Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219660/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu zagospodarowania wód opadowych z rejonu ulic: Kwiatkowskiego, Targowej i części ul. 8. Marca w Nisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu zagospodarowania wód opadowych z rejonu ulic: Kwiatkowskiego, Targowej i części ul. 8. Marca w Nisku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f5dd81-f225-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025005/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że zadanie pn: Opracowanie projektu zagospodarowania wód opadowych z rejonu ulic: Kwiatkowskiego, Targowej i części ul. 8. Marca w Nisku jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219660/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że zadanie pn: Opracowanie projektu zagospodarowania wód opadowych z rejonu ulic: Kwiatkowskiego, Targowej i części ul. 8. Marca w Nisku jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Opracowanie projektu zagospodarowania wód opadowych z rejonu ulic: Kwiatkowskiego, Targowej i części ul. 8. Marca w Nisku.
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, opracowań prawnych i formalnych:
1) aktualizacji mapy do celów projektowych,
2) mapy ewidencji gruntów i wypisów z rejestru gruntów,
3) uzyskanie warunków technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
4) dokumentacji hydrogeologicznej,
5) operatu wodnoprawnego wraz z pozwoleniem wodno prawnym,
6) projektu budowlanego,
7) informacji BIOZ,
8) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR),
9) przedmiaru robót,
10) kosztorysu inwestorskiego,
11) kompletu uzgodnień i materiałów do uzyskania innych decyzji wynikających z przepisów prawa,
12) pełnienie nadzoru autorskiego.
Teren, który należy objąć projektowaniem został zaznaczony na mapie kolorem zielonym. – Załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
W okresie obfitych opadów na zaznaczonym obszarze występuje problem zalewania ulic. Projekt powinien zawierać rozwiązania zmierzające do zagospodarowania opadu w miejscu jego wystąpienia oraz ewentualnego uwalniania lub opóźniania spływu wód, których pełne zagospodarowanie w miejscu opadu nie jest możliwe.
Oceny możliwości i wyboru sposobu zagospodarowania należy dokonać na podstawie:
1) badań gruntowo - wodnych, określających rodzaj gruntów i poziom zwierciadła wody gruntowej;
2) sposobu wykorzystania powierzchni w pobliżu systemu zagospodarowania wód deszczowych - parking, teren zielony, droga itp.
Przy określaniu sposobu zagospodarowania wód opadowych należy szczegółowo przeanalizować w danej lokalizacji warunki geologiczne. Badania geologiczne są podstawowym dokumentem dla oceny możliwości zastosowania rozsączania wody opadowej na danym terenie.
Wszelkie koszty związane z opracowaniem projektu w tym m. in. map, wypisów z ewidencji gruntów, uzgodnień, itd. ponosi Projektant, który zostanie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego.
1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej „SWZ”) wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracowania projektowa INSTAL CAD mgr inż. Piotr Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671093866
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Projektowa Instal Cad mgr inż. Piotr Zieliński
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Projektowa Instal Cad mgr inż. Piotr Zieliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nisku - Wyposażenie
- Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Nisko.
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Powiecie Niżańskim
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Dobroszyce - projekt
- Opracowanie kompletnej dokumentacji wielobranżowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja mostu drogowego w ciągu ul. Rozdroże w Międzyświeciu".
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbudowę drogi gminnej nr 351217W w m. Mniszek wraz z obiektem mostowym oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.