Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242908/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00247050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00250716/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2024/BZP 00464982/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wybrzeże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-834
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrwybrzeze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrwybrzeze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0c28ce-0047-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075195/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie w okresie 01.08.2023-31.07.2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI-3700-4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże przy ul. Św. Ducha 2 i ul. Teatralnej 2 w Gdańsku wraz z przyległym do tych obiektów terenem zewnętrznym.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 11a do SWZ.
3. Zamawiający –zgodnie z art. 121 ustawy Pzp - zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań tj. wymienionych w pkt 3.1, 3.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik 11a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 538002,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w obiekcie Teatru Wybrzeże przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30 w Sopocie wraz z przyległym do tego obiektu terenem zewnętrznym.2. Szczegółowy opis i przedmiot zamówienia zawarty jest w załączniku 11b do SWZ.
3. 3.3. Zamawiający –zgodnie z art. 121 ustawy Pzp - zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań tj. wymienionych w pkt 3.1, 3.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik 11b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 210471,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 661114,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1536160,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 661114,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gratkaszmatka.com Renata Wysocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491045422
7.3.3) Ulica: Siennicka 25/5
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-758
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
gratka szmatka. com. pl Renata Wysocka
jakie przetargi wygrała firma
gratka szmatka. com. pl Renata Wysocka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 661114,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201978,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201978,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gratkaszmatka.com Renata Wysocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491045422
7.3.3) Ulica: Siennicka 25/5
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-758
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
gratka szmatka. com. pl Renata Wysocka
jakie przetargi wygrała firma
gratka szmatka. com. pl Renata Wysocka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201978,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych, stałych i przyściennych, zakup i montaż zabudowy pomieszczeń magazynowych, zamówienie i montaż wyposażenia warsztatowego garażu w piwnicy i garażach dla WiMBP
- Sukcesywna dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- 7/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego realizowana w oparciu leasing finansowy
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku IHAR-PIB oddział w Boninie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.