eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówZielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b453e6e9-fd5c-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b453e6e9-fd5c-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033213/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 309000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac:
1. Wykonanie projektu nasadzeń
2. Prace ziemne poprzedzające realizację pozostałych robót.
3. Pielęgnacja istniejącego starego drzewostanu: w ilości ok. 25 szt. – wykonanie cięć pielęgnacyjnych, sanitarnych, prześwietlających.
Możliwa wizja w terenie po uprzednim umówieniu z Zamawiającym.
4. Wykonanie nowych nasadzeń z zastosowaniem ok. 340 szt. - 370 szt. roślin miododajnych i owocodajnych (pożytecznych dla ptaków) - przykładowo następujących gatunków i ilości:
Crataegus media - głóg dwuszyjkowy Paul’s Scarlet
Pyrus chanticleer – grusza chanticleer
Caryopteris clandonensis Worcester Gold - barbula klandońska Worcester Gold
Clethra alnifolia - orszelina olcholistna Hummingbird
Forsythia Maree d’Or – forsycja karłowa
Spiraea cinerea Grefsheim - tawuła szara
Cornus alba - dereń biały

Sambucus nigra – bez czarny black lace
Physocarpus opulifolius Little Angel - pęcherznica kalinolistna
Ribes alpinum - porzeczka alpejska
Rosa Marathon - róża okrywowa
Spiraea japonica Albiflora - tawuła japońska
Spiraea japonica Goldmund - tawuła japońska
Perovskia atriplicifolia blue spire – perovskia łobodolistna litle spire
Nepeta L. - kocimiętka
Verbena bonariensis - werbena patagońska
Echinacea powpow - jeżówka powpow
Calamagostris acutiflora - trzcinnik ostrokwiatowy karl foerster

5. Wykonanie tzw. Zielonej ściany izolującej od hałasu – z wykorzystaniem roślin pnących, np. Lonicera acuminata - wiciokrzew zaostrzony o powierzchni około 6 m2 każda ze ścianek. Wykonanie z materiału trwałego (typu metal) przytwierdzone stabilnie do podłoża.

Do wykonania nasadzeń należy zastosować odpowiednią ziemię ogrodową oraz korę ściółkującą. Prace należy zrealizować zgodnie z Projektem nasadzeń, który po opracowaniu przez Wykonawcę zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu.

6. Wykonanie łąki kwietnej o powierzchni ok. 100 m2
7. Montaż zbiornika na wodę deszczową - 1 sztuka - instalacja zabezpieczająca wodę opadową do nawadniania – zbierająca i rozprowadzająca wodę opadową wraz z utwardzeniem powierzchni pod zbiornikiem;
8. Wykonanie/modernizacja trawnika z wykorzystaniem wielogatunkowej mieszanki traw, o powierzchni ok. 1000 m2
9. Modernizacja istniejących ścieżek komunikacyjnych, w tym: ścieżka z kostki brukowej z obrzeżami, o powierzchni ok 85 m2; ścieżki z obrzeżami, wykonane z naturalnego kruszywa na ścieżki komunikacyjne ( z materiału wodoprzepuszczalnego) 200 m2
10. Oświetlenie wybranych drzew – 3 szt.
Oprawa dogruntowa LED o mocy nie gorszej niż 30 W, soczewkowy układ optyczny, materiał obudowy - stop aluminium, materiał szyby ochronnej – szkło hartowane.
11. Stojaki na rowery - 2 szt.
Ławka parkowa z montażem na stałe do podłoża, utwardzeniem nawierzchni pod ławką i przestrzeni wokół niej - 4 szt. Długość Ławki -siedziska minimum 170 cm
Wysokość ławki nie mniej 70 cm
Szerokość siedziska 40 cm
Wysokość siedziska 40 cm
12. Domek dla nietoperzy i dla ptaków – po 2 szt. dla każdego gatunku
13. Betonowe poidełko dla owadów i ptaków typu wysokie, stojące - 4 szt., wysokość co najmniej : 65 cm, średnica misy nie mniej niż 35 cm. Poidełko winno być wykonane z klasy betonu odpornego na warunki atmosferyczne.
14. Domek dla pożytecznych owadów o wysokości co najmniej 1 m odporny na warunki atmosferyczne – 1 szt.
15. Kosz na psie odchody – 2 sztuki
16. Kosz na śmieci, metalowy - 2 sztuki
Wysokość całkowita nie mniejsza niż 110 cm, Wysokość pojemnika nie mniej niż 45 cm
Pojemność około 30 l, Popielnica – tak. Kolor - RAL 9005 (czarny) Kosze wizualnie winny być spójne z koszami znajdującymi się na terenie miasta w obszarze inwestycji.

Tablica edukacyjna - 1 szt.
Dane techniczne:
 wielkość tablicy: ok. 1 m (szerokość) x ok. 0,7 m (wysokość);
 tablica zostanie wykonana z trwałego materiału typu dibond o grubości minimum 3 mm z nadrukiem pełnokolorowym; zabezpieczona specjalną powłoką i posadowiona na terenie realizacji zadania, w pobliżu miejsca utworzonego do prowadzenia zajęć.
Na tablicy zamieszczone zostaną informacje nt. bioróżnorodności obszaru, w tym np.:
a) o przydatności domków dla owadów, roli jaką odgrywają owady w przyrodzie,
b) o ptakach – skrzydlatych mieszkańcach okolicy,
c) o drzewach - ułatwiająca rozpoznawanie drzew po liściach/owocach,
d) o nasadzonej roślinności,
e) o ważnej roli wody w przyrodzie.
Infrastruktura, zastosowane do nasadzeń rośliny oraz elementy małego krajobrazu wynikające z zakresu prac powinny korespondować ze zmodernizowaną w 2023 r., południową częścią skweru w ramach zadania pn. „Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap I”. Wykonawca powinien dokonać uzgodnień i uzyskać akceptację zamawiającego w ww zakresie na etapie planowania / projektowania nasadzeń / realizacji rzeczowej.

Teren objęty postępowaniem został przedstawiony na dokumentacji fotograficznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ
Prace należy wykonać na podstawie wizualizacji graficznej projektu zadania, będącej załącznik Nr 6 do SWZ oraz zgodnie z Projektem nasadzeń, który po opracowaniu przez Wykonawcę zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 20 dni.

W terminie nie później niż na jeden dzień przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego Harmonogram rzeczowo – finansowy, stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument ten nie jest wymagany). Harmonogram rzeczowo – finansowy musi uwzględniać poszczególne stawki Vat zastosowane przy wyliczeniu ceny oferty. – wzór harmonogramu załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77315000-1 - Usługi w zakresie siewu

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196380 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400502,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196380 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe i porządkowo - ogrodnicze Green Space Adam Papiernik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321998916

7.3.3) Ulica: Słoneczna 8

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.