eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tu³owice"Remont budynku biurowego B Nadle¶nictwa Tu³owice"



Og³oszenie z dnia 2023-07-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont budynku biurowego B Nadle¶nictwa Tu³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo Tu³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530561550

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 14/14a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tu³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@katowice.last.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://tulowice.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku biurowego B Nadle¶nictwa Tu³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46a9e0db-1bdb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00293283

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00250610/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 „Remont budynku biurowego B Nadle¶nictwa Tu³owice”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-tulowice/remont-budynku-biurowego-b-nadlesnictwa-tulowice2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/43467/summary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/43467/summary

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFOMACYJNA DOTYCZ¡CAPRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej „RODO” Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Tu³owice zwane dalej „Nadle¶nictwo Tu³owice”. W Nadle¶nictwie zosta³ wyznaczony inspektorem ochrony danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres poczty elektronicznej; tulowice@katowice.lasy.gov.pl lub pisemnie (adres siedziby Nadle¶nictwa).
Z inspektorem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.

2. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.

3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o art. 18 ust.1 oraz 71 ust. 1 ustawy Pzp.

4. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 22.4. wskazanego powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.

7. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.

8. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
a) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO,
b) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,
c) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
9. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la ustawa Pzp.
10. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeñ biurowych, w tym wymiana pod³óg, roboty w zakresie instalacji sanitarnych, elektryczne, malowanie w budynku B Administracji Nadle¶nictwa Tu³owice po³o¿onego w Tu³owicach przy ul Parkowej 14/14a. Pomieszczenia biurowe przeznaczone do remontu znajduj± siê na parterze oraz pierwszym piêtrze budynku. Ogólna powierzchnia pomieszczeñ do remontu 148,64 m2, Szczegó³owy wykaz powierzchni poszczególnych pomieszczeñ oraz zakres prac znajduje siê w projekcie wykonawczym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45442110-1 - Malowanie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) K Cena – 60 %,
2) Okres udzielonej gwarancji – 40%
27.2 Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: C = Cn/Co x60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp. Na podstawie art. 112 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki:
12.1 Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

12.2 Posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie – Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku Wykonawca musi wykazaæ siê wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwoma zamówieniami obejmuj±cymi swym zakresem roboty zwi±zane
z remontem pomieszczeñ w budynkach biurowych lub u¿yteczno¶ci publicznej,
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿de. Wykonawca musi przedstawiæ dowody czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty
i wskazuj±ce czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawid³owo ukoñczone.

12.3 Dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

12.4 Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub na moment realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi odpowiednie wykszta³cenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym w szczególno¶ci:
- 1 osobê – kierownika budowy posiadaj±cego: uprawnienia budowlane upowa¿niaj±ce do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalno¶ci objêtej zakresem realizowanej umowy. Wykonawca musi wykazaæ siê osob± która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i która pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu remontu pomieszczeñ biurowych lub - posiada przedmiotowe uprawnienia przez okres minimum trzech lat, oraz osobami posiadaj±cymi uprawnienia do nadzorowania wykonywania robót budowlanych w specjalno¶ciach:
- instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych osobami posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia, które bêd± wykonywaæ roboty budowlane w specjalno¶ciach - instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (minimum 1 osoba),
- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (¶wiadectwo kwalifikacji na urz±dzenia, instalacje i sieci o na znamionowym powy¿ej 1 kV) - minimum 1 osoba,
Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967) oraz rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnieni budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub przepisów nie bêd±cych prawem krajowym, bêd±cego cz³onkiem izby samorz±du zawodowego, który bêdzie sprawowa³ nadzór z ramienia Wykonawcy, kontrolê jako¶ci oraz kierowanie robotami.

12.5 Spe³niaj± warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Warunek ten w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.
b) Warunek w odniesieniu do posiadania przez wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± min. 500 000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ ).
2 aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3 O¶wiadczenie w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê (art. 7 ust. 1) - zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ .
4 lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 1076, ze zm.) albo informacja o tym, ¿e Wykonawca nale¿y lub nie nale¿y do grupy kapita³owej (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 Ustawy Pzp (Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ).
2 wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nianie warunku, o którym mowa w pkt. 12.2 SWZ.
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e wskazane w wykazie us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami s±:
a) dotychczasowe referencje, bezusterkowe protoko³y odbioru robót
b) o¶wiadczenie wykonawcy – je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. a),
3 Polisa ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzaj±cy zawarcie ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z prowadzon± dzia³alno¶ci± w zakresie zwi±zanym z przedmiotem niniejszego postêpowania, na sumê ubezpieczenia wynosz±c± co najmniej 500.000,00 z³ na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe.
Dokument musi potwierdzaæ spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt. 12.5 SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiaj±cy wymaga, aby wadium wniesione zosta³o przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kwocie 5 000,00. z³, (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) i utrzymane zosta³o nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3oraz ust. 2.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼niejszymi zmianami).
3. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego podany w pkt. 1 niniejszej SWZ z dopiskiem: Remont budynku biurowego B Nadle¶nictwa Tu³owice – Wadium. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie - termin sk³adania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie innej ni¿ pieniê¿na powinno wynikaæ bezwarunkowe (na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±) zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz musi byæ za³±czone do oferty. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 97 pkt 1 wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem o którym mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego jej wykonania.
6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w sytuacjach okre¶lonych w punkcie 21.6 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2 W przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, najpó¼niej przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zostan± wezwani do przed³o¿enia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
3 Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych reguluj± przepisy kodeksu cywilnego.
4 ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest samodzielnie wykazaæ spe³nianie warunku braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 Ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± z³o¿yæ osobne o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia z postêpowania.
5 Oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7 Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
8 Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelka korespondencja na etapie prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie wykonywania umowy, a nadto rozliczenia wykonania przedmiotu umowy bêdzie prowadzona z liderem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych szczegó³owo we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
2 Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 ustawy Pzp.
3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia:
- zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT w dacie wykonania przedmiotu umowy;
- nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.
4 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na warunkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
5 Prawa i obowi±zki wynikaj±ce z niniejszej umowy nie mog± byæ przeniesione na rzecz osób trzecich.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/43467/summary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.