Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311568/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00351718/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b453e6e9-fd5c-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b453e6e9-fd5c-11ee-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf,.txt, .rtf, doc, .docx, .odt., rar
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wyjaśnienia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@umozorkow.pl (z wyjątkiem ofert)
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym:
Anna Ochota - w godzinach pracy urzędu Tel. 42 710 31 11
2) w zakresie merytorycznym:
Jakub Jarosik - w godzinach pracy urzędu Tel. 42 710 31 39
Justyna Malec - w godzinach pracy urzędu Tel. 42 710 31 11
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania – WE.271.2.2024
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi
150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
szczegółowy opis w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dział II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): dział II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WE.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac:
1. Wykonanie projektu nasadzeń
2. Prace ziemne poprzedzające realizację pozostałych robót.
3. Pielęgnacja istniejącego starego drzewostanu: w ilości ok. 25 szt. – wykonanie cięć pielęgnacyjnych, sanitarnych, prześwietlających.
Możliwa wizja w terenie po uprzednim umówieniu z Zamawiającym.
4. Wykonanie nowych nasadzeń z zastosowaniem ok. 340 szt. - 370 szt. roślin miododajnych i owocodajnych (pożytecznych dla ptaków) - przykładowo następujących gatunków i ilości:
Crataegus media - głóg dwuszyjkowy Paul’s Scarlet
Pyrus chanticleer – grusza chanticleer
Caryopteris clandonensis Worcester Gold - barbula klandońska Worcester Gold
Clethra alnifolia - orszelina olcholistna Hummingbird
Forsythia Maree d’Or – forsycja karłowa
Spiraea cinerea Grefsheim - tawuła szara
Cornus alba - dereń biały
Sambucus nigra – bez czarny black lace
Physocarpus opulifolius Little Angel - pęcherznica kalinolistna
Ribes alpinum - porzeczka alpejska
Rosa Marathon - róża okrywowa
Spiraea japonica Albiflora - tawuła japońska
Spiraea japonica Goldmund - tawuła japońska
Perovskia atriplicifolia blue spire – perovskia łobodolistna litle spire
Nepeta L. - kocimiętka
Verbena bonariensis - werbena patagońska
Echinacea powpow - jeżówka powpow
Calamagostris acutiflora - trzcinnik ostrokwiatowy karl foerster
5. Wykonanie tzw. Zielonej ściany izolującej od hałasu – z wykorzystaniem roślin pnących, np. Lonicera acuminata - wiciokrzew zaostrzony o powierzchni około 6 m2 każda ze ścianek. Wykonanie z materiału trwałego (typu metal) przytwierdzone stabilnie do podłoża.
Do wykonania nasadzeń należy zastosować odpowiednią ziemię ogrodową oraz korę ściółkującą. Prace należy zrealizować zgodnie z Projektem nasadzeń, który po opracowaniu przez Wykonawcę zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu.
6. Wykonanie łąki kwietnej o powierzchni ok. 100 m2
7. Montaż zbiornika na wodę deszczową - 1 sztuka - instalacja zabezpieczająca wodę opadową do nawadniania – zbierająca i rozprowadzająca wodę opadową wraz z utwardzeniem powierzchni pod zbiornikiem;
8. Wykonanie/modernizacja trawnika z wykorzystaniem wielogatunkowej mieszanki traw, o powierzchni ok. 1000 m2
9. Modernizacja istniejących ścieżek komunikacyjnych, w tym: ścieżka z kostki brukowej z obrzeżami, o powierzchni ok 85 m2; ścieżki z obrzeżami, wykonane z naturalnego kruszywa na ścieżki komunikacyjne ( z materiału wodoprzepuszczalnego) 200 m2
10. Oświetlenie wybranych drzew – 3 szt.
Oprawa dogruntowa LED o mocy nie gorszej niż 30 W, soczewkowy układ optyczny, materiał obudowy - stop aluminium, materiał szyby ochronnej – szkło hartowane.
11. Stojaki na rowery - 2 szt.
Ławka parkowa z montażem na stałe do podłoża, utwardzeniem nawierzchni pod ławką i przestrzeni wokół niej - 4 szt. Długość Ławki -siedziska minimum 170 cm
Wysokość ławki nie mniej 70 cm
Szerokość siedziska 40 cm
Wysokość siedziska 40 cm
12. Domek dla nietoperzy i dla ptaków – po 2 szt. dla każdego gatunku
13. Betonowe poidełko dla owadów i ptaków typu wysokie, stojące - 4 szt., wysokość co najmniej : 65 cm, średnica misy nie mniej niż 35 cm. Poidełko winno być wykonane z klasy betonu odpornego na warunki atmosferyczne.
14. Domek dla pożytecznych owadów o wysokości co najmniej 1 m odporny na warunki atmosferyczne – 1 szt.
15. Kosz na psie odchody – 2 sztuki
16. Kosz na śmieci, metalowy - 2 sztuki
Wysokość całkowita nie mniejsza niż 110 cm, Wysokość pojemnika nie mniej niż 45 cm
Pojemność około 30 l, Popielnica – tak. Kolor - RAL 9005 (czarny) Kosze wizualnie winny być spójne z koszami znajdującymi się na terenie miasta w obszarze inwestycji.
Tablica edukacyjna - 1 szt.
Dane techniczne:
wielkość tablicy: ok. 1 m (szerokość) x ok. 0,7 m (wysokość);
tablica zostanie wykonana z trwałego materiału typu dibond o grubości minimum 3 mm z nadrukiem pełnokolorowym; zabezpieczona specjalną powłoką i posadowiona na terenie realizacji zadania, w pobliżu miejsca utworzonego do prowadzenia zajęć.
Na tablicy zamieszczone zostaną informacje nt. bioróżnorodności obszaru, w tym np.:
a) o przydatności domków dla owadów, roli jaką odgrywają owady w przyrodzie,
b) o ptakach – skrzydlatych mieszkańcach okolicy,
c) o drzewach - ułatwiająca rozpoznawanie drzew po liściach/owocach,
d) o nasadzonej roślinności,
e) o ważnej roli wody w przyrodzie.
Infrastruktura, zastosowane do nasadzeń rośliny oraz elementy małego krajobrazu wynikające z zakresu prac powinny korespondować ze zmodernizowaną w 2023 r., południową częścią skweru w ramach zadania pn. „Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap I”. Wykonawca powinien dokonać uzgodnień i uzyskać akceptację zamawiającego w ww zakresie na etapie planowania / projektowania nasadzeń / realizacji rzeczowej.
Teren objęty postępowaniem został przedstawiony na dokumentacji fotograficznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ
Prace należy wykonać na podstawie wizualizacji graficznej projektu zadania, będącej załącznik Nr 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektem nasadzeń, który po opracowaniu przez Wykonawcę zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 20 dni.
W terminie nie później niż na jeden dzień przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego Harmonogram rzeczowo – finansowy, stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument ten nie jest wymagany). Harmonogram rzeczowo – finansowy musi uwzględniać poszczególne stawki Vat zastosowane przy wyliczeniu ceny oferty. – wzór harmonogramu załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
77341000-2 - Okrzesywanie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na zagospodarowanie zieleni
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na roboty budowlane, pozostałe elementy wyposażenia oraz małej architektury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi (wynikające z harmonogramu) wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-06
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Ozorków w 2025 roku
- Eksploatacja oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ozorków w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.