Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292649/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5241067534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Wincentego 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-291
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.tar@ops-targowek.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://targowek.um.warszawa.pl/waw/opstargowek
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b4e20a-fe18-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/172.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b4e20a-fe18-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096877/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17 – posesją Domu Dziennego Pobytu przy ul. Radzymińskiej 154 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP TP 5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257904,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 z obrębu 4-10-07 sąsiadujących z działką nr 72/17. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę szlaków komunikacyjnych, zielonych miejsc postojowych oraz podjazdu z kostki o gr. 6 cm zgodnie z projektem (o powierzchni ok. 790 m2 łącznie),
2) dostawa i montaż małej architektury zgodnie z projektem rys. PW_02,
3) montaż systemu nawadniającego zgodnie z projektem rys. PW_08,
4) położenie trawy z rolki zgodnie z projektem rys. PW_02,
5) montaż instalacji elektrycznej i oświetlenia zgodnie z projektem rys. PW_07,
6) wykonanie placu do gry w bule,
7) dostawę i montaż urządzeń sensorycznych i edukacyjnych zgodnie z projektem,
8) dostawę i montaż elementów małej architektury,
9) roboty ziemne i zieleniarskie wraz z dokonaniem nasadzeń w ogrodzie sensorycznym zgodnie z projektem oraz wykonanie rabat kwiatowych, warzywnych i zieleńców trawiastych,
10) nawierzchnie trawiaste częściowo do wykonania z zastosowaniem trawy z rolki (o powierzchni ok. 200 m2),
11) wykonanie instalacji oświetlenia terenu od rozdzielnicy do trzech słupów wys. 4,5m z oprawami parkowymi LED (według projektu).
Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym ustępie została podzielona na dwa etapy:
Etap I – w ramach którego należy wykonać: wykopanie rowów i rozłożenie kabli elektrycznych, wyznaczenie i ułożenie szlaków komunikacyjnych i zielonych miejsc postojowych, wykonanie placu do gry w bule, wykonanie zjazdu;
Etap II – w ramach którego należy wykonać: ułożenie nawodnienia, nasadzenia, rozsypanie ziemi, montaż oświetlenia i małej architektury.
Płatność wynagrodzenia może nastąpić w podziale na maksymalnie 2 części, pierwsza w wysokości do 46 % całości wynagrodzenia ryczałtowego brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 10 do SWZ) – po zrealizowaniu wszystkich prac z Etapu I, i sporządzeniu protokołu odbioru częściowego w zakresie prac z Etapu I bez wad, i pozostała część - po zakończeniu wszystkich prac objętych umową i po niewadliwym odbiorze końcowym.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składają się, stanowiące załączniki do umowy:
a) dokumentacja projektowa – zawierająca załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- PW_00_PROJEKT OGRODU SENSORYCZNEGO - OPIS
- PW_01_INWENTARYZACJA ISTNIEJĄCEGO DRZEWOSTANU
- PW_02_POWIERZCHNIE OGRODOWE, MAŁA ARCHITEKTURA
- PW_03_PROJEKTOWANE DRZEWA_KRZEWY
- PW_04_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE
- PW_05_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE_GRUPA1_DETAL
- PW_06_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE_GRUPA2_DETAL
- PW_07_KONCEPCJA OŚWIETLENIA
- PW_08_KONCEPCJA NAWODNIENIA Z OPISEM
- DDP_Radzymińska_154_a1_wymiarowanie cb_02
- DDP_Radztmińska_154_a2_przekroje cb_02
- DDP_Radzymińska_154_a2_spadki cb_02
- DDP_Radzymińska_154_a3_mapa zasadnicza cb_02
- logo wzór ułożeń
- visio-bruk-bet wzór ułożeń
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zawierająca załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- STWIOR ZIELONE MIEJSCA POSTOJOWE, SZLAKI KOMUNIKACYJNE
- STWIOR OGRÓD SENSORYCZNY
c) przedmiar robót – zawierający załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP1_PRZEDMIAR
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP2_PRZEDMIAR
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ZIELONE MIEJSCA POSTOJOWE_PRZEDMIAR
Uwaga!
DOKUMENTACJA OBEJMUJE SZERSZY ZAKRES, NATOMIAST PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE UWZGLĘDNIA ZAKRESU:
W przedmiarze robót ogrodu sensorycznego (DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP1_PRZEDMIAR):
- Etap 1. Sadzenie drzew i krzewów – pkt. 2 ppkt. 5
- Dostawa i montaż kratki na pnącza – pkt. 2 ppkt. 8
- Zakup i transport ziemi ogrodowej – pkt. 3 ppkt. 9
oraz
W opisie projektu Ogrodu sensorycznego (PW_00_PROJEKT OGRODU SENSORYCZNEGO – OPIS):
- pkt. 10.1 Drzewa pozycje D3, D5, D6
Powyższe wyłączenia należy pominąć w kalkulacji ceny oferty!
2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Uwaga!
• Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
• Harmonogram prowadzenia robót wymaga ich uzgodnienia z Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej.
3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
c) uporządkowanie terenu po budowie,
d) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60x80cm, z trwałych materiałów (stal nierdzewna, blacha lub pleksi) mocowanej na własnej konstrukcji nośnej, stalowej, wolnostojącej (treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym),
e) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną,
f) po stronie Wykonawcy pozostaje utylizacja materiałów z demontażu bądź zagospodarowanie w/w materiałów we własnym zakresie – ewentualne przychody z tego tytułu Wykonawca winien skalkulować w cenie ofertowej.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane zamówienie na okres min. 36 miesięcy (Zamawiający wymaga by okresy gwarancji i rękojmi były tożsame, tj. okres rękojmi był równoważny z okresem udzielonej gwarancji). Udzielona gwarancja dotyczy całego przedmiotu zamówienia przez cały okres swojego obowiązywania). Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294887,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772084,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294887,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Architektura Zieleni Wojciech Sobieściak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Żak Arkadiusz Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251093436
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 92
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHITEKTURA ZIELENI WOJCIECH SOBIEŚCIAK
jakie przetargi wygrała firma
ARCHITEKTURA ZIELENI WOJCIECH SOBIEŚCIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294887,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Różanej 22/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- ,,Remont i przebudowa DW nr 541 na odcinku skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541" - nr postępowania 276/24
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.