Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321677/01 - Wynik z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywna dostawa leków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea91b2f-12fb-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 sukcesywna dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.klinika.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, można go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.
Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc lub .docx. lub .pdf i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym/CEIDG lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
4. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder (zip)
5. Zamawiający informuje Wykonawców o treści art 18 ust 3 ustawy Pzp który brzmi:
„Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.”
6. Wykonawca jest zobligowany do złożenia ofert, oświadczeń, informacji oraz dokumentów
w sposób zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zwanego dalej w niniejszym punkcie SWZ
– Rozporządzeniem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: STG-271-20/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
płyny infuzyjne,
AMINOMEL E 10 inj. 10% 500 ml 5
AMINOSTERIL N-HEPA 8% inj. 8% 500 ml 5
AMINOVEN INFANT 10% inj. 10% 100 ml 20
BENELYTE 250 ml inj. 250 ml 400
GLUCOSE inj. 5% 100ml kabiclear 80
GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1 inj. 500ml kabiclear 60
GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1 inj. 250ml kabiclear 60
INTRALIPID inj. 20% 500 ml 3
JONOSTERIL BASIC z GLUKOZĄ inj. 500 ml 10
MULTIMEL worki 3-komorowe N7-1000E 4 worki 2 l 2
MULTIMEL worki 3-komorowe N7-1000E 6 worków 1 l 2
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY OPTILYTE 250ml inj. 250 ml 300
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY OPTILYTE 500ml inj. 500 ml 3000
SODIUM CHLORIDE worek do przepłukiwań 0,9% 1 l 20
SODIUM CHLORIDE worek do przepłukiwań 0,9% 3 l 1200
SOLUTIO RINGERI inj. 250 ml kabiclear 100
SOLUTIO RINGERI LACTATE inj. 500 ml kabiclear 20
VAMIN 14 ELECTROLYTE inj. 500 ml 2
VAMIN 18 ELECTROLYTE inj. 500 ml 2
VAMINOLACT inj. 100 ml 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
narkotyki, psychotropy
ALPRAZOLAM tabl 0,5mg x 30 tabl 1
BUPRENORPHINE tabl podjęzykowe 0,2mg x 30 tabl 1
BUPRENORPHINE plastry 35mcg/h 0,02g x 5 plastrów 1
BUPRENORPHINE plastry 52,5mcg/h 0,03g x 5 plastrów 1
CLONAZEPAM inj. 0,001g/1ml x 10 amp 2
DIAZEPAM tabl 0,005g x 20 tabl 1
DIAZEPAM inj. 0,01g/2ml x 5 amp 3
DIAZEPAM tabl 0,002g x 20 tabl 2
DIAZEPAM wlewki 0,005g/2,5ml x 5 wlewek 1
DIAZEPAM zawiesina 0,002g/5ml 100 g 2
ESTAZOLAM tabl 0,002g x 20 tabl 1
FENTANYL inj. 0,5mg/10ml x 50 amp 1
FENTANYL plastry 0,1mg/1h=0,0024g/24h x 5 plastrów 1
FENTANYL inj. 0,1mg/2ml x 50 amp 80
KETAMINE inj. 0,2g/20ml x 5 fiol 3
LORAZEPAM tabl 0,001g x 25 tabl 2
LORAZEPAM tabl 0,0025g x 25g 2
METHADONE syrop 0,1% 100 ml 1
MIDAZOLAM tabl 0,0075g x 10 tabl 2
MIDAZOLAM tabl 0,015g x 100 tabl 1
MIDAZOLAM inj. 0,005g/1ml x 10 amp 50
MORPHINE inj. 0,01g/1ml x 10 amp 500
MORPHINE tabl o zmod. uwaln. 0,01g x 60 tabl 5
MORPHINE tabl o zmod. uwaln. 0,03g x 60 tabl 1
NALBUPHINI H/CHL inj. 0,02g/2ml x 10 amp 10
OXYCODONE tabl 0,005g x 60 tabl 50
OXYCODONE inj./dzieci od 12 r.życia 0,01g/1ml x 10 amp 300
OXYCODONE inj./dzieci od 12 r.życia 0,02g/2ml x 10 amp 50
PHENOBARBITAL czopki 0,015g x 10 czopków 1
REMIFENTANIL inj. 0,001g x 5 fiol 40
REMIFENTANIL inj. 0,002g x 5 fiol. 5
SUFENTANIL inj. 0,25g/5ml x 5 amp 1
ZOLPIDEM tabl 0,01g x 20 tabl 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
inne - różne
ACETYLOSALICYLIC ACID tabl rozp. 0,3g x 20 tabl 5
ACETYLSALICYLIC ACID tabl dojelitowe 0,075g x 60 tabl 5
ACICLOVIR tabl 0,2g x 30 tabl 2
ACICLOVIR krem 5% 5 g 2
ACICLOVIR tabl 0,8g x 30 tabl 1
ACIDOLAC saszetki 3g x 10 torebek 5
ACNOSAN T płyn 80 g 1
ACTIVON żel 25 g 1
ADDAMEL N inj. 10 ml x 20 amp 1
ADDIPHOS inj. 20ml x 10 fiol 1
ADENOSINE inj. 0,006g/2ml x 6 fiol. 1
AKUTOL aerozol 60ml 10
ALANERV kaps 30 kaps 3
ALENDRONIC ACID tabl 0,07g x 4 tabl 1
ALFUZOSINI H/CHL tabl 0,01g x 30 tabl 1
ALLANTOINE maść 2% 30 g 4
ALLANTOINE + DEXPANTHENOL krem 35 g 1
ALLOPURINOL tabl 0,3g x 30 tabl 1
ALLOPURINOL tabl 0,1g x 30 tabl 1
ALOE CAPENSIS+FRANGULAE CORTICIS tabl draż 20 tabl 10
ALUMINIUM ACETOTARTRATE żel 1% 75 g 70
ALUMINIUM PHOSPHATE zawiesina 4,5% 250g 2
AMBROXOL syrop 0,015g/5ml 150ml 1
AMBROXOL tabl 0,03g x 20 tabl 1
AMBROXOL inj. 0,015g/2 ml x 5 amp 6
AMBROXOL płyn 0,0075g/1ml 100 ml 5
AMILORIDUM+HYDROCHLOROTHIAZIDUM tabl 5+50mg x 50 tabl 1
AMIODARONE inj. 0,15g/3ml x 5 amp 20
AMIODARONE tabl 0,2g x 60 tabl 2
AMITRIPTYLINE tabl 0,01g x 60 tabl 1
BETAMETHASONUM inj. 0,007g/1ml x 5 amp 50
BISACODYL czopki 0,01g x 5 czopków 70
BORIC ACID płyn 3% 200ml 2
BROMHEXINE syrop 0,004g/5ml 120ml 10
BROMHEXINE tabl 0,008g x 40 tabl 3
BUDESONIDE aerozol 0,2mg x 200 dawek 2
BUDESONIDE kaps 0,4mg x 60 kaps 1
BUDESONIDE PULMICORT zawiesina 0,001g/2ml x 20 poj 3
BUDESONIDE PULMICORT zawiesina 0,25mg/2ml x 20 poj 3
BUDESONIDE PULMICORT zawiesina 0,5mg/2ml x 20 poj 5
CALCIUM syrop 150g 1
CALCIUM + VIT.C tabl mus x 16 tabl 80
CALCIUM CHLORIDE inj. 67mg/ml x 10 amp a 10 ml 5
CALCIUM GLUCONATE inj. 1g/10ml x 10 amp 4
CAPTOPRIL tabl 0,0125g x 30 tabl 15
CAPTOPRIL tabl 0,025g x 30 tabl 10
CARBAMAZEPINE tabl 0,2g x 50 tabl 1
CARBO ACTIVATUS tabl 0,3g x 20 tabl 5
CARVEDILOL tabl 0,0125g x 30 tabl 2
CETIRIZINE tabl 0,01g x 30 tabl 10
CETYLPYRIDINIUM CHLORIDE tabl do ssania 0,0015g x24 tabl 5
DEXAMETHASONE tabl 0,001g x 20 tabl 3
DEXAMETHASONE SODIUM PHOSPHATE inj. 0,004g/1ml x 10 amp 100
DEXKETOPROFEN tabl 0,025g x 30 tabl 120
DEXKETOPROFEN inj. 0,05g/2ml x 5 amp 1200
DEXPANTHENOL żel do oczu 5 % 10 g 5
DEXPANTHENOL pianka 5% 150 ml 2
DIASIP płyn 200 ml 5
DICLOFENAC czopki 0,1g x 10 czopków 1
DICLOFENAC inj. 0,075g/3 ml x 10 amp 10
DICLOFENAC tabl o zmod. uwaln. 0,15g x 20 tabl 1
DICLOFENAC czopki 0,05g x 10 czopków 1
DICLOFENAC tabl 0,05g x 50 tabl 3
DICLOFENAC tabl o zmod. uwaln. 0,075g x 20 tabl 1
DICLOFENAC żel 1% 100g 150
DICORTINEFF zawiesina do oczu i uszu 5ml 2
DIGOXIN inj. 0,5mg x 5 amp 2
DIGOXIN tabl 0,25mg x 30 tabl 1
DIHYDROXYALUMINIUM SODIUM CARBONATE zawiesina 0,34g/5 ml 250 ml 2
DIMENHYDRINATE tabl 0,05g x 5 tabl 1
DIMETICONE kaps 0,05g x 100 kaps 2
DIMETINDENE żel 0,1% 30 g 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
hemostatyki
TACHOSIL GĄBKA 3x2,5cm x 1 szt 30
TACHOSIL GĄBKA 4,8x4,8cm x 2 szt 5
TACHOSIL GĄBKA 9,5cmx4,8 cm x 1 szt 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
antybiotyki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUPIVACAINE inj. 10 0,5% 0,05g/10ml x 10 amp
BUPIVACAINE MARCAINE SPINAL HEAVY inj. 100 0,5% 0,02g/4ml x 5 fiol
CISATRACURIUM inj. 3 0,005g/2,5ml x 5 amp
CISATRACURIUM inj. 3 0,01g/5ml x 5 amp
DEXMEDETOMIDINE inj. 8 0,2mg/2 ml x 25 amp
DEXMEDETOMIDINE inj. 2 0,2mg/2ml x 5 amp
ETOMIDATE inj. 5 0,02g/10ml x 5 amp
NEOSTIGMINE inj. 10 0,5mg/1ml x 10 amp
PANCURONIUM BROMIDE inj. 2 0,004g/2ml x 10 amp
PROPOFOL inj. 500 0,2g/20ml x 5 fiol
ROCURONIUM BROMIDE inj. 80 0,1g/10ml x 10 fiol
ROPIVACAINE inj. 10 0,02g/10ml x 5 amp
ROPIVACAINE inj. 50 0,002g/ml 100 ml x 5 worków
ROPIVACAINE inj. 120 0,1g/10ml x 5 amp
SUGAMMADEX inj. 4 0,2g/2ml x 10 fiol
SUXAMETHONIUM CHLORIDE inj. 1 0,2g x10 fiol
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ALBUMIN inj. 20% 100 ml 50,000
ALBUMIN inj. 20 % 50 ml 30,000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-15
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- Dostawa leków Encorafenib oraz Binimetinib dla pacjenta zakwalifikowanego do leczenia przeciwnowotworowego w ramach Ratunkowego Dostępu do Technologii Lekowej w CPiT w Bystrej
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.