Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298870/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00300819/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2022/BZP 00022560/01 - Wynik z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej na rzecz Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012663694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kawęczyńska 44
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-770
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225112014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dosir.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaspokajanie potrzeb mieszkańców m.st. Warszawy obejmujące sprawy kultury fizycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej na rzecz Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee5734c-51c5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00121006/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej w obiekcie ul. Jagiellońska 7, ul. Szanajcy 17/19
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl oraz adres e-mail: przetargi@dosir.waw.pl w zakresie określonym w SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami i Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej oraz poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@dosir.waw.pl Wymagania techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad rejestracji i minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy zawarto w SWZ, a w szczególności w Załączniku nr 9 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOSiR/6/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej do budynków Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy usytuowanych przy ul. Jagiellońskiej 7 i Szanajcy 17/19 w Warszawie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65400000-7 - Przesył i stacje innych źródeł energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zastrzeżone na rzecz Zamawiającego prawo opcji polega na możliwości żądania dostawy energii cieplnej (sprzedaży i dystrybucji/przesyłu) w cenie przy zastosowaniu bieżących taryf oraz zakresie (ilości) określonym w ofercie Wykonawcy będącej załącznikiem do umowy.W przypadku zlecenia przez Zamawiającego realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w wysokości wynikającej z faktycznego zakresu zrealizowanego zamówienia opcjonalnego, jednak w łącznej kwocie nie wyższej niż wynikającej z oferty Wykonawcy.
Szczegółowe postanowienia dotyczące prawa opcji zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona, spełni wymogi ustawy oraz uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.
2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Szczegółowe określenie sposobu oceny ofert zawarto w rozdziale 13. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na dokonanie przeglądu technicznego i sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji liczony od dnia zgłoszenia nieprawidłowości wskazań tego układu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na rozpatrzenie zgłoszonej przez zamawiającego reklamacji co do prawidłowości kwoty należnej według wystawionej przez wykonawcę faktury liczony od dnia złożenia tej reklamacji, stanowiący jednocześnie okres zawieszenia terminu płatności należnego wykonawcy wynagrodzenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującą koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na przesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła tj. do obiektów Zamawiającego i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, złożonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych:
1. Kopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującej koncesji w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na przesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła tj. do obiektów Zamawiającego i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej), na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie 9.1.2.1. SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokument potwierdzający legitymację osoby do złożenia oferty (uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy) np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru (KRS, CEiDG), umowa spółki cywilnej itp.;2. Wypełniony formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy zobowiązany są wraz z ofertą złożyć:1.1. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1.1. SWZ – każdy z Wykonawców (Załącznik nr 4 do SWZ);
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1.2. SWZ w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu wraz z informacją, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5a do SWZ);
1.3. Pełnomocnictwo podpisane przez Wykonawców występujących wspólnie, które powinno zawierać:
a. nazwę postępowania, którego dotyczy;
b. listę Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie;
c. wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
d. zakres pełnomocnictwa.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, szczegóły dotyczące wymaganych oświadczeń i dokumentów zostały opisane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy§3
4. Ustawowa zmiana cen i stawek opłat wynikająca ze zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki będzie powodowała zmianę podstawy dokonywania rozliczeń, o których mowa w ust. 2 i 3. Zmiana ta będzie obowiązywała od dnia wejścia w życie taryfy i nie będzie wymagała zmiany niniejszej umowy w formie aneksu do umowy.
5. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianie cen, stawek opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz o terminie ich obowiązywania, przesyłając jednocześnie wyciąg z obowiązującej taryfy.
6. Rozliczenia będą dokonywane w oparciu o miesięczne odczyty, o których mowa w ust. 2 przeliczane według obowiązujących stawek i opłat.
7. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 4, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu o wartość dokonywanych zmian.
8. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega waloryzacji z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany wskazane w punktach 1-3 powyżej będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572).
9. W przypadku opublikowania przepisów skutkujących wystąpieniem zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i 3), każda ze stron umowy może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w ust. 1 w zakresie wynagrodzenia dotyczącego części przedmiotu umowy pozostałej do wykonania. Wniosek Wykonawcy wskazany w zdaniu poprzedzającym powinien zawierać uzasadnienie wraz z analizą wpływu przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy oraz wyliczenie kwoty zmiany kosztów wykonania zamówienia. Po zaakceptowaniu przedmiotowego wniosku przez obie strony oraz zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych przez Zamawiającego strony zawrą aneks do umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianami, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i 3) powyżej. Aneks obejmował będzie wynagrodzenie należne począwszy od daty złożenia wniosku, jednak nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie przepisów powołanych we wniosku. Natomiast w przypadku opublikowania zmiany, o której mowa w ust. 8 pkt 1), zmiana wynagrodzenia nastąpi w dniu wejścia w życie przepisów opublikowanych w tym zakresie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia nie wcześniej niż od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.