eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ed3f531-f93e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed3f531-f93e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055050/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony osób i mienia w teatrze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1272156,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje całodobową ochronę obiektu, urządzeń oraz osób i mienia znajdującego się w obiekcie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 49, realizowaną poprzez stałą całodobową i bezpośrednią ochronę fizyczną, w systemie zmianowym (na każdej zmianie nie może być mniej niż 2 pracowników), w dni robocze, świąteczne i dni ustawowo wolne od pracy przez kwalifikowanych jednolicie umundurowanych pracowników ochrony fizycznej. Usługa polega na realizacji w formie stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, urządzeń oraz osób, mienia wraz z monitoringiem obiektu oraz obsługą recepcyjną, patrolowaniem terenu wokół budynku i utrzymaniu porządku na terenie chronionym wraz ze stałym 24 godzinnym dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach alarmowych zainstalowanych w budynku Teatru - dotyczących instalacji antywłamaniowej oraz Systemu Sygnalizacji Pożarowej, Systemu transmisji alarmu pożarowego do Państwowej Straży Pożarnej tzw. monitoringu pożarowego oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego.

Zamawiający wymaga świadczenia ochrony jedynie przez kwalifikowanych pracowników ochrony.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej trzech osób świadczących usługi ochrony w pełnym wymiarze etatu (każda osoba).

W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie w ilości 36 792 roboczogodzin.

Świadczenie usług w systemie zmianowym.
Zamawiający dopuszcza pełnienie dyżuru przez poszczególnych pracowników ochrony do 24 godzin, przy jednoczesnym uwzględnieniu wymogu, aby jedna osoba była wymieniona w połowie dyżuru drugiego pracownika – na zakładkę (np. jeden pracownik rozpoczyna dyżur o 6 rano, a drugi rozpoczyna swój dyżur o godz. 18:00).
Nie dopuszcza się sytuacji, w której obaj pracownicy rozpoczną dyżur o tej samej godzinie i obaj będą zmienieni po 24 godzinach.

UBEZPIECZENIE:
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w mieniu oraz na osobie przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł, w tym czyste straty finansowe obejmujące odpowiedzialność Wykonawcy na co najmniej 300 000 złotych wyrządzone Zamawiającemu związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287028,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353551,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287028,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364414745

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wsparcie grup interwencyjnych - podwykonawca nieznany na etapie składania ofert.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287028,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-31 do 2025-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia co najmniej trzech osób wykonujących pracę ochroniarza kwalifikowanego na umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu – każda osoba.

2. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
W interesie Zamawiającego nie leży rozdzielenie odpowiedzialności za świadczone usługi na dwa czy więcej podmiotów np. wykonawcę zajmującego się ochroną fizyczną obiektu i wykonawcę zajmującego się monitoringiem elektronicznym obiektu. Całość zadania musi być spójna pod względem wykonawstwa. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Teatr jest instytucją o bardzo specyficznym profilu działalności i wymaga właściwego i niezakłóconego funkcjonowania całej instytucji, a konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może istotnie zagrozić właściwemu wykonaniu tego zamówienia oraz będzie generować nadmierne koszty. W związku ze specyfiką działalności Teatru podział zamówienia na części jest niezasadny.
Istotnymi przyczynami rezygnacji z podziału zamówienia na części są:
- konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może istotnie zagrozić właściwemu wykonaniu tego zamówienia,
- nadmierne koszty wykonania zamówienia.
Nie jest zasadne, aby pracownicy będący na jednej zmianie podlegali służbowo innym pracodawcom i koordynatorom ze względu na to, iż wydłużyłoby to proces decyzyjny oraz powodowałoby zrzucanie odpowiedzialności pomiędzy pracowników różnych wykonawców. Mogłoby to również doprowadzić do niemożliwości podjęcia interwencji oraz zrzucania kosztów na drugiego wykonawcę (np. wzywania patrolu interwencyjnego).

3. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia - zgodnie z art. 246 ust.2 PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.