eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopanesukcesywna dostawa leków



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
sukcesywna dostawa leków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.klinika.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

sukcesywna dostawa leków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea91b2f-12fb-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 sukcesywna dostawa leków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: STG-271-20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 493000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

płyny infuzyjne,
AMINOMEL E 10 inj. 10% 500 ml 5
AMINOSTERIL N-HEPA 8% inj. 8% 500 ml 5
AMINOVEN INFANT 10% inj. 10% 100 ml 20
BENELYTE 250 ml inj. 250 ml 400
GLUCOSE inj. 5% 100ml kabiclear 80
GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1 inj. 500ml kabiclear 60
GLUCOSUM 5% ET NATR.CHLOR.0,9% 2:1 inj. 250ml kabiclear 60
INTRALIPID inj. 20% 500 ml 3
JONOSTERIL BASIC z GLUKOZĄ inj. 500 ml 10
MULTIMEL worki 3-komorowe N7-1000E 4 worki 2 l 2
MULTIMEL worki 3-komorowe N7-1000E 6 worków 1 l 2
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY OPTILYTE 250ml inj. 250 ml 300
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY OPTILYTE 500ml inj. 500 ml 3000
SODIUM CHLORIDE worek do przepłukiwań 0,9% 1 l 20
SODIUM CHLORIDE worek do przepłukiwań 0,9% 3 l 1200
SOLUTIO RINGERI inj. 250 ml kabiclear 100
SOLUTIO RINGERI LACTATE inj. 500 ml kabiclear 20
VAMIN 14 ELECTROLYTE inj. 500 ml 2
VAMIN 18 ELECTROLYTE inj. 500 ml 2
VAMINOLACT inj. 100 ml 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 29000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

narkotyki, psychotropy
ALPRAZOLAM tabl 0,5mg x 30 tabl 1
BUPRENORPHINE tabl podjęzykowe 0,2mg x 30 tabl 1
BUPRENORPHINE plastry 35mcg/h 0,02g x 5 plastrów 1
BUPRENORPHINE plastry 52,5mcg/h 0,03g x 5 plastrów 1
CLONAZEPAM inj. 0,001g/1ml x 10 amp 2
DIAZEPAM tabl 0,005g x 20 tabl 1
DIAZEPAM inj. 0,01g/2ml x 5 amp 3
DIAZEPAM tabl 0,002g x 20 tabl 2
DIAZEPAM wlewki 0,005g/2,5ml x 5 wlewek 1
DIAZEPAM zawiesina 0,002g/5ml 100 g 2
ESTAZOLAM tabl 0,002g x 20 tabl 1
FENTANYL inj. 0,5mg/10ml x 50 amp 1
FENTANYL plastry 0,1mg/1h=0,0024g/24h x 5 plastrów 1
FENTANYL inj. 0,1mg/2ml x 50 amp 80
KETAMINE inj. 0,2g/20ml x 5 fiol 3
LORAZEPAM tabl 0,001g x 25 tabl 2
LORAZEPAM tabl 0,0025g x 25g 2
METHADONE syrop 0,1% 100 ml 1
MIDAZOLAM tabl 0,0075g x 10 tabl 2
MIDAZOLAM tabl 0,015g x 100 tabl 1
MIDAZOLAM inj. 0,005g/1ml x 10 amp 50
MORPHINE inj. 0,01g/1ml x 10 amp 500
MORPHINE tabl o zmod. uwaln. 0,01g x 60 tabl 5
MORPHINE tabl o zmod. uwaln. 0,03g x 60 tabl 1
NALBUPHINI H/CHL inj. 0,02g/2ml x 10 amp 10
OXYCODONE tabl 0,005g x 60 tabl 50
OXYCODONE inj./dzieci od 12 r.życia 0,01g/1ml x 10 amp 300
OXYCODONE inj./dzieci od 12 r.życia 0,02g/2ml x 10 amp 50
PHENOBARBITAL czopki 0,015g x 10 czopków 1
REMIFENTANIL inj. 0,001g x 5 fiol 40
REMIFENTANIL inj. 0,002g x 5 fiol. 5
SUFENTANIL inj. 0,25g/5ml x 5 amp 1
ZOLPIDEM tabl 0,01g x 20 tabl 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

inne - różne
ACETYLOSALICYLIC ACID tabl rozp. 0,3g x 20 tabl 5
ACETYLSALICYLIC ACID tabl dojelitowe 0,075g x 60 tabl 5
ACICLOVIR tabl 0,2g x 30 tabl 2
ACICLOVIR krem 5% 5 g 2
ACICLOVIR tabl 0,8g x 30 tabl 1
ACIDOLAC saszetki 3g x 10 torebek 5
ACNOSAN T płyn 80 g 1
ACTIVON żel 25 g 1
ADDAMEL N inj. 10 ml x 20 amp 1
ADDIPHOS inj. 20ml x 10 fiol 1
ADENOSINE inj. 0,006g/2ml x 6 fiol. 1
AKUTOL aerozol 60ml 10
ALANERV kaps 30 kaps 3
ALENDRONIC ACID tabl 0,07g x 4 tabl 1
ALFUZOSINI H/CHL tabl 0,01g x 30 tabl 1
ALLANTOINE maść 2% 30 g 4
ALLANTOINE + DEXPANTHENOL krem 35 g 1
ALLOPURINOL tabl 0,3g x 30 tabl 1
ALLOPURINOL tabl 0,1g x 30 tabl 1
ALOE CAPENSIS+FRANGULAE CORTICIS tabl draż 20 tabl 10
ALUMINIUM ACETOTARTRATE żel 1% 75 g 70
ALUMINIUM PHOSPHATE zawiesina 4,5% 250g 2
AMBROXOL syrop 0,015g/5ml 150ml 1
AMBROXOL tabl 0,03g x 20 tabl 1
AMBROXOL inj. 0,015g/2 ml x 5 amp 6
AMBROXOL płyn 0,0075g/1ml 100 ml 5
AMILORIDUM+HYDROCHLOROTHIAZIDUM tabl 5+50mg x 50 tabl 1
AMIODARONE inj. 0,15g/3ml x 5 amp 20
AMIODARONE tabl 0,2g x 60 tabl 2
AMITRIPTYLINE tabl 0,01g x 60 tabl 1
BETAMETHASONUM inj. 0,007g/1ml x 5 amp 50
BISACODYL czopki 0,01g x 5 czopków 70
BORIC ACID płyn 3% 200ml 2
BROMHEXINE syrop 0,004g/5ml 120ml 10
BROMHEXINE tabl 0,008g x 40 tabl 3
BUDESONIDE aerozol 0,2mg x 200 dawek 2
BUDESONIDE kaps 0,4mg x 60 kaps 1
BUDESONIDE PULMICORT zawiesina 0,001g/2ml x 20 poj 3
BUDESONIDE PULMICORT zawiesina 0,25mg/2ml x 20 poj 3
BUDESONIDE PULMICORT zawiesina 0,5mg/2ml x 20 poj 5
CALCIUM syrop 150g 1
CALCIUM + VIT.C tabl mus x 16 tabl 80
CALCIUM CHLORIDE inj. 67mg/ml x 10 amp a 10 ml 5
CALCIUM GLUCONATE inj. 1g/10ml x 10 amp 4
CAPTOPRIL tabl 0,0125g x 30 tabl 15
CAPTOPRIL tabl 0,025g x 30 tabl 10
CARBAMAZEPINE tabl 0,2g x 50 tabl 1
CARBO ACTIVATUS tabl 0,3g x 20 tabl 5
CARVEDILOL tabl 0,0125g x 30 tabl 2
CETIRIZINE tabl 0,01g x 30 tabl 10
CETYLPYRIDINIUM CHLORIDE tabl do ssania 0,0015g x24 tabl 5
DEXAMETHASONE tabl 0,001g x 20 tabl 3
DEXAMETHASONE SODIUM PHOSPHATE inj. 0,004g/1ml x 10 amp 100
DEXKETOPROFEN tabl 0,025g x 30 tabl 120
DEXKETOPROFEN inj. 0,05g/2ml x 5 amp 1200
DEXPANTHENOL żel do oczu 5 % 10 g 5
DEXPANTHENOL pianka 5% 150 ml 2
DIASIP płyn 200 ml 5
DICLOFENAC czopki 0,1g x 10 czopków 1
DICLOFENAC inj. 0,075g/3 ml x 10 amp 10
DICLOFENAC tabl o zmod. uwaln. 0,15g x 20 tabl 1
DICLOFENAC czopki 0,05g x 10 czopków 1
DICLOFENAC tabl 0,05g x 50 tabl 3
DICLOFENAC tabl o zmod. uwaln. 0,075g x 20 tabl 1
DICLOFENAC żel 1% 100g 150
DICORTINEFF zawiesina do oczu i uszu 5ml 2
DIGOXIN inj. 0,5mg x 5 amp 2
DIGOXIN tabl 0,25mg x 30 tabl 1
DIHYDROXYALUMINIUM SODIUM CARBONATE zawiesina 0,34g/5 ml 250 ml 2
DIMENHYDRINATE tabl 0,05g x 5 tabl 1
DIMETICONE kaps 0,05g x 100 kaps 2
DIMETINDENE żel 0,1% 30 g 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 215000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

hemostatyki
TACHOSIL GĄBKA 3x2,5cm x 1 szt 30
TACHOSIL GĄBKA 4,8x4,8cm x 2 szt 5
TACHOSIL GĄBKA 9,5cmx4,8 cm x 1 szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

antybiotyki

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUPIVACAINE inj. 10 0,5% 0,05g/10ml x 10 amp
BUPIVACAINE MARCAINE SPINAL HEAVY inj. 100 0,5% 0,02g/4ml x 5 fiol
CISATRACURIUM inj. 3 0,005g/2,5ml x 5 amp
CISATRACURIUM inj. 3 0,01g/5ml x 5 amp
DEXMEDETOMIDINE inj. 8 0,2mg/2 ml x 25 amp
DEXMEDETOMIDINE inj. 2 0,2mg/2ml x 5 amp
ETOMIDATE inj. 5 0,02g/10ml x 5 amp
NEOSTIGMINE inj. 10 0,5mg/1ml x 10 amp
PANCURONIUM BROMIDE inj. 2 0,004g/2ml x 10 amp
PROPOFOL inj. 500 0,2g/20ml x 5 fiol
ROCURONIUM BROMIDE inj. 80 0,1g/10ml x 10 fiol
ROPIVACAINE inj. 10 0,02g/10ml x 5 amp
ROPIVACAINE inj. 50 0,002g/ml 100 ml x 5 worków
ROPIVACAINE inj. 120 0,1g/10ml x 5 amp
SUGAMMADEX inj. 4 0,2g/2ml x 10 fiol
SUXAMETHONIUM CHLORIDE inj. 1 0,2g x10 fiol

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 57000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ALBUMIN inj. 20% 100 ml 50,000
ALBUMIN inj. 20 % 50 ml 30,000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94610,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94610,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94610,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94610,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37299,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37299,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37299,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37299,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244402,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244402,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244402,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244402,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25590,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25590,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25590,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuca S. A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25590,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107459,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107459,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107459,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107459,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80860,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80860,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80860,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80860,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-21

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.