Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00204624/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00223911/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00230567/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy TOP54 – zejście do wody oraz ścieżka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy TOP54 – zejście do wody oraz ścieżka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610da96b-cc02-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070342/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zagospodarowanie terenu przy TOP-54
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00204624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2024.EZ2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140002,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy TOP54 – zejście do wody oraz ścieżka.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja techniczna;
2) przedmiary robót; (UWAGA: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje ryczałtową formę wynagrodzenia. Przy ryczałtowej formie wynagrodzenia, dołączony
do dokumentacji projektowej przedmiar pełni jedynie funkcję pomocniczą i orientacyjną,
a wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentów zamówienia oraz dokumentacji projektowej za zaoferowaną w ofercie cenę ryczałtową wyliczoną na podstawie kalkulacji własnej)
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę zejścia do rzeki Krzna oraz fragmentu ścieżki pieszo-rowerowej, szczegółowo opisaną w załączonej dokumentacji projektowej z pomocniczymi przedmiarami robót. W zakres ten wchodzi m.in.:
1) roboty rozbiórkowe – usunięcie szuwarów wraz z wyrównaniem linii brzegowej i dna rzeki;
2) wykonanie szutrowej ścieżki pieszo-rowerowej;
3) wykonanie zejścia do wody wraz z trapem i pomostem pływającym;
4) ręczne grabienie i profilowanie całego terenu objętego zakresem robót, w tym po 1m od krawędzi ścieżki oraz w obrębie zejścia do wody.
5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady
na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: roboty ziemne, drogowe – przez cały okres wykonywania tych czynności.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia
na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PNB BUDOWNICTWO SP. Z O. O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PNB PAWEŁ NICZYPORUK BUDOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372660675
7.3.3) Ulica: Bajeczna
7.3.4) Miejscowość: Grabanów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa leków.
- Remont dróg powiatowych: Część I: Nr 1061L Międzyleś - Zabłocie Część II: Nr 1111L Wólka Plebańska - Witoroż - Zahajki Część III: Nr 1067 L Kłoda Duża - Perkowice
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę/rozbudowę drogi powiatowej Nr 1045L wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego w m. Dobryń Duży
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa książek na potrzeby Biblioteki
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa integracyjnego, ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Różańskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK w ramach zadań inwestycyjnych - 3 części zamówienia
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy parku szpitalnego w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.