Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339035/01 - Wynik z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5241067534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Wincentego 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-291
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.tar@ops-targowek.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://targowek.um.warszawa.pl/waw/opstargowek
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b4e20a-fe18-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096877/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17 – posesją Domu Dziennego Pobytu przy ul. Radzymińskiej 154 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b4e20a-fe18-11ee-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b4e20a-fe18-11ee-b81b-aebd110f5279
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania oraz sposób komunikacji opisane zostały w Rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w Rozdziale XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP TP 5/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 z obrębu 4-10-07 sąsiadujących z działką nr 72/17. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę szlaków komunikacyjnych, zielonych miejsc postojowych oraz podjazdu z kostki o gr. 6 cm zgodnie z projektem (o powierzchni ok. 790 m2 łącznie),
2) dostawa i montaż małej architektury zgodnie z projektem rys. PW_02,
3) montaż systemu nawadniającego zgodnie z projektem rys. PW_08,
4) położenie trawy z rolki zgodnie z projektem rys. PW_02,
5) montaż instalacji elektrycznej i oświetlenia zgodnie z projektem rys. PW_07,
6) wykonanie placu do gry w bule,
7) dostawę i montaż urządzeń sensorycznych i edukacyjnych zgodnie z projektem,
8) dostawę i montaż elementów małej architektury,
9) roboty ziemne i zieleniarskie wraz z dokonaniem nasadzeń w ogrodzie sensorycznym zgodnie z projektem oraz wykonanie rabat kwiatowych, warzywnych i zieleńców trawiastych,
10) nawierzchnie trawiaste częściowo do wykonania z zastosowaniem trawy z rolki (o powierzchni ok. 200 m2),
11) wykonanie instalacji oświetlenia terenu od rozdzielnicy do trzech słupów wys. 4,5m z oprawami parkowymi LED (według projektu).
Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym ustępie została podzielona na dwa etapy:
Etap I – w ramach którego należy wykonać: wykopanie rowów i rozłożenie kabli elektrycznych, wyznaczenie i ułożenie szlaków komunikacyjnych i zielonych miejsc postojowych, wykonanie placu do gry w bule, wykonanie zjazdu;
Etap II – w ramach którego należy wykonać: ułożenie nawodnienia, nasadzenia, rozsypanie ziemi, montaż oświetlenia i małej architektury.
Płatność wynagrodzenia może nastąpić w podziale na maksymalnie 2 części, pierwsza w wysokości do 46 % całości wynagrodzenia ryczałtowego brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 10 do SWZ) – po zrealizowaniu wszystkich prac z Etapu I, i sporządzeniu protokołu odbioru częściowego w zakresie prac z Etapu I bez wad, i pozostała część - po zakończeniu wszystkich prac objętych umową i po niewadliwym odbiorze końcowym.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składają się, stanowiące załączniki do umowy:
a) dokumentacja projektowa – zawierająca załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- PW_00_PROJEKT OGRODU SENSORYCZNEGO - OPIS
- PW_01_INWENTARYZACJA ISTNIEJĄCEGO DRZEWOSTANU
- PW_02_POWIERZCHNIE OGRODOWE, MAŁA ARCHITEKTURA
- PW_03_PROJEKTOWANE DRZEWA_KRZEWY
- PW_04_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE
- PW_05_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE_GRUPA1_DETAL
- PW_06_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE_GRUPA2_DETAL
- PW_07_KONCEPCJA OŚWIETLENIA
- PW_08_KONCEPCJA NAWODNIENIA Z OPISEM
- DDP_Radzymińska_154_a1_wymiarowanie cb_02
- DDP_Radztmińska_154_a2_przekroje cb_02
- DDP_Radzymińska_154_a2_spadki cb_02
- DDP_Radzymińska_154_a3_mapa zasadnicza cb_02
- logo wzór ułożeń
- visio-bruk-bet wzór ułożeń
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zawierająca załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- STWIOR ZIELONE MIEJSCA POSTOJOWE, SZLAKI KOMUNIKACYJNE
- STWIOR OGRÓD SENSORYCZNY
c) przedmiar robót – zawierający załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP1_PRZEDMIAR
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP2_PRZEDMIAR
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ZIELONE MIEJSCA POSTOJOWE_PRZEDMIAR
Uwaga!
DOKUMENTACJA OBEJMUJE SZERSZY ZAKRES, NATOMIAST PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE UWZGLĘDNIA ZAKRESU:
W przedmiarze robót ogrodu sensorycznego (DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP1_PRZEDMIAR):
- Etap 1. Sadzenie drzew i krzewów – pkt. 2 ppkt. 5
- Dostawa i montaż kratki na pnącza – pkt. 2 ppkt. 8
- Zakup i transport ziemi ogrodowej – pkt. 3 ppkt. 9
oraz
W opisie projektu Ogrodu sensorycznego (PW_00_PROJEKT OGRODU SENSORYCZNEGO – OPIS):
- pkt. 10.1 Drzewa pozycje D3, D5, D6
Powyższe wyłączenia należy pominąć w kalkulacji ceny oferty!
2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Uwaga!
• Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
• Harmonogram prowadzenia robót wymaga ich uzgodnienia z Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej.
3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
c) uporządkowanie terenu po budowie,
d) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60x80cm, z trwałych materiałów (stal nierdzewna, blacha lub pleksi) mocowanej na własnej konstrukcji nośnej, stalowej, wolnostojącej (treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym),
e) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną,
f) po stronie Wykonawcy pozostaje utylizacja materiałów z demontażu bądź zagospodarowanie w/w materiałów we własnym zakresie – ewentualne przychody z tego tytułu Wykonawca winien skalkulować w cenie ofertowej.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane zamówienie na okres min. 36 miesięcy (Zamawiający wymaga by okresy gwarancji i rękojmi były tożsame, tj. okres rękojmi był równoważny z okresem udzielonej gwarancji). Udzielona gwarancja dotyczy całego przedmiotu zamówienia przez cały okres swojego obowiązywania). Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, niepodlegających odrzuceniu, na zasadach opisanych w Rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ust. 2 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na zasadach określonych w ust. 3.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniający warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że:
- w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac związanych z budową ogrodów, każda o powierzchni min. 1400 m2 i wartości robót min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100);
- dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji niżej wymienione osoby:
• kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
• osoba posiadająca średnie bądź wyższe wykształcenie w zakresie dot. zieleni (ukończona szkoła rolnicza, ogrodnicza, leśna lub szkoła wyższa o kierunku np. rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu), która posiada min.
36-miesięczną praktykę zawodową przy pracach dot. nasadzeń i pielęgnacji zieleni.
Uwaga!
• Dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasad uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
• Zamawiający oceniając zdolność techniczną i zawodową może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzającym brak podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497, ze zm.) tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp,
e) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w:
1) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. d tiret 1 SWZ - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit d tiret 2 SWZ – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - Załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać w szczególności poniższe dokumenty:1) Wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz Ofertowy nie podlega uzupełnieniu!;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie;
4) Odpowiednie pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, które można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (tj. KRS, CEiDG lub inny właściwy rejestr). Dotyczy to również Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) W przypadku udostępniania zasobów:
a) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 5 do SWZ);
b) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu zobowiązany jest do złożenia w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 informacji dotyczących tych podmiotów;
6) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale VI SWZ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
7) Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączania do oferty oświadczenia, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ);
Zasady polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 Ustawy Pzp:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. d polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w lit. b, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w ust. 3;
e) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy;
f) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają zamówienie, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- ,,Remont i przebudowa DW nr 541 na odcinku skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541" - nr postępowania 276/24
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.