Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00260306/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00267065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2026aa54-e787-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2026aa54-e787-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371245 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Analizator hematologiczny, fabrycznie nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym, rok produkcji nie wcześniej niż 2021• Parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 2 a) do SWZ
• Instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim, - jeden egzemplarz dołączony do oferty – może być w wersji skróconej), drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora w formie papierowej
• Paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą analizatora
• Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – jeżeli jest wymagany przepisami prawa – wraz z dostawą analizatora
• Pakiet startowy –wraz z dostawą analizatora
• Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą analizatora
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434570-2 - Analizatory hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 141460 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Analizator koaguolologiczny, fabrycznie nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym, rok produkcji nie wcześniej niż 2020• Parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 2 b) do SWZ
• Instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim, - jeden egzemplarz dołączony do oferty – może być w wersji skróconej), drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora w formie papierowej
• Paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą analizatora
• Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – jeżeli jest wymagany przepisami prawa – wraz z dostawą analizatora
• Pakiet startowy –wraz z dostawą analizatora
• Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą analizatora
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434520-7 - Analizatory krwi
4.5.5.) Wartość części: 67485 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zestaw do mikrometody, fabrycznie nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym i walidacji, rok produkcji dla wirówki i inkubatora nie wcześniej niż 2018• Parametry graniczne zestawu określono szczegółowo w załączniku nr 2 c) do SWZ
• Instrukcja obsługi zestawu w dwóch egzemplarzach w języku polskim, - jeden egzemplarz dołączony do oferty – może być w wersji skróconej), drugi egzemplarz wraz z dostawą zestawu w formie papierowej
• Paszport techniczny zestawu – wraz z dostawą zestawu
• Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – jeżeli jest wymagany przepisami prawa – wraz z dostawą zestawu
• Pakiet walidacyjny –wraz z dostawą zestawu
• Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą zestawu
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434520-7 - Analizatory krwi
4.5.5.) Wartość części: 162300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154218,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154218,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154218,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sysmex Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140105414
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 176
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154218,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65577,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65577,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65577,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio-Ksel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON871242846
7.3.3) Ulica: Kaliowa 3
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65577,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172990,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172990,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172990,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grifols Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015643114
7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172990,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Budowa oświetlenia na ul. Bolesława Śmiałego w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Budowa doświetlenia dwunastu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap II, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa doświetlenia pięciu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap I ul. Okrzei 2 szt., ul. św. Wojciecha 3 szt. w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Świerkowej w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy odczynników do badań hematologicznych i koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
- Dostawa tromboelastometru w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- Dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych
- ZP/CZD/041/25 Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników, akcesoriów i materiałów kontrolnych
- Produkty lecznicze.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Analizatory krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.