Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00335066/01 - Wynik z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt aranżacji wnętrz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Obrzycko
1.2.) Oddział zamawiającego: Obrzycko
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257880
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 19
1.4.2.) Miejscowość: Obrzycko
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-520
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.7.) Numer telefonu: 61 2913187
1.4.8.) Numer faksu: 61 2913248
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzycko.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290564
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00274853
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż połowa wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK DOT. CZĘŚCI I
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), wykonał należycie : co najmniej 1 usługę renowacji/tapicerowania foteli/mebli na kwotę min. 50.000 zł brutto
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)/
WARUNEK DOT. CZĘŚCI II
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz budynków użyteczności publicznej lub opracowaniu kompletnego projektu budowlano-wykonawczego wraz z aranżacją wnętrz budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż połowa wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK DOT. CZĘŚCI I
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), wykonał należycie : co najmniej 1 usługę renowacji/tapicerowania foteli/mebli na kwotę min. 50.000 zł brutto
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykazać spełnienie ww warunku powołując się łącznie na dwie lub więcej umów zawartych w ww. okresie prowadzenia działalności gospodarczej.
WARUNEK DOT. CZĘŚCI II
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz budynków użyteczności publicznej lub opracowaniu kompletnego projektu budowlano-wykonawczego wraz z aranżacją wnętrz budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-22 11:00
Po zmianie:
2024-04-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-22 11:30
Po zmianie:
2024-04-24 11:30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.