Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267931/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00285819/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00331308/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont - zmiana nawierzchni dróg gminnych o nr 11 9488 D i 119479D w Dusznikach Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717906
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 6
1.4.2.) Miejscowość: Duszniki-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-340
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: 74 8697660
1.4.8.) Numer faksu: 74 8669025
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bp@duszniki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.duszniki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288713
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00267931/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
17.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej remoncie drogi, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „ podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
17.2. Dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z 07-07-1994 Prawo Budowlane Dz.U.2016.290 w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
17.3. Zobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 7 dni po zawarciu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie realizacji przedmiotu umowy na kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
Ubezpieczenie ma obejmować:
1) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,
2) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,
3) ubezpieczenie całego procesu budowlanego objętego niniejszą umową w zakresie wszystkich ryzyk budowy, obejmujących odpowiedzialnością zamawiającego, wykonawcę i podwykonawców oraz inne podmioty zaangażowane przy realizacji umowy. Ubezpieczenie nie może wyłączać odpowiedzialności ubezpieczyciela po odbiorach częściowych lub przekazaniu części obiektu do eksploatacji.
Zawarte umowy ubezpieczenia mogą podlegać weryfikacji przez Zamawiającego.
Po zmianie:
17.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej remoncie drogi, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „ podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
17.2. Dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z 07-07-1994 Prawo Budowlane Dz.U.2016.290 w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
17.3. Zobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 7 dni po zawarciu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie realizacji przedmiotu umowy na kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
Ubezpieczenie ma obejmować:
1) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,
2) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,
3) ubezpieczenie całego procesu budowlanego objętego niniejszą umową w zakresie wszystkich ryzyk budowy, obejmujących odpowiedzialnością zamawiającego, wykonawcę i podwykonawców oraz inne podmioty zaangażowane przy realizacji umowy. Ubezpieczenie nie może wyłączać odpowiedzialności ubezpieczyciela po odbiorach częściowych lub przekazaniu części obiektu do eksploatacji.
Zawarte umowy ubezpieczenia mogą podlegać weryfikacji przez Zamawiającego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
- Budowa żłobka gminnego w Mędłowie
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap V
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.