Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00257142/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn: „ Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orzysz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Orzysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-250
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@orzysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.orzysz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_orzysz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn: „ Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d15745-043d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035410/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn: „ Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPF.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 27430,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia pracowni, sal dydaktycznychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 27430,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem , monitorów interaktywnych oraz projektorów z ekranemSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 146609,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa dydaktycznych programów multimedialnych niezbędnych do wspomagania rozwoju4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 13936,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w związku z dofinansowaniem projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, projekt pn: „Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!” nr umowy RPWM.09.03.04-28-0043/22-00” Działanie 9.3. Infrastruktura edukacyjna. Podczas ogłaszania procedury postępowania oraz SWZ i załączników Zamawiający nie posiadał wiedzy, iż jednym z obligatoryjnych warunków
w ramach realizowanego projektu z dofinansowaniem środków jest zastosowanie kryteriów odnoszących się do kwestii społecznych. Zamawiający w dn. 03.07.2023 r. powziął informację, iż
w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Omyłka, o której mowa jest powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w sposób niewadliwy. W związku z powyższym dalsze prowadzenie procedury skutkujące zawarciem niepodlegającej unieważnieniu umowy jest niemożliwe. Skutkowało by to zwrotem otrzymanego dofinansowania, co nie leżałoby w interesie publicznym.
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy pzp stanowi, że Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, iż jest one obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia umowy zostały w art. 459 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Na podstawie art. 459 ust. 1 pzp Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o unieważnienie zmiany umowy dokonanej z naruszeniem art. 454 i art. 455. W ocenie Zamawiającego w niniejszym postępowaniu doszłoby do takiej sytuacji. Z dniem 03.07.2023 r. Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Aby Zamawiający mógł przenieść zapisy obejmujące klauzule społeczne do umowy o zamówienie publiczne, poprzedzone to musi być zapisami w dokumentacji postępowania. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawcy stosujący kryteria społeczne w swoich ofertach mogli otrzymać dodatkowe punkty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w związku z dofinansowaniem projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, projekt pn: „Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!” nr umowy RPWM.09.03.04-28-0043/22-00” Działanie 9.3. Infrastruktura edukacyjna. Podczas ogłaszania procedury postępowania oraz SWZ i załączników Zamawiający nie posiadał wiedzy, iż jednym z obligatoryjnych warunków
w ramach realizowanego projektu z dofinansowaniem środków jest zastosowanie kryteriów odnoszących się do kwestii społecznych. Zamawiający w dn. 03.07.2023 r. powziął informację, iż
w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Omyłka, o której mowa jest powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w sposób niewadliwy. W związku z powyższym dalsze prowadzenie procedury skutkujące zawarciem niepodlegającej unieważnieniu umowy jest niemożliwe. Skutkowało by to zwrotem otrzymanego dofinansowania, co nie leżałoby w interesie publicznym.
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy pzp stanowi, że Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, iż jest one obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia umowy zostały w art. 459 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Na podstawie art. 459 ust. 1 pzp Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o unieważnienie zmiany umowy dokonanej z naruszeniem art. 454 i art. 455. W ocenie Zamawiającego w niniejszym postępowaniu doszłoby do takiej sytuacji. Z dniem 03.07.2023 r. Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Aby Zamawiający mógł przenieść zapisy obejmujące klauzule społeczne do umowy o zamówienie publiczne, poprzedzone to musi być zapisami w dokumentacji postępowania. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawcy stosujący kryteria społeczne w swoich ofertach mogli otrzymać dodatkowe punkty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w związku z dofinansowaniem projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, projekt pn: „Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!” nr umowy RPWM.09.03.04-28-0043/22-00” Działanie 9.3. Infrastruktura edukacyjna. Podczas ogłaszania procedury postępowania oraz SWZ i załączników Zamawiający nie posiadał wiedzy, iż jednym z obligatoryjnych warunków
w ramach realizowanego projektu z dofinansowaniem środków jest zastosowanie kryteriów odnoszących się do kwestii społecznych. Zamawiający w dn. 03.07.2023 r. powziął informację, iż
w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Omyłka, o której mowa jest powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w sposób niewadliwy. W związku z powyższym dalsze prowadzenie procedury skutkujące zawarciem niepodlegającej unieważnieniu umowy jest niemożliwe. Skutkowało by to zwrotem otrzymanego dofinansowania, co nie leżałoby w interesie publicznym.
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy pzp stanowi, że Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, iż jest one obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia umowy zostały w art. 459 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Na podstawie art. 459 ust. 1 pzp Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o unieważnienie zmiany umowy dokonanej z naruszeniem art. 454 i art. 455. W ocenie Zamawiającego w niniejszym postępowaniu doszłoby do takiej sytuacji. Z dniem 03.07.2023 r. Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Aby Zamawiający mógł przenieść zapisy obejmujące klauzule społeczne do umowy o zamówienie publiczne, poprzedzone to musi być zapisami w dokumentacji postępowania. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawcy stosujący kryteria społeczne w swoich ofertach mogli otrzymać dodatkowe punkty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
INNE PRZETARGI ORZYSZ
więcej: przetargi ORZYSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół podstawowych w gminie Białe Błota, w ramach realizacji projektu "Krok w przyszłość": Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW
- Dostawa sprzętu komputerowego - komputer stacjonarny wraz z monitorem
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kwaskowie i Szkoły Podstawowej we Włocinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.