Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294194/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00373149/01 - Wynik z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja naziemnego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych
w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu w celu
dostosowania go do obowiązujących przepisów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja naziemnego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych
w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu w celu
dostosowania go do obowiązujących przepisów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b152b22-1b12-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043315/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja naziemnego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b152b22-1b12-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/ i poczty elektronicznej adres e-mail:
zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
2. Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na Platformie e-zamowienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/ Uwaga: Zamawiający nie korzysta
z formularza ofertowego interaktywnego generowanego przez Platformę ezamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Każdy wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, prowadzi się pisemnie w języku
polskim.
3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, lub podpisu osobistego.
4. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie
potwierdzone złożenie oferty przez Wykonawcę.
5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca:
- przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF,
- opatrzenie plików składających się na ofertę podpisem kwalifikowanym PAdES,
- w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż PDF, pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym
podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został na Platformie e-zamowienia.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt,
.txt, .xls, .xlsx, .zip, .rar. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7 Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Paltformy
e-zamowienia, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
8 Zamawiający wymaga, by tajemnica przedsiębiorstwa została załączona w formularzu elektronicznym na Platformie e-zamowienia
w odrębnym pliku opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9 Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać: „Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
10 Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.
2247), zwanego dalej „Rozporządzeniem KRI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na modernizacji naziemnego lądowiska dla helikopterów LPR w WSZ w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów.
2. Ogólny opis lądowiska: Lądowisko położone jest przy północno-wschodnim narożniku terenu Szpitala. Płyta lądowiska (strefa TLOF) jest kwadratem o boku 25x25 m. Strefa FATO ma wymiary 70x50m. Modernizacja lądowiska obejmuje roboty drogowo-konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
3.1 wykonanie oznakowania strefy TLOF ( strefy lądowiska),
3.2 montaż oświetlenia nawigacyjnego strefy TLOF,
3.3 wykonanie oznakowania strefy FATO na istniejącej nawierzchni,
3.4 przebudowę oznakowania nawigacyjnego strefy FATO oraz głównego kierunku podejścia,
3.5 montaż oświetlenia ogólnego płyty lądowiska,
3.6 przebudowę ciągu komunikacyjnego do płyty lądowiska,
3.7 montaż punktu przeciwpożarowego z podręcznym sprzętem,
3.8 wykonanie ogrodzenia terenu lądowiska wraz z wykonaniem wjazdu na teren lądowiska z bramą przesuwną - zgodnie z projektem. Ogrodzenie i brama wjazdowa mają być takiej samej wysokości
i mają mieć taki sam kolor (RAL).
3.9 wyposażenie lądowiska w sprzęt przeciwpożarowy, którego lista i liczba znajdują się w Projekcie zagospodarowania terenu-ochrona przeciwpożarowa - pkt V ppkt 6.3 Projektu budowlanego – branża wielobranżowa.
3.10 odwodnienie lądowiska,
3.11 doposażenie lądowiska w dodatkowy wskaźnik wiatru,
3.12 doposażenie lądowiska w dodatkową szafę sterującą,
3.13 doposażenie sterowania oświetleniem nawigacyjnym w radiokontroler,
3.14 usunięcie drzew w obszarze płaszczyzn ograniczających - zgodnie z załączoną do SWZ inwentaryzacją dendrologiczną, Pozwoleniem nr 903/2022/A z dnia 07.12.2022 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew z terenu wpisanego do rejestru zabytków oraz Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. 2022 r. poz. 916) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt ( Dz. U. 2016r. poz. 2183 z póżn. zm.). W przypadku stwierdzenia podczas prowadzenia prac, że na przedmiotowym drzewie znajdują się ptasie gniazda, wówczas wolno wycinać je w okresie od dnia 16 października do końca lutego,
3.15 Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z Pozwoleniem nr 903/2022/A z dnia 07.12.2022 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew z terenu wpisanego do rejestru zabytków, tj. [… 20 sztuk drzew z gatunku lipa drobnolistna Greenspire, przy czym obwód pnia drzew na wys. 1 m powinien wynosić 12-16 cm lub 16-18 cm, zastąpienie usuniętego drzewa innymi drzewami powinno być skuteczne, to znaczy, nowe nasadzenia należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej: doły do sadzenia wypełnić świeżą, żyzną ziemią, nowo posadzone drzewa zabezpieczyć przed przewróceniem, np. poprzez przywiązanie do palików, do czasu ukorzenienia się na nowym miejscu ( 3 lata)…].Miejsce nasadzeń wskaże Wykonawcy Zamawiający. Zamawiający w swoim zakresie zabezpieczy dalszą pielęgnację posadzonych przez Wykonawcę drzew (regularne podlewanie oraz nawożenie).
3.16 Wykonanie Etapu I robót branży elektrycznej (instalacja zasilania lądowiska, oświetlenia lądowiska i sterowania lądowiska), zgodnie z przedstawionym podziałem robót na etapy w pkt. 10 Projektu technicznego/wykonawczego branży elektrycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 116 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na wykonaną robotę budowlaną
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
NAZWA I OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU :3.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł .
3.4 zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
3.4.1 w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) co najmniej jedną robotę budowlana obejmującą swoim zakresem prace drogowe, ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100),
lub
b) dwie roboty budowlane , z których każda swoim zakresem obejmowała prace drogowe, ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne o łącznej wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100),
3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz odpowiednie doświadczenie tj. co najmniej:
a) jedną osobą (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika budowy/robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej obejmującej prace drogowe, ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
b) jedną osobą (kierownik robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c) jedną osobą (kierownik robót elektrycznych), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.1
dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w części C pkt .3.3 SWZ,
1.2.2 wykaz robót budowlanych, spełniających wymagania określone w części C pkt 3.4.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
1.2.3 dowody określające czy roboty budowlane wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie -
dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
1.2.4 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w
części C pkt 3.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł .6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewidujemożliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie,
której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i okolicznościach określonych w umowie:
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
W związku z ograniczoną ilością znaków szczegółowy opis przewidywanych zmian znajduje się
w projekcie umowy stanowiącej załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia dot. niniejszego postępowania
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamówienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa materiałów dla uczniów uczestniczących w warsztatach składających się z długopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" - LODY
- Świadczenia usług schronienia dla bezdomnych kobiet i bezdomnych osób z dziećmi z terenu miasta Kalisza w 2025r.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.