Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331334/01 - Wynik z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg leśnych w leśnictwach Łazy i Grodziec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272535931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysa Góra
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siewierz.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg leśnych w leśnictwach Łazy i Grodziec”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a31e19-1b28-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz
ul. Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz
Tel.: 32 674 29-57;
e-mail: siewierz@katowice.lasy.gov.pl
Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
21.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz
ul. Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz
Tel.: 32 674 29-57;
e-mail: siewierz@katowice.lasy.gov.pl
Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
21.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
21.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255–256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
21.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
21.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa drogi leśnej nr L3/0204 w leśnictwie Łazy
1) Lokalizacja inwestycji:
Obszar inwestycji znajduje się na terenie Nadleśnictwa Siewierz
na działkach ewidencyjnych nr Działki ewidencyjne: jedn. ewid. 241605_5 Gmina Łazy, obręb 0003 Ciągowice, dz. ewid. 427, jedn. ewid. 241605_5 Gmina Łazy, obręb 0013 Turza, dz. ewid. 836/5, jedn. ewid. 241605_4 Gmina Łazy - miasto, obręb 0001 Łazy dz. ewid. 3735/16 stanową teren pod planowaną przebudowę drogi oraz stanową własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Działka ewidencyjna nr 595/13dr położona w woj. śląskim, powiecie zawierciańskim, w jedn. ewid. 241605_5 Gmina Łazy, obręb 0003 Ciągowice, stanowi pas drogi powiatowej nr 1708S relacji DW796 - Łazy i jest działką zarządzaną przez Starostę Zawierciańskiego. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej została uzgodniona ze Starostą i wyłączona z zakresu zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę - brak konieczności zgłoszenia.
Istniejąca droga przebiega pomiędzy oddziałami 54 i 55 o łącznej długości 938m.
Działki stanowiące teren pod planowaną przebudowę drogi stanowią własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz. Teren pod planowaną przebudowę drogi leśnej stanowią lasy zgodnie z Ustawą o lasach. Zgodnie z art. 3 pkt. 2 Ustawy o lasach grunt, na którym planowana jest przebudowa drogi jest gruntem związanym z gospodarką leśną, zajętym pod wykorzystanie dla potrzeb gospodarki leśnej.
2) Prace polegać będą na:
a) wytyczeniu elementów drogi
b) karczowaniu pni
c) usunięciu warstwy zalegającego humusu w bezpośrednim sąsiedztwie drogi – zjazdy, mijanki,
d) oczyszczeniu skarp, poboczy z istniejących zarośli oraz istniejącego drzewostanu.
e) odmuleniu/ oczyszczeniu istniejących rowów
f) remoncie istniejących przepustów poprzez wymianę części przelotowej
g) wykonaniu wykopów i nasypów na długości drogi zgodnie z niweletą
h) wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni
i) wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – zjazdy, mijanki, nawierzchnia drogi leśnej
j) wykonaniu zjazdów na drogi leśne oraz wymaganych przepisami mijanek.
k) wykonaniu górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego – zjazdy, mijanki, nawierzchnia drogi leśnej
l) wykonaniu poboczy utwardzonych.
3) Stan istniejący:
W chwili obecnej droga leśna jest przejezdna, posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną
z poboczami obustronnymi.
Na całej długości drogi nawierzchnie posiadają liczne koleiny oraz wyjeżdżone obniżenia terenu, które utrudniają ruch technologiczny pojazdów obsługujących kompleks leśny jak również dojazd służb ochrony pożarowej. Na skutek intensywnej eksploatacji istniejąca nawierzchnia częściowo utraciła nośność pozwalającą na dalsze eksploatowanie przedmiotowej drogi. W niektórych miejscach na skutek obfitych opadów znajdują się liczne zastoiska wody.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.
Roboty w sąsiedztwie, przebudowę lub zabezpieczenie ewentualnych istniejących sieci wykonać zgodnie z warunkami gestorów oraz obligatoryjnie pod ich nadzorem.
Nie wyklucza się istnienia sieci podziemnych na terenie planowanej inwestycji, które nie zostały geodezyjnie zewidencjonowane.
Wszystkie prace związane z przebudową lub zabezpieczeniem sieci infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie przebudowy należy wykonać zgodnie z warunkami gestorów nimi władających. Wszelki prace wykonywane w jej sąsiedztwie Wykonawca zgłosi Gestorowi oraz zapewni ewentualny nadzór nad robotami w jej sąsiedztwie.
W przypadku podejrzenia występowania sieci nie ujętych w opracowaniu geodezyjnym Wykonawca zdobędzie wszelkie informacje na temat dokładnej ich lokalizacji.
Projektowana inwestycja nie ogranicza dostępu do drogi publicznej.
Wszystkie roboty budowlane drogowe związane z przebudową drogi znajdują się na terenie stanowiącym własność Skarbu Państwa tj. na działkach będących w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Przeznaczona do przebudowy droga leśna stanowi drogę wewnętrzną i stanowić będzie dojazd dla jednostek straży pożarnej do terenów ewentualnych pożarów, znajdujących się w pobliżu planowanej drogi. Niniejsza droga pełni funkcję pomocniczą przy realizacji gospodarki leśnej Nadleśnictwa.
4) Planowane prace budowlane:
Na powierzchni projektowanej drogi zachodzi konieczność wycinki niektórych drzew kolidujących ze skrajnią. Wycinka koniecznych drzew leży po stronie inwestora, karczowanie pozostałych pni leży po stronie Wykonawcy. W przedmiarze ujęto karczowanie pozostawionych pni.
Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca, przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową, zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego
i funkcjonalnego. Po zakończeniu budowy przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej.
Roboty będą rozliczane kosztorysowo. Wykonawca winien skalkulować cały zakres robót związany z remontem oraz z jego właściwym wykonaniem. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. Ilość pni drzew do karczowania może ulec zmianie.
Dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów i mijanek (w zakresie lokalizacji wzdłuż drogi jak i strony występowania) jeśli założenia projektowe będą odbiegać od warunków terenowych, a ich zmiana poprawi funkcjonalność drogi.
Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy drogi należy doprowadzić do stanu pierwotnego (na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji).
5) Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia bhp,
b) zabezpieczenia zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji
z istniejącym uzbrojeniem terenu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, w toku realizacji zadania, urządzeń lub sieci uzbrojenia terenu – ich naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
e) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
g) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów odpadów
i śmieci,
h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
i) wykonania innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
j) w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 10 dni roboczych przed zastosowaniem lub wbudowaniem.
6) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
8) Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9) Wszelkie prace wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska.
10) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPISY KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT określono w pkt 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długośc okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.2. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa drogi leśnej nr L3/1301 w leśnictwie Grodziec
1) Lokalizacja inwestycji:
Obszar inwestycji znajduje się na terenie Nadleśnictwa Siewierz
na działkach ewidencyjnych nr Działki ewidencyjne: jedn. ewid. 240101_1 Gmina Miasto Będzin, obręb 0002 Grodziec, dz. ewid. 2448/37, 2448/50 stanowią teren pod planowaną przebudowę drogi oraz stanową własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Istniejąca droga przebiega pomiędzy oddziałami 552 i 554 o łącznej długości 1150m.
Działki stanowiące teren pod planowaną przebudowę drogi stanowią własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz. Teren pod planowaną przebudowę drogi leśnej stanowią lasy zgodnie z Ustawą o lasach. Zgodnie
z art. 3 pkt. 2 Ustawy o lasach grunt, na którym planowana jest przebudowa drogi jest gruntem związanym z gospodarką leśną, zajętym pod wykorzystanie dla potrzeb gospodarki leśnej.
2) Prace polegać będą na:
• wytyczeniu podstawowych elementów dróg
• karczowaniu korzeni i krzewów wraz z zagospodarowaniem
• zdjęciu warstwy humusu na poboczach i bliskim sąsiedztwie drogi w zasięgu planowanych robót drogowych.
• rozebraniu (frezowanie) istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego.
• rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa.
• oczyszczeniu skarp, poboczy i rowów z istniejących zarośli.
• odmuleniu/oczyszczeniu istniejących rowów przydrożnych.
• remoncie istniejących przepustów poprzez wymianę części przelotowej, ewentualnie odmulenie/oczyszczenie rowów dochodzących do niego.
• rozplantowaniu humusu poza krawędziami rowów – ewentualnie wywóz.
• wykonaniu stabilizacji gruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym o grubości po zagęszczeniu 20 cm, Rm-2,5MPa na całym odcinku drogi objętym opracowaniem,
• wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 31,5/63mm o grubości 25 cm na jezdni drogi głównej, mijankach i zjazdach.
• wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5mm o grubości 10 cm na jezdni drogi głównej, mijankach i zjazdach od km 0+000 do km 0+770.
• wykonaniu warstwy wiążącej jezdni, mijanek i zjazdów z betonu asfaltowego AC16W 50/70 o grubości po zagęszczeniu 5 cm od km 0+000 do km 0+770,
• wykonaniu nawierzchni jezdni, mijanek i zjazdów z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości po zagęszczeniu 4 cm od km 0+000 do km 0+770,
• wykonaniu nawierzchni jezdni i mijanek drogi leśnej z mieszanki kruszywa naturalnego
• łamanego 0/31,5mm o grubości 10cm wraz z zamiałowaniem frakcją 0/4 do 0/8 mm od km 0+770 do km 1+150.
• wykonaniu poboczy z kruszywa 0/31,5 wraz z zagęszczeniem na całym odc. po obu stronach drogi Is min. 0,98.
• porządkowaniu terenu przyległego po prowadzonych robotach.
3) Stan istniejący:
W chwili obecnej droga leśna jest przejezdna, posiada nawierzchnię utwardzoną
z poboczami obustronnymi.
Na całej długości drogi nawierzchnie posiadają koleiny oraz wyjeżdżone obniżenia terenu. Na skutek intensywnej eksploatacji istniejąca nawierzchnia częściowo utraciła nośność pozwalającą na dalsze eksploatowanie przedmiotowej drogi. W niektórych miejscach na skutek obfitych opadów znajdują się liczne zastoiska wody.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.
Roboty w sąsiedztwie, przebudowę lub zabezpieczenie ewentualnych istniejących sieci wykonać zgodnie z warunkami gestorów oraz obligatoryjnie pod ich nadzorem.
Nie wyklucza się istnienia sieci podziemnych na terenie planowanej inwestycji, które nie zostały geodezyjnie zewidencjonowane.
Wszystkie prace związane z przebudową lub zabezpieczeniem sieci infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie przebudowy należy wykonać zgodnie z warunkami gestorów nimi władających. Wszelki prace wykonywane w jej sąsiedztwie Wykonawca zgłosi Gestorowi oraz zapewni ewentualny nadzór nad robotami w jej sąsiedztwie.
W przypadku podejrzenia występowania sieci nie ujętych w opracowaniu geodezyjnym Wykonawca zdobędzie wszelkie informacje na temat dokładnej ich lokalizacji.
Projektowana inwestycja nie ogranicza dostępu do drogi publicznej.
Wszystkie roboty budowlane drogowe związane z przebudową drogi znajdują się na terenie stanowiącym własność Skarbu Państwa tj. na działkach będących w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Przeznaczona do przebudowy droga leśna stanowi drogę wewnętrzną i stanowić będzie dojazd dla jednostek straży pożarnej do terenów ewentualnych pożarów, znajdujących się w pobliżu planowanej drogi. Niniejsza droga pełni funkcję pomocniczą przy realizacji gospodarki leśnej Nadleśnictwa.
4) Planowane prace budowlane:
Na powierzchni projektowanej drogi zachodzi konieczność wycinki niektórych drzew kolidujących ze skrajnią. Wycinka koniecznych drzew leży po stronie inwestora, karczowanie pozostałych pni leży po stronie Wykonawcy. W przedmiarze ujęto karczowanie pozostawionych pni.
Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca, przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową, zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego
i funkcjonalnego. Po zakończeniu budowy przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej.
Roboty będą rozliczane kosztorysowo. Wykonawca winien skalkulować cały zakres robót związany z remontem oraz z jego właściwym wykonaniem. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. Ilość pni drzew do karczowania może ulec zmianie.
Dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów i mijanek (w zakresie lokalizacji wzdłuż drogi jak i strony występowania) jeśli założenia projektowe będą odbiegać od warunków terenowych, a ich zmiana poprawi funkcjonalność drogi.
Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy drogi należy doprowadzić do stanu pierwotnego (na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji).
5) Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia
i zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia bhp,
b) zabezpieczenia zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji
z istniejącym uzbrojeniem terenu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, w toku realizacji zadania, urządzeń lub sieci uzbrojenia terenu – ich naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
e) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
g) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów odpadów
i śmieci,
h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
i) wykonania innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
j) w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 10 dni roboczych przed zastosowaniem lub wbudowaniem.
6) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
8) Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPISY KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT okreslono w pkt 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunlki udziału określono w pkt 7 SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymienione zostały w pkt 9.1. lit. b–h SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymienione zostały w pkt 9.1. lit. b–h SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w sytuacji ubiegania się o udzielenie obydwóch części zamówienia, celem wykazania spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu wskazał tę samą osobę skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy. W takiej sytuacji Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w odniesieniu do każdej z części, na którą złożył ofertę.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w sytuacji ubiegania się o udzielenie obydwóch części zamówienia, celem wykazania spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu wskazał tę samą osobę skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy. W takiej sytuacji Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w odniesieniu do każdej z części, na którą złożył ofertę.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:11.1.1 dla zadania częściowego nr 1: Przebudowa drogi leśnej nr L3/0204 w leśnictwie Łazy: 6 000 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 PZP. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodziaj i zakres zmian określono w § 10 Zmiany w umowie; umowy stanowiącej załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.