
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4700485,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- Budowa ul. Polnej w Czarnej Białostockiej
- Budowa żłobka w Żyrakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.