Og³oszenie z dnia 2021-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00301080/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2022/BZP 00010865/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c6877b91-51b9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00291885
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000400/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w UMiG w Wieliczce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, ePUAPu, oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
3. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal, jak równie¿ za pomoc± poczty elektronicznej.
4. adresy:
- poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
- ePUAPu: EPUAP:/y885h0evy6/skrytkaESP
- miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - adres Zamawiaj±cego na platformie EPUAP:/y885h0evy6/skrytkaESP- Nazwa odbiorcy (Zamawiaj±cego) w EPUAP: URZ¡D MIASTA I GMINY W WIELICZCE- adres poczty elektronicznej:
magistrat@wieliczka.eu.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania zarejestrowanego na miniportalu oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony
g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane w postêpowaniu nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki
ePUAP lub adresu e-mail na które prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
10. Ofertê nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzib± w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1;.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzy¿aniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
8.1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
przy czym:
na etapie trwaj±cego postêpowania:
8.1.1) w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
po zakoñczeniu postêpowania:
8.1.2) w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
8.2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
8.2.1) skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
C.d. w pkt 30 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.57.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 599118,64 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2022 r. w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie miêdzy innymi: przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych, paczek pocztowych, przesy³ek kurierskich, przekazów pieniê¿nych oraz zwrotów przesy³ek niedorêczonych.
3.2. Szczegó³owe zasady realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y w Formularzu cenowym (za³±cznik nr 1a do SWZ), Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
3.3. Wykonawca, powinien posiadaæ w ca³ym okresie wykonywania zamówienia wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. W tym okresie Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do okazania ww. wpis na ka¿de jego ¿±danie.
3.4. Wykonawca winien posiadaæ w ca³ym okresie wykonywania zamówienia umowê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, obejmuj±cej przedmiot zamówienia na kwotê co najmniej 30 000,00 brutto. W tym okresie Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do okazania ww. umowê ubezpieczenia na ka¿de jego ¿±danie.
3.5. Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê, tym samym o¶wiadczaj±c, ¿e nie bêdzie dochodzi³ z tego tytu³u roszczeñ. Do kalkulacji „ilo¶ci przesy³ek”, okre¶lonych w formularzu cenowym Zamawiaj±cy przyj±³ ¶rednie roczne ilo¶ci przesy³ek ka¿dego rodzaju, z tym, ¿e Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zlecania us³ug w innej ilo¶ci lub innego rodzaju bez zwiêkszania jednak kwoty wynagrodzenia ³±cznego okre¶lonego w umowie na podstawie z³o¿onej oferty. Faktyczne ilo¶ci zrealizowanych przesy³ek mog± odbiegaæ od podanych ¶rednich ilo¶ci.
3.6. Kody klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
64100000-7 Us³ugi pocztowe i kurierskie
64110000-0 Us³ugi pocztowe
64120000-3 Us³ugi kurierskie
3.7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) i ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
3.8. Je¿eli w SWZ lub jej za³±cznikach zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one prawid³ow± realizacjê us³ug oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach, tj. w szczególno¶ci w SWZ i jej za³±cznikach.
3.9. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z za³±cznikami poprzez odniesienie siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
3.9.1) Przepis art. 101 ust. 5 i 6 uPzp stosuje siê.
3.10. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 20 SWZ.
3.11. Zamawiaj±cy informuje ¿e z uwagi na charakter zamówienia nie dopuszcza siê mo¿liwo¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej, oraz nie wymaga siê przeprowadzenia wizji lokalnej. Wszelkie niezbêdne dokumenty s± zamieszczone na stronie prowadzonego postêpowania i w zwi±zku z tym Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Us³ugi pocztowe
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 uPz, t.j. zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2022 r. w obrocie krajowym w zakresie miêdzy innymi: przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych. Przewidziane zamówienia o których mowa wy¿ej okre¶la siê w ilo¶ci nie przekraczaj±cej:
- listów zwyk³ych ekonomicznych o wadze S (do 500 g) w ilo¶ci do 4000 szt.,
- listów ekonomicznych poleconych o wadze S (do 500 g) w ilo¶ci do 2000 szt.
Zamówienie zostanie udzielone w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wykraczaj±cych poza regularn± dzia³alno¶æ Zamawiaj±cego, np. w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wys³ania zawiadomieñ lub informacji do mieszkañców gminy Wieliczka.
Zamówienie to zostanie udzielone na warunkach, które zostan± wynegocjowane w ramach zamówienia z wolnej rêki przeprowadzonym zgodnie z art. 214 – 217 uPzp, t.j. po negocjacjach z jednym Wykonawc±, wybranym w nin. postêpowaniu. Przedmiotem negocjacji bêdzie w szczególno¶ci cena jednostkowa brutto za wys³anie przesy³ek. Warunki p³atno¶ci, kar umownych, standardów wykonania zamówienia oraz pozosta³e warunki wykonania zamówienia, w tym warunki umowy, bêd± brzmia³y tak jak dla zamówienia podstawowego, z uwzglêdnieniem zmian w zakresie terminów oraz ilo¶ci przesy³ek)
Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia na ca³y zakres o którym mowa w nin. punkcie, lub na jego czê¶æ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia o którym mowa w art 214 ust. 1 pkt 7 uPzp, równie¿ w przypadku, je¿eli w trakcie negocjacji Wykonawca postawi Zamawiaj±cemu warunki wykonania zamówienia, które Zamawiaj±cy uzna za niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ oraz nie podlegaj± odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert i nast±pi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiaj±cego kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych, w których bêdzie istnia³a mo¿liwo¶æ odbioru przesy³ek awizowanych na terenie gminy Wieliczka
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – wype³niony i podpisany formularz oferty sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) Formularz cenowy – wype³niony i podpisany Formularz cenowy sporz±dzony na podstawie wzoru formularza stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert.
2.1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W/w dotyczy równie¿ odpowiednio wspólników spó³ki cywilnej, którzy traktowani bêd± jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê u dzielenie zamówienia publicznego
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pe³nomocnictwa), o których mowa w pkt 29 SWZ.
4) o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 16.1.5.2) SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pe³nomocnictwo musi przyj±æ tak± sam± formê jak sk³adana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub nin. og³oszeniem do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w Rozporz±dzenie
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
6. O¶wiadczenie o którym mowa w art .125 ust. 1 uPzp sk³ada a ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
7.1) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 16.1.2), jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te
uprawnienia s± wymagane.
7.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofert± zobowi±zani s± z³o¿yæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.2.4) SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowi±zywania umowy; Je¿eli w trakcie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana w zakresie podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty powiêkszonej o podatek od towarów i us³ug wed³ug stawki obowi±zuj±cej na dzieñ wystawieniafaktury VAT.
2. Rodzaje i liczba przesy³ek ujêtych w formularzu cenowym w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê, tym samym o¶wiadczaj±c, ¿e nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-31
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyci±gowych zabudowanych na szybach Kinga i Dani³owicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - czê¶æ 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materia³ów budowlanych: czê¶æ 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Ko¼mice Wielkie - Janowice od skrzy¿owania z drog± powiatow± nr 2027K do skrzy¿owania z drog± gminn± nr 560915K w miejscowo¶ci Ko¼mice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.