eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2024-11-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W WIELICZCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368033543

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 37 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp1.wieliczka.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Urz±d Miasta i Gminy w Wieliczce

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000525470

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Powstania Warszawskiego 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.11.5.) Kod pocztowy: 32-020

1.11.6.) Województwo: ma³opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.11.9.) Numer telefonu: 12 263 43 31

1.11.10.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wieliczka.eu/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-245e2ab5-ec76-40c7-9b3b-750e71d9f8b1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00590861

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00590674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ na basenie (p³ywalni krytej) dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014905

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka, Link
bezpo¶redni:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014905

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka, Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014905

2. Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod w/w adresem. Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Wymaga siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.

4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcê przy sk³adaniu oferty.

5. Ofertê oraz dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±, jak równie¿ wszelkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania, nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).

7. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza og³oszenia (limit znaków) pozosta³e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. W zwi±zku z faktem, i¿ przedmiotowe postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w ca³o¶ci w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego - Szko³a Podstawowa nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 20, 32-020 Wieliczka przez Gminê Wieliczka - Urz±d Miasta i Gminy w Wieliczce informujemy ¿e, Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
1.1. w ramach czynno¶ci przetwarzania zwi±zanych z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia i przechowywania dokumentacji z przeprowadzonego postêpowania jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzib± w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1;
1.2. w ramach czynno¶ci przetwarzania zwi±zanych z wykonywaniem umowy podjêtej w wyniku rozstrzygniêcia postêpowania jest Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce, reprezentowana przez Dyrektora z siedzib± przy ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 20, 32-020 Wieliczka, sekretariat@sp1.wieliczka.eu tel:/fax: 12 2783788.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzy¿aniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce jest Pan Tomasz Wiêckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomoc± adresu e-mail iod2@synergiaconsulting.pl tel:(+48) 693 337 954 lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 – Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.33.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 280222,80 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczeniu us³ug polegaj±cych na zorganizowaniu i prowadzeniu zajêæ nauki p³ywania na basenie (p³ywalni krytej), zlokalizowanej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego dla zorganizowanych grup uczniów Szko³y Podstawowej nr 1 w Wieliczce w 2024 roku.
2. Us³uga objêtych bêdzie minimum 200 a maksimum 304 uczniów tygodniowo. Od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych, wakacji. Szczegó³owy harmonogram zajêæ bêdzie za³±cznikiem nr 1 do projektu umowy. Szacowana liczba wej¶æ w trakcie trwania realizacji zamówienia wynosi 13 156.
3. Us³uga obejmuje prowadzenie zajêæ grupowej nauki p³ywania dla uczniów–grupy od 1 do 39 osób, w wymiarze jednostkowym lekcji – 45 minut, rozliczeniowym – 1 miesi±c, piêæ dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 16:00 zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiaj±cego, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian w ilo¶ci dzieci, a tak¿e godzin zajêæ nauki p³ywania spowodowanych zmiana planu zajêæ.
4. Nauka p³ywania na basenie – standardy us³ugi
a) Instruktorzy p³ywania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób,
b) Sta³y nadzór ratowników na basenie,
c) Sprzêt do nauki p³ywania,
d) Liczba osób przebywaj±cych równocze¶nie na basenie do 75 uczniów,
e) Dwie szatnie damska i mêska z przebieralniami oraz szatnia dla niepe³nosprawnych, min. 10 suszarek stacjonarnych,
f) Zaplecze basen sportowy o g³êboko¶ci do 1,80 m. basen rekreacyjny do 1,20 m.
5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowi±zany do:
a) zapewnienia biletów wstêpu na basen publiczny wraz z us³uga instruktorsk± i nauk± p³ywania,
b) zapewnienia kadry instruktorskiej,
c) zapoznania uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie,
d) zapoznania uczestników z wod±, nauczenia uczestników zanurzania siê pod wod± (np. wy³awiania przedmiotów z dna), skoków oswajaj±cych z wod±, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, le¿enia na plecach i piersiach na wodzie, po¶lizgów,
e) nauczenia dzieci podstawowych umiejêtno¶ci p³ywackich.
Wykonawca ponosi pe³na odpowiedzialno¶æ w czasie trwania zajêæ nauki p³ywania za w³a¶ciwe zapewnienie bezpieczeñstwa uczestnikom zajêæ wy³±cznie na hali basenowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w SWZ i nie podlegaj±ce odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiaj±cego kryteriów.
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± punktacjê przyznan± ofertom w kryteriach oceny ofert.
Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¿eli przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów wynikaj±ca z ma³ej ró¿nicy zaoferowanych cen. Oferta maksymalnie mo¿e otrzymaæ ³±czn± punktacjê w wysoko¶ci 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ p³ywalni od siedziby Zamawiaj±cego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem prowadzenie zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dla co najmniej dwóch grup uczniów szko³y podstawowej licz±cej minimum 10 osób o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000,00 z³,
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ podczas realizacji zamówienia co najmniej trzema osobami pe³ni±cymi funkcjê instruktora nauki p³ywania, posiadaj±cymi ukoñczony kurs na instruktora sportu p³ywania oraz minimum 12-miesiêczny sta¿ (do¶wiadczenie zawodowe) w zakresie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania dla zorganizowanej grupy osób.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do z³o¿enia w/w dokumentu tj. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane- zgodnie z za³±cznikiem 5 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W/w dotyczy równie¿ odpowiednio wspólników spó³ki cywilnej, którzy traktowani bêd± jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego.
1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 2a do SWZ oraz opatrzyæ stosownym podpisem (patrz punkt 8.3. SWZ)
.2. zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy), o których mowa w pkt 16.3. SWZ.
3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pe³nomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.
4. o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 16.2.2) SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pe³nomocnictwo musi przyj±æ tak± sam± formê jak sk³adana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia:
6.1. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dopuszcza siê spe³nianie warunku ³±cznie,
6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofert± zobowi±zani s± z³o¿yæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce przypadki takich zmian:
1) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy brutto za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy.
2) w trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy, poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian,
3) w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj±
zamówienia:
a) minimalny poziom zmiany ceny kosztów uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê w ten sposób, ¿e koszty wykonania przedmiotu umowy musz± wzrosn±æ lub obni¿yæ siê o co najmniej 5 %,
b) podstaw± zmian wysoko¶ci wynagrodzenia s± ¶rednioroczne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszane przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Monitorze Polskim w stosunku do poprzedniego miesi±ca poprzedzaj±cego zmiany wysoko¶ci,
c) waloryzacja powoduj±ca zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ dokonana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, zg³oszony pisemnie nie wcze¶niej jednak ni¿ po 6 miesi±cach obowi±zywania umowy,
d) zwiêkszenie wynagrodzenia nie obejmuje czê¶ci zamówienia, które zosta³o zap³acone przed dokonaniem zmian,
e) wykazanie wzrostu kosztów oraz wykazanie wp³ywu wzrostu kosztów na realizacjê zamówienia le¿y po stronie wnioskodawcy,
zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
 przez wskazanie podstawy, w szczególno¶ci wykazu kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia,
 przez okre¶lenie procentowego wp³ywu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia,
f) ka¿da ze stron ma prawo do jednokrotnej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia na swoj± korzy¶æ,
g) nowa wysoko¶æ wynagrodzenia bêdzie obowi±zywa³a od daty wskazanej w aneksie do umowy,
h) ³±czna maksymalna warto¶æ zmian wynagrodzenia Wykonawcy, nie mo¿e przekroczyæ 5 % wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, obowi±zuj±cego w dniu zawarcia umowy
2. Ka¿dorazowo zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014905

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.