Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00213824/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i agregatów II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i agregatów II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb17334-eb0e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i agregatów II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 406178,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332083,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Części do silników pojazdów NOSP;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ- (część 1-4) i formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ (część 1-4), i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ(część 1-4).
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (producent, NSN - jeśli występuje, P/N), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Nie wskazanie NSN i P/N w kolumnie 10 (dla przedmiotów je posiadających) lub nazwy i symbolu katalogowego przy pozostałych skutkować będzie odrzuceniem oferty (dotyczy części od 1-4).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt (dotyczy części 1-4).
9.3. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo (dotyczy części 1-4).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowane produkty równoważne dokładnie wskazane w OPZ - załącznik nr 6 do SWZ. (dotyczy części 1-4).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 18362,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Części i akcesoria do pojazdów NOSP;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ- (część 1-4) i formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ (część 1-4), i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ(część 1-4).
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (producent, NSN - jeśli występuje, P/N), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Nie wskazanie NSN i P/N w kolumnie 10 (dla przedmiotów je posiadających) lub nazwy i symbolu katalogowego przy pozostałych skutkować będzie odrzuceniem oferty (dotyczy części od 1-4).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt (dotyczy części 1-4).
9.3. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo (dotyczy części 1-4).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowane produkty równoważne dokładnie wskazane w OPZ - załącznik nr 6 do SWZ. (dotyczy części 1-4).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 66453,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Żarówki specjalne do pojazdów NOSP;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ- (część 1-4) i formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ (część 1-4), i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ(część 1-4).
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (producent, NSN - jeśli występuje, P/N), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Nie wskazanie NSN i P/N w kolumnie 10 (dla przedmiotów je posiadających) lub nazwy i symbolu katalogowego przy pozostałych skutkować będzie odrzuceniem oferty (dotyczy części od 1-4).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt (dotyczy części 1-4).
9.3. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo (dotyczy części 1-4).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowane produkty równoważne dokładnie wskazane w OPZ - załącznik nr 6 do SWZ. (dotyczy części 1-4).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 12481,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Opony i dętki holowników sprzętu lotniczego oraz pojazdów NOSP;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ- (część 1-4) i formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ (część 1-4), i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ(część 1-4).
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (producent, NSN - jeśli występuje, P/N), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Nie wskazanie NSN i P/N w kolumnie 10 (dla przedmiotów je posiadających) lub nazwy i symbolu katalogowego przy pozostałych skutkować będzie odrzuceniem oferty (dotyczy części od 1-4).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt (dotyczy części 1-4).
9.3. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo (dotyczy części 1-4).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowane produkty równoważne dokładnie wskazane w OPZ - załącznik nr 6 do SWZ. (dotyczy części 1-4).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 43819,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część 5 – dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych,2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza stosowanie części zamiennych i akcesoriów równoważnych. Wykonawca powinien określić równoważność przy pomocy numerów VIN (o ile zostały wskazane) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 Formularza cenowego (o ile zostały wskazane), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF Filter itd.). W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Pozostawienie pustych pól w kolumnie 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2. Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie równoważności (dotyczy części 5-9).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczone części zamienne i akcesoria (w części lub całości) nie będą odpowiadały opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych części zamiennych i akcesoriów zgodnych z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego na swój koszt (dot. części 5-9).
9.3. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania nie dłuższy niż 4 dni robocze od otrzymania zapotrzebowania (część 5-9).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części i akcesoria przez okres wpisany z oferty Wykonawcy (dotyczy części 5-9).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek
– w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 6505,71 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 6 – dostawa części do autobusów,2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza stosowanie części zamiennych i akcesoriów równoważnych. Wykonawca powinien określić równoważność przy pomocy numerów VIN (o ile zostały wskazane) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 Formularza cenowego (o ile zostały wskazane), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF Filter itd.). W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Pozostawienie pustych pól w kolumnie 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2. Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie równoważności (dotyczy części 5-9).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczone części zamienne i akcesoria (w części lub całości) nie będą odpowiadały opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych części zamiennych i akcesoriów zgodnych z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego na swój koszt (dot. części 5-9).
9.3. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania nie dłuższy niż 4 dni robocze od otrzymania zapotrzebowania (część 5-9).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części i akcesoria przez okres wpisany z oferty Wykonawcy (dotyczy części 5-9).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek
– w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 3555,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część 7 – dostawa części do samochodów ciężarowych, przyczep i traktorów,2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza stosowanie części zamiennych i akcesoriów równoważnych. Wykonawca powinien określić równoważność przy pomocy numerów VIN (o ile zostały wskazane) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 Formularza cenowego (o ile zostały wskazane), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF Filter itd.). W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Pozostawienie pustych pól w kolumnie 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2. Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie równoważności (dotyczy części 5-9).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczone części zamienne i akcesoria (w części lub całości) nie będą odpowiadały opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych części zamiennych i akcesoriów zgodnych z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego na swój koszt (dot. części 5-9).
9.3. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania nie dłuższy niż 4 dni robocze od otrzymania zapotrzebowania (część 5-9).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części i akcesoria przez okres wpisany z oferty Wykonawcy (dotyczy części 5-9).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek
– w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 73210,92 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 8 – dostawa akcesoriów do pojazdów,2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza stosowanie części zamiennych i akcesoriów równoważnych. Wykonawca powinien określić równoważność przy pomocy numerów VIN (o ile zostały wskazane) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 Formularza cenowego (o ile zostały wskazane), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF Filter itd.). W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Pozostawienie pustych pól w kolumnie 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2. Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie równoważności (dotyczy części 5-9).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczone części zamienne i akcesoria (w części lub całości) nie będą odpowiadały opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych części zamiennych i akcesoriów zgodnych z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego na swój koszt (dot. części 5-9).
9.3. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania nie dłuższy niż 4 dni robocze od otrzymania zapotrzebowania (część 5-9).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części i akcesoria przez okres wpisany z oferty Wykonawcy (dotyczy części 5-9).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek
– w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 76984,73 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 9 - dostawa części zamiennych do agregatów2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia formularz cenowy- załącznik nr 3 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 34300000-0 części i akcesoria do pojazdów i silników do nich- dla wszystkich części
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza stosowanie części zamiennych i akcesoriów równoważnych. Wykonawca powinien określić równoważność przy pomocy numerów VIN (o ile zostały wskazane) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 Formularza cenowego (o ile zostały wskazane), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF Filter itd.). W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Pozostawienie pustych pól w kolumnie 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2. Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie równoważności (dotyczy części 5-9).
9. Pozostałe informacje: Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. W przypadku, gdy dostarczone części zamienne i akcesoria (w części lub całości) nie będą odpowiadały opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych części zamiennych i akcesoriów zgodnych z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego na swój koszt (dot. części 5-9).
9.3. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Termin realizacji zadania nie dłuższy niż 4 dni robocze od otrzymania zapotrzebowania (część 5-9).
9.4. Na części i akcesoria do pojazdów i silników do nich obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent.
9.5. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części i akcesoria przez okres wpisany z oferty Wykonawcy (dotyczy części 5-9).
9.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek
– w godzinach 08.00 – 14.00; ( szczegóły dostawy we wzorze umowy załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 3704,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1 o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił w części 1 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i agregatów II, nr referencyjny 37/TP2/2022.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141320,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141320,85 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W dniu 27.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty w części 2.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 2 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i agregatów II, nr referencyjny 37/TP2/2022.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2673,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2673,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2673,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477
7.3.3) Ulica: Os. Lecha 42/52
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-294
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2673,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30472,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30472,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30472,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 291
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30472,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8490,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8490,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8490,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "MOTOPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760005395
7.3.3) Ulica: Studzieniec 2
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8490,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4014,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4014,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4014,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa 'MOTOPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760005395
7.3.3) Ulica: Studzieniec 2
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4014,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62984,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62984,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62984,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa 'MOTOPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760005395
7.3.3) Ulica: Studzieniec 2
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62984,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63183,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63183,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63183,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "MOTOPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760005395
7.3.3) Ulica: Studzieniec 2
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63183,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "MOTOPOL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760005395
7.3.3) Ulica: Studzieniec 2
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dla części (1 - 4) w terminie pomiędzy 90 a 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Budowa żłobka gminnego przy ul. Jodłowej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.