Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231934/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00238471/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00243143/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 759 53 00
1.5.8.) Numer faksu: 25 758 40 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5213721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eded473-2b5d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000250/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie szkół w sprzęt TIK w ramach projektu „Torami nowej edukacji- ..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231934/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 474100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy pochodzący z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta (określone w Załączniku 9 do SWZ), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
6. Wykonawca dokona montażu sprzętu, instalacji, konfiguracji urządzeń wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
7. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego sprzętu.
8. Zamówienie w części 1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do sześciu placówek oświatowych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki;
b) Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
c) Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
d) Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
e) Szkoły Podstawowej Nr 6 ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
f) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Podział asortymentu sprzętowego na poszczególne placówki oświatowe został wskazany na formularzu ofertowym.
9. Na dostarczony sprzęt w części 1 wykonawca udziela stosownej gwarancji (zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w Załączniku 9 do SWZ) i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy
10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, producenta i modelu oferowanego sprzętu.
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zgodnie z pkt 1-2, 4-20 Załącznika nr 9 do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 446933,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu TIK w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy pochodzący z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta (określone w Załączniku 9 do SWZ), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
4. W odniesieniu do 2 części zamówienia Zamawiający wskazuje, że elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych. Nie dopuszczalne są potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj. ostre punkty i krawędzie, które mogą powodować otarcia i rany cięte. Niedopuszczalne jest zastosowanie do produkcji wyposażenia materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Muszą one być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable oraz elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
6. Wykonawca dokona montażu sprzętu, instalacji, konfiguracji urządzeń wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
7. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego sprzętu.
8. Zamówienie w części 2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 6.
Podział asortymentu sprzętowego na poszczególne placówki oświatowe został wskazany na formularzu ofertowym.
9. Na dostarczony sprzęt w części 2 wykonawca udziela stosownej gwarancji (zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w Załączniku 9 do SWZ) i zobowiązuje się podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy
10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, producenta i modelu oferowanego sprzętu.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część 2 – dostawa wyposażenia pracowni językowej
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni językowej zgodnie z pkt 3 Załącznika nr 9 do swz
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Każda część zamówienia stanowi całość i jest niepodzielna. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 27166,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536903,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536903,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536903,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCS Holisz, Jaworski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7743212200
7.3.3) Ulica: Graniczna 29
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536903,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53638,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53638,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53638,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCS Holisz, Jaworski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7743212200
7.3.3) Ulica: Graniczna 29
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53638,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.