Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00290564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt aranżacji wnętrz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Obrzycko
1.3.) Oddział zamawiającego: Obrzycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Obrzycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 2913187
1.5.8.) Numer faksu: 61 2913248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzycko.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa11df9e-f578-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt aranżacji wnętrz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa11df9e-f578-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008441/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym w Obrzycku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dot. Części I polegać będzie m.in. na odbiorze istniejących foteli z budynku przy ul. Kruppika 5 w Obrzycku, kompleksowej ich renowacji, montażu foteli na sali kinowo-widowiskowej , w uzgodnieniu z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39114100-5 - Tapicerka
4.5.5.) Wartość części: 120800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
15. Zadanie dot. Części II polegać będzie na wykonaniu projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia budynku przy ul. Kruppika 5 w Obrzycku, które będzie stanowić Centrum Edukacyjno-Kulturalne.16. Projekt aranżacji wnętrz obejmuje stworzenie kompleksowego planu aranżacji wnętrz remontowanego obiektu, który będzie uwzględniał estetykę, funkcjonalność, a także jego historyczny charakter, na który składać się będą:
- rysunki i rzuty tj. dokładne plany pomieszczeń, wskazujące rozmieszczenie foteli oraz innych elementów wyposażenia,
- widoki ścian tj. kłady ścian przedstawiające wygląd każdej ze ścian, z uwzględnieniem detali architektonicznych i dekoracyjnych oraz wymiarowanie
- zestawienie materiałowe tj. szczegółowy opis materiałów wykorzystanych w projekcie wraz z ich parametrami technicznymi
- wizualizacje tj. graficzne przedstawienie projektowanych przestrzeni, umożliwiające wizualną ocenę końcowego efektu aranżacji
- plan oświetlenia tj. projekt układu oświetleni, który będzie współgrał z aranżacją wnętrz, zapewniając odpowiedni nastrój i funkcjonalność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
4.5.5.) Wartość części: 64700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającym nie może zwiększyć kwoty do cen zaproponowanych w ofercie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301517,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152903,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryska Projekt Kama Gancarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932042477
7.3.3) Ulica: ul. F. Stamma 8/4
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.