Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156568/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00168312/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00168327/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876194500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://elk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fb7e015-d1e8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022549/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203625,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 57922,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 35314,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz środków ochrony indywidualnej w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44510000-8 - Narzędzia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 7232,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221200-9 - Zastawa stołowa
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241120-0 - Noże kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 19027,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia edukacyjnego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 99980,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach, Zespołu Szkół w Chełchach, Szkoły Podstawowej w Mrozach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Woszczelach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39140000-5 - Meble domowe
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 30982,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45471,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49852,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45471,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Sp. Jawna Z. Pająk, A. Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45471,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40089,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40089,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40089,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Sp. Jawna Z. Pająk, A. Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40089,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach III części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości” wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach III części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedyna oferta, która została złożona w ww. części postępowania, Zamawiający odrzucił na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5 zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części III.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach IV części prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości” wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. Zgodnie z przedstawionym powyżej stanem faktycznym, w ramach IV części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do Zamawiającego nie wpłynęła oferta niepodlegająca odrzuceniu. Jedyna oferta, która została złożona w ww. części postępowania, Zamawiający odrzucił na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5 zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
W związku z powyższym na podstawie art. 255 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130687,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp.z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktycznych do Szkół na terenie Gminy Ełk w ramach programu Laboratoria Przyszłości do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 1 „Przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia” ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.