Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00239736/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Teren sportowo – rekreacyjny w Bosutowie gm. Zielonki”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116
1.5.2.) Miejscowość: Zielonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzielonki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0080091a-d62c-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Teren sportowo – rekreacyjny w Bosutowie gm. Zielonki”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0080091a-d62c-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049022/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa placu zabaw i terenu rekreacyjnego w Bosutowie w ramach LGD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BU.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych: ( zamek dla dzieci, huśtawka bocianie gniazdo, piaskownica), urządzeń street Workout, urządzeń siłowych, stołu betonowego do gry w szachy, 3 szt. ławek parkowych, tablicy informa-cyjnej z regulaminem placu zabaw oraz siłowni. Pod wymaganymi urządze-niami należy ułożyć nawierzchnię elastyczną układaną z płyt o wym. 50x50 cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 176189,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyprofilowanie, wyplantowanie oraz posianie trawy na działce. Wykonanie ogrodzenia działki wraz z bramą i furtką.4.5.3.) Główny kod CPV: 45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 96302,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242169,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216712,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORA Jamer i Wspólnicy sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850257028
7.3.3) Ulica: 190
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176189,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82386,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118451,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Transportowa JANKOP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120201850
7.3.3) Ulica: Janikowice
7.3.4) Miejscowość: Słomniki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-090
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Karol Janus Firma Budowlano - Transportowa "JANKOP"
jakie przetargi wygrała firma
Karol Janus Firma Budowlano - Transportowa "JANKOP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-30INNE PRZETARGI ZIELONKI
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym dla Urzędu Gminy Zielonki na okres 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi ZIELONKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"
- "Rewitalizacja parku zabytkowego położonego przy Pałacu Humnickich w Birczy etap II" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Zielona kolejka cz. I
- Budowa placu zabaw w parku kozielskim na osiedlu Stare Miasto w Kędzierzynie-Koźlu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.