Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„.REMONT KONSERWATORSKI CMENTARZA WOJENNEGO NR 178 W WOŹNICZNEJ z podziałem na dwa zadania. "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146292836
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0003073d-0513-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„.REMONT KONSERWATORSKI CMENTARZA WOJENNEGO NR 178 W WOŹNICZNEJ z podziałem na dwa zadania. "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0003073d-0513-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont zostanie podzielony na dwa zadania, wyszczególnione poniżej. Wskazane liczby stanowią pozycje z przedmiaru robót:
Zadanie 1 - stanowi przedmiot dofinansowania z zadania realizowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego „GROBY I CMENTARZE WOJENNE W KRAJU 2023”. Zgodnie z umową z Ministerstwem prace konieczne do wykonania w tym zadaniu to: Konserwacja i restauracja betonowych cokołów wszystkich rodzajów nagrobków występujących na terenie cmentarza wraz z ich montażem do fundamentów; Konserwacja i restauracja wszystkich rodzajów krzyży żeliwnych znajdujących się na terenie cmentarza wraz z wykonaniem replik utrąconych krzyży; Wykonanie brakującej tablicy emaliowanej z inskrypcjami ze steli nr 25; Wykonanie i osadzenie nowego, drewnianego krzyża wraz z umocnieniem go w kopcu ziemnym na odpowiedniej konstrukcji; Korekta kształtu kopca ziemnego (tumulusa) i wzmocnienie gruntu; Wzmocnienie betonowego murku opasającego kopiec. Powyższy zakres prac stanowi następujące pozycje z przedmiaru robót:
1.1 - 1.18
3.1 – 3.7
5.2
Zadanie 2 - pozostałe zadania przewidziane Programem prac konserwatorskim i opracowanym na jego podstawie projektem robót budowlanych, konserwatorskich i przy zieleni zabytkowej. Zakres prac dla zadania 2 stanowi następujące pozycje z przedmiaru robót:
2.1 – 2.5
4.1 – 4.3
5.1 - 5.11
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:
- przedmiarze robót,
- projekt remontu cmentarza,
Klasyfikacja wg wspólnego słownika zamówień (CPV):
usługa ochrony obiektów historycznych - kod CPV 92522100-7
2.Wykonawca zgodnie z art. 100 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Jeżeli wymagania te wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu. Jak wskazuje art. 9 Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych dostępność oznacza umożliwienie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w każdej sferze życia, w sposób maksymalnie samodzielny, na równi z innymi obywatelami.
UWAGA: Wszystkie nazwy przedmiotów zamówienia lub nazwy ich elementów, producenci, znaki patentowe lub ich pochodzenie użyte w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do Specyfikacji należy traktować jako przykładowe tzn. dopuszcza się stosowanie innych równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych przedmiotów zamówienia.
Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie rozwiązań równoważnych, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rozwiązań równoważnych a do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto sposób realizacji zaproponowany w dokumentacji zamówienia.
4. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
5. Zadanie jest dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.
6. Zamawiający zaznacza, że w przypadku braku środków finansowych zleci do realizacji tylko zadanie nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198184,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379962,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198184,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-BUD Tomasz Kościółek Paszyn 436, 33-326 Mogilno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342431356
7.3.4) Miejscowość: Paszyn 436, 33-326 Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-326
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198184,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.