Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176662/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dwóch kotłów c.o. na ekogroszek na nowe kotły c.o. na ekogroszek w kotłowni Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Starokrzepicach oraz montaż wkładu kominowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Władysława Reymonta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001203082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oleska
1.5.2.) Miejscowość: Starokrzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-161
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 59 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starpol@oswiata.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsstarokrzepice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zsstarokrzepice.szkolnastrona.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dwóch kotłów c.o. na ekogroszek na nowe kotły c.o. na ekogroszek w kotłowni Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Starokrzepicach oraz montaż wkładu kominowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5598a066-dbfc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00175358/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana dwóch kotłów c.o. na ekogroszek na nowe kotły c.o. na ekogroszek w kotłowni Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Starokrzepicach oraz montaż wkładu kominowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176662/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146884,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch kotłów c.o. 150 kW na ekogroszek na nowe kotły c.o. 150 kW na ekogroszek w kotłowni Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Starokrzepicach. Kotłownia znajduje się w piwnicy budynku. Transport pieców będzie odbywał się przez otwór zsypowy bunkra magazynowego na węgiel.Zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Zakres robót:
1) Wykucie drzwi oddzielających bunkier na węgiel od kotłowni i powiększenie otworu do rozmiarów umożliwiających transport pieców. Drzwi należy zdemontować w sposób pozwalający na ponowny montaż, są to stalowe drzwi p.poż.
2) Demontaż dwóch starych kotłów wraz z wyniesieniem ich z kotłowni i transportem do punktu skupu złomu. Punkt złomu znajduje się 9,00 km od miejsca demontażu. Dopuszcza się częściowy lecz niedemolacyjny demontaż kotła w celu wyniesienia
z kotłowni. Kocioł zostanie zezłomowany przez Zamawiającego. Przychód z zezłomowania jest przychodem Zamawiającego.
3) Montaż nowych kotłów wraz z dostosowaniem przyłączy do istniejącej instalacji z montażem i izolacją czopucha.
4) Wykonanie pierwszego uruchomienia przez uprawnione osoby z potwierdzeniem odpowiednim wpisem w książce gwarancyjnej i wykonanie prób z regulacją instalacji c.o.
5) Przeszkolenie pracowników z obsługi kotła.
6) Zamurowanie rozkucia otworu pomiędzy bunkrem i kotłownią z obsadzeniem wykutych drzwi wraz z otynkowaniem i malowaniem.
Wymagania dla kotłów:
Moc: 150 kW, klasa 5, kocioł automatyczny na ekogroszek z palnikiem na ekogroszek, spełniający wymogi dyrektywy Ecodesign.
Gwarancja
Zamawiający wymaga minimum pięciu lat gwarancji dla kotłów.
Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji i rękojmi, w przypadku awarii kotła, bądź innego urządzenia zamontowanego przez Wykonawcę podjął się on ich naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 131629,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.Zakres robót:
Zamówienie obejmuje montaż wkładu kwasoodpornego (spalanie ekogroszku) do komina o przekroju 30x30 cm. W świetle przewodu kominowego mogą występować wystające cegły. Wysokość komina ok. 24,00 m. Do wkładu kominowego podłączony będzie jeden z kotłów o mocy 150 kW (o którym mowa w pierwszej części zamówienia).
Gwarancja
Wkład kominowy musi posiadać minimum 5 lat gwarancji, Zamawiający wymaga również 5 lat gwarancji na roboty montażowe.
Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji i rękojmi, w przypadku awarii wkładu, bądź innego urządzenia zamontowanego przez Wykonawcę podjął się on ich naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 15254,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127621,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127621,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-System Zakład Kotlarski Gielniak Iwona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250955165
7.3.3) Ulica: Kaliska
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENERGO-SYSTEM ZAKŁAD KOTLARSKI GIELNIAK IWONA GIELNIAK
jakie przetargi wygrała firma
ENERGO-SYSTEM ZAKŁAD KOTLARSKI GIELNIAK IWONA GIELNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127621,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części II dotyczącej montażu wkładu kominowego na podstawie art. 263 PZP w zw. z art. 266 PZP, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Efektywne systemy ciepłownicze
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.