Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292635/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00300819/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2022/BZP 00022560/01 - Wynik z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej na rzecz Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012663694
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kawęczyńska 44
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-770
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 225112014
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dosir.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaspokajanie potrzeb mieszkańców m.st. Warszawy obejmujące sprawy kultury fizycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298870
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00292635/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Projektowane postanowienia umowy
§3
4. Ustawowa zmiana cen i stawek opłat wynikająca ze zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki będzie powodowała zmianę podstawy dokonywania rozliczeń, o których mowa w ust. 2 i 3. Zmiana ta będzie obowiązywała od dnia wejścia w życie taryfy i nie będzie wymagała zmiany niniejszej umowy w formie aneksu do umowy.
5. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianie cen, stawek opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz o terminie ich obowiązywania, przesyłając jednocześnie wyciąg z obowiązującej taryfy.
6. Rozliczenia będą dokonywane w oparciu o miesięczne odczyty, o których mowa w ust. 2 przeliczane według obowiązujących stawek i opłat.
7. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 4, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu o wartość dokonywanych zmian.
8. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega waloryzacji z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany wskazane w punktach 1-3 powyżej będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572).
9. W przypadku opublikowania przepisów skutkujących wystąpieniem zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i 3), każda ze stron umowy może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w ust. 1 w zakresie wynagrodzenia dotyczącego części przedmiotu umowy pozostałej do wykonania. Wniosek Wykonawcy wskazany w zdaniu poprzedzającym powinien zawierać uzasadnienie wraz z analizą wpływu przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy oraz wyliczenie kwoty zmiany kosztów wykonania zamówienia. Po zaakceptowaniu przedmiotowego wniosku przez obie strony oraz zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych przez Zamawiającego strony zawrą aneks do umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianami, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i 3) powyżej. Aneks obejmował będzie wynagrodzenie należne począwszy od daty złożenia wniosku, jednak nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie przepisów powołanych we wniosku. Natomiast w przypadku opublikowania zmiany, o której mowa w ust. 8 pkt 1), zmiana wynagrodzenia nastąpi w dniu wejścia w życie przepisów opublikowanych w tym zakresie.
Po zmianie:
Projektowane postanowienia umowy
§3
4. Ustawowa zmiana cen i stawek opłat wynikająca ze zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki będzie powodowała zmianę podstawy dokonywania rozliczeń, o których mowa w ust. 2 i 3. Zmiana ta będzie obowiązywała od dnia wejścia w życie taryfy i nie będzie wymagała zmiany niniejszej umowy w formie aneksu do umowy.
5. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianie cen, stawek opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz o terminie ich obowiązywania, przesyłając jednocześnie wyciąg z obowiązującej taryfy.
6. Rozliczenia będą dokonywane w oparciu o miesięczne odczyty, o których mowa w ust. 2 przeliczane według obowiązujących stawek i opłat.
7. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 4, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu o wartość dokonywanych zmian.
8. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega waloryzacji z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany wskazane w punktach 1-3 powyżej będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342).
9. W przypadku opublikowania przepisów skutkujących wystąpieniem zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i 3), każda ze stron umowy może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w ust. 1 w zakresie wynagrodzenia dotyczącego części przedmiotu umowy pozostałej do wykonania. Wniosek Wykonawcy wskazany w zdaniu poprzedzającym powinien zawierać uzasadnienie wraz z analizą wpływu przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy oraz wyliczenie kwoty zmiany kosztów wykonania zamówienia. Po zaakceptowaniu przedmiotowego wniosku przez obie strony oraz zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych przez Zamawiającego strony zawrą aneks do umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianami, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i 3) powyżej. Aneks obejmował będzie wynagrodzenie należne począwszy od daty złożenia wniosku, jednak nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie przepisów powołanych we wniosku. Natomiast w przypadku opublikowania zmiany, o której mowa w ust. 8 pkt 1), zmiana wynagrodzenia nastąpi w dniu wejścia w życie przepisów opublikowanych w tym zakresie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do jednostek Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Zakup energii elektrycznej wraz z odkupem energii wyprodukowanej w instalacji wytwórczej na terenie Nadleśnictwa Gryfice w 2025 oraz 2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cieplnej do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul.Chojnicka 70, 83-200 Starogard Gdański, w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2027r.(12/D/SOSW/2024).
- Dostawa energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.