Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00056532/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00093688/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu zielonego w rejonie MSP nr 9 w Knurowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7501b84b-b51d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu zielonego w rejonie MSP nr 9 w Knurowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7501b84b-b51d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Zagospodarowanie terenu zielonego w rejonie Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 9 w Knurowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3819450,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: „Zagospodarowanie terenu zielonego w rejonie MSP nr 9 w Knurowie”, w tym:
1) etap 1A – przebudowa strefy wejściowej Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Knurowie,
2) etap 1B – budowa linii oświetlenia zewnętrznego terenu,
3) etap 2 – przebudowa ciągu pieszo – jezdnego, zlokalizowanego wzdłuż zabudowań MSP
nr 9,
4) etap 3 – zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej, w rejonie MSP nr 9,
5) etap 4 – zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej wokół istniejącego placu zabaw,
6) wykonanie przyłącza wodociągowego,
7) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew i krzewów, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 1.35 wzoru umowy (w miarę potrzeb),
8) pielęgnację nasadzonej zieleni ozdobnej w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 24 miesięcy od odbioru końcowego,
9) roboty towarzyszące w ramach robót, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych, odtworzenie nawierzchni i trawników (humusowanie z obsianiem trawą) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni, itp.)
2. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały z wyłączeniem zamontowanych opraw LED) na okres zdeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 (trzydzieści sześć) miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w załączniku nr 3/1 do wzoru umowy. Bieg terminu gwarancji na materiały, robociznę i oprawy LED rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
1) na zamontowane oprawy LED objęte przedmiotem zamówienia – 7 lat, zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w załączniku nr 3/2 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5534430,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7551060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5534430,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GAWLIK Paweł Gawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120245295
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 25
7.3.4) Miejscowość: Skidziń
7.3.5) Kod pocztowy: 32-625
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5534430,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych.
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.