Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291590/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg leśnych w leśnictwach Łazy i Grodziec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272535931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysa Góra
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siewierz.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg leśnych w leśnictwach Łazy i Grodziec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a31e19-1b28-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1675977 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa drogi leśnej nr L3/0204 w leśnictwie Łazy1) Lokalizacja inwestycji:
Obszar inwestycji znajduje się na terenie Nadleśnictwa Siewierz
na działkach ewidencyjnych nr Działki ewidencyjne: jedn. ewid. 241605_5 Gmina Łazy, obręb 0003 Ciągowice, dz. ewid. 427, jedn. ewid. 241605_5 Gmina Łazy, obręb 0013 Turza, dz. ewid. 836/5, jedn. ewid. 241605_4 Gmina Łazy - miasto, obręb 0001 Łazy dz. ewid. 3735/16 stanową teren pod planowaną przebudowę drogi oraz stanową własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Działka ewidencyjna nr 595/13dr położona w woj. śląskim, powiecie zawierciańskim, w jedn. ewid. 241605_5 Gmina Łazy, obręb 0003 Ciągowice, stanowi pas drogi powiatowej nr 1708S relacji DW796 - Łazy i jest działką zarządzaną przez Starostę Zawierciańskiego. Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej została uzgodniona ze Starostą i wyłączona z zakresu zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę - brak konieczności zgłoszenia.
Istniejąca droga przebiega pomiędzy oddziałami 54 i 55 o łącznej długości 938m.
Działki stanowiące teren pod planowaną przebudowę drogi stanowią własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz. Teren pod planowaną przebudowę drogi leśnej stanowią lasy zgodnie z Ustawą o lasach. Zgodnie z art. 3 pkt. 2 Ustawy o lasach grunt, na którym planowana jest przebudowa drogi jest gruntem związanym z gospodarką leśną, zajętym pod wykorzystanie dla potrzeb gospodarki leśnej.
2) Prace polegać będą na:
a) wytyczeniu elementów drogi
b) karczowaniu pni
c) usunięciu warstwy zalegającego humusu w bezpośrednim sąsiedztwie drogi – zjazdy, mijanki,
d) oczyszczeniu skarp, poboczy z istniejących zarośli oraz istniejącego drzewostanu.
e) odmuleniu/ oczyszczeniu istniejących rowów
f) remoncie istniejących przepustów poprzez wymianę części przelotowej
g) wykonaniu wykopów i nasypów na długości drogi zgodnie z niweletą
h) wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni
i) wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – zjazdy, mijanki, nawierzchnia drogi leśnej
j) wykonaniu zjazdów na drogi leśne oraz wymaganych przepisami mijanek.
k) wykonaniu górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego – zjazdy, mijanki, nawierzchnia drogi leśnej
l) wykonaniu poboczy utwardzonych.
3) Stan istniejący:
W chwili obecnej droga leśna jest przejezdna, posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną
z poboczami obustronnymi.
Na całej długości drogi nawierzchnie posiadają liczne koleiny oraz wyjeżdżone obniżenia terenu, które utrudniają ruch technologiczny pojazdów obsługujących kompleks leśny jak również dojazd służb ochrony pożarowej. Na skutek intensywnej eksploatacji istniejąca nawierzchnia częściowo utraciła nośność pozwalającą na dalsze eksploatowanie przedmiotowej drogi. W niektórych miejscach na skutek obfitych opadów znajdują się liczne zastoiska wody.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.
Roboty w sąsiedztwie, przebudowę lub zabezpieczenie ewentualnych istniejących sieci wykonać zgodnie z warunkami gestorów oraz obligatoryjnie pod ich nadzorem.
Nie wyklucza się istnienia sieci podziemnych na terenie planowanej inwestycji, które nie zostały geodezyjnie zewidencjonowane.
Wszystkie prace związane z przebudową lub zabezpieczeniem sieci infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie przebudowy należy wykonać zgodnie z warunkami gestorów nimi władających. Wszelki prace wykonywane w jej sąsiedztwie Wykonawca zgłosi Gestorowi oraz zapewni ewentualny nadzór nad robotami w jej sąsiedztwie.
W przypadku podejrzenia występowania sieci nie ujętych w opracowaniu geodezyjnym Wykonawca zdobędzie wszelkie informacje na temat dokładnej ich lokalizacji.
Projektowana inwestycja nie ogranicza dostępu do drogi publicznej.
Wszystkie roboty budowlane drogowe związane z przebudową drogi znajdują się na terenie stanowiącym własność Skarbu Państwa tj. na działkach będących w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Przeznaczona do przebudowy droga leśna stanowi drogę wewnętrzną i stanowić będzie dojazd dla jednostek straży pożarnej do terenów ewentualnych pożarów, znajdujących się w pobliżu planowanej drogi. Niniejsza droga pełni funkcję pomocniczą przy realizacji gospodarki leśnej Nadleśnictwa.
4) Planowane prace budowlane:
Na powierzchni projektowanej drogi zachodzi konieczność wycinki niektórych drzew kolidujących ze skrajnią. Wycinka koniecznych drzew leży po stronie inwestora, karczowanie pozostałych pni leży po stronie Wykonawcy. W przedmiarze ujęto karczowanie pozostawionych pni.
Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca, przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową, zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego
i funkcjonalnego. Po zakończeniu budowy przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej.
Roboty będą rozliczane kosztorysowo. Wykonawca winien skalkulować cały zakres robót związany z remontem oraz z jego właściwym wykonaniem. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. Ilość pni drzew do karczowania może ulec zmianie.
Dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów i mijanek (w zakresie lokalizacji wzdłuż drogi jak i strony występowania) jeśli założenia projektowe będą odbiegać od warunków terenowych, a ich zmiana poprawi funkcjonalność drogi.
Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy drogi należy doprowadzić do stanu pierwotnego (na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji).
5) Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia bhp,
b) zabezpieczenia zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji
z istniejącym uzbrojeniem terenu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, w toku realizacji zadania, urządzeń lub sieci uzbrojenia terenu – ich naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
e) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
g) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów odpadów
i śmieci,
h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
i) wykonania innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
j) w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 10 dni roboczych przed zastosowaniem lub wbudowaniem.
6) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
8) Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9) Wszelkie prace wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska.
10) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 463485 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.2. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa drogi leśnej nr L3/1301 w leśnictwie Grodziec1) Lokalizacja inwestycji:
Obszar inwestycji znajduje się na terenie Nadleśnictwa Siewierz
na działkach ewidencyjnych nr Działki ewidencyjne: jedn. ewid. 240101_1 Gmina Miasto Będzin, obręb 0002 Grodziec, dz. ewid. 2448/37, 2448/50 stanowią teren pod planowaną przebudowę drogi oraz stanową własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Istniejąca droga przebiega pomiędzy oddziałami 552 i 554 o łącznej długości 1150m.
Działki stanowiące teren pod planowaną przebudowę drogi stanowią własność Skarbu Państwa i są w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz. Teren pod planowaną przebudowę drogi leśnej stanowią lasy zgodnie z Ustawą o lasach. Zgodnie
z art. 3 pkt. 2 Ustawy o lasach grunt, na którym planowana jest przebudowa drogi jest gruntem związanym z gospodarką leśną, zajętym pod wykorzystanie dla potrzeb gospodarki leśnej.
2) Prace polegać będą na:
• wytyczeniu podstawowych elementów dróg
• karczowaniu korzeni i krzewów wraz z zagospodarowaniem
• zdjęciu warstwy humusu na poboczach i bliskim sąsiedztwie drogi w zasięgu planowanych robót drogowych.
• rozebraniu (frezowanie) istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego.
• rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa.
• oczyszczeniu skarp, poboczy i rowów z istniejących zarośli.
• odmuleniu/oczyszczeniu istniejących rowów przydrożnych.
• remoncie istniejących przepustów poprzez wymianę części przelotowej, ewentualnie odmulenie/oczyszczenie rowów dochodzących do niego.
• rozplantowaniu humusu poza krawędziami rowów – ewentualnie wywóz.
• wykonaniu stabilizacji gruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym o grubości po zagęszczeniu 20 cm, Rm-2,5MPa na całym odcinku drogi objętym opracowaniem,
• wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 31,5/63mm o grubości 25 cm na jezdni drogi głównej, mijankach i zjazdach.
• wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5mm o grubości 10 cm na jezdni drogi głównej, mijankach i zjazdach od km 0+000 do km 0+770.
• wykonaniu warstwy wiążącej jezdni, mijanek i zjazdów z betonu asfaltowego AC16W 50/70 o grubości po zagęszczeniu 5 cm od km 0+000 do km 0+770,
• wykonaniu nawierzchni jezdni, mijanek i zjazdów z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości po zagęszczeniu 4 cm od km 0+000 do km 0+770,
• wykonaniu nawierzchni jezdni i mijanek drogi leśnej z mieszanki kruszywa naturalnego
• łamanego 0/31,5mm o grubości 10cm wraz z zamiałowaniem frakcją 0/4 do 0/8 mm od km 0+770 do km 1+150.
• wykonaniu poboczy z kruszywa 0/31,5 wraz z zagęszczeniem na całym odc. po obu stronach drogi Is min. 0,98.
• porządkowaniu terenu przyległego po prowadzonych robotach.
3) Stan istniejący:
W chwili obecnej droga leśna jest przejezdna, posiada nawierzchnię utwardzoną
z poboczami obustronnymi.
Na całej długości drogi nawierzchnie posiadają koleiny oraz wyjeżdżone obniżenia terenu. Na skutek intensywnej eksploatacji istniejąca nawierzchnia częściowo utraciła nośność pozwalającą na dalsze eksploatowanie przedmiotowej drogi. W niektórych miejscach na skutek obfitych opadów znajdują się liczne zastoiska wody.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.
Roboty w sąsiedztwie, przebudowę lub zabezpieczenie ewentualnych istniejących sieci wykonać zgodnie z warunkami gestorów oraz obligatoryjnie pod ich nadzorem.
Nie wyklucza się istnienia sieci podziemnych na terenie planowanej inwestycji, które nie zostały geodezyjnie zewidencjonowane.
Wszystkie prace związane z przebudową lub zabezpieczeniem sieci infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie przebudowy należy wykonać zgodnie z warunkami gestorów nimi władających. Wszelki prace wykonywane w jej sąsiedztwie Wykonawca zgłosi Gestorowi oraz zapewni ewentualny nadzór nad robotami w jej sąsiedztwie.
W przypadku podejrzenia występowania sieci nie ujętych w opracowaniu geodezyjnym Wykonawca zdobędzie wszelkie informacje na temat dokładnej ich lokalizacji.
Projektowana inwestycja nie ogranicza dostępu do drogi publicznej.
Wszystkie roboty budowlane drogowe związane z przebudową drogi znajdują się na terenie stanowiącym własność Skarbu Państwa tj. na działkach będących w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz.
Przeznaczona do przebudowy droga leśna stanowi drogę wewnętrzną i stanowić będzie dojazd dla jednostek straży pożarnej do terenów ewentualnych pożarów, znajdujących się w pobliżu planowanej drogi. Niniejsza droga pełni funkcję pomocniczą przy realizacji gospodarki leśnej Nadleśnictwa.
4) Planowane prace budowlane:
Na powierzchni projektowanej drogi zachodzi konieczność wycinki niektórych drzew kolidujących ze skrajnią. Wycinka koniecznych drzew leży po stronie inwestora, karczowanie pozostałych pni leży po stronie Wykonawcy. W przedmiarze ujęto karczowanie pozostawionych pni.
Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca, przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową, zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego
i funkcjonalnego. Po zakończeniu budowy przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej.
Roboty będą rozliczane kosztorysowo. Wykonawca winien skalkulować cały zakres robót związany z remontem oraz z jego właściwym wykonaniem. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. Ilość pni drzew do karczowania może ulec zmianie.
Dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów i mijanek (w zakresie lokalizacji wzdłuż drogi jak i strony występowania) jeśli założenia projektowe będą odbiegać od warunków terenowych, a ich zmiana poprawi funkcjonalność drogi.
Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy drogi należy doprowadzić do stanu pierwotnego (na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji).
5) Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia
i zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia bhp,
b) zabezpieczenia zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji
z istniejącym uzbrojeniem terenu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, w toku realizacji zadania, urządzeń lub sieci uzbrojenia terenu – ich naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
e) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
g) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów odpadów
i śmieci,
h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
i) wykonania innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
j) w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 10 dni roboczych przed zastosowaniem lub wbudowaniem.
6) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
7) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
8) Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1212512 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581804,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941070,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581804,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581804,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1447728,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1924845,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1447728,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-470
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1447728,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.