eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź2024/1 Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
2024/1 Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473066188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-202

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsrm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wsrm.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2024/1 Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43a701c9-dd4e-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048785/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEA.ZP/261/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej w obiektach budowlanych użytkowanych przez WSRM w Łodzi na terenie województwa łódzkiego w zakresie i czasie wynikającym
z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykaz obiektów stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Ilość obiektów jest wartością szacowaną i nie może być podstawą roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy ramowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FERBUD sp. J. Zbrzezny & Krygier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272788916

7.3.3) Ulica: ul. Okrzei 26/28 m 4

7.3.4) Miejscowość: Łódź,

7.3.5) Kod pocztowy: 91-075

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie dotyczy wyniku postępowania i zawarcia umowy ramowej. zamawiający zawarł łącznie 5 umów ramowych poza wcześniej wymienionym z czterema wykonawcami:
1.P.P.H.U.J&J” Małgorzata Stobiecka NIP:7271687188
95-05 Konstantynów Łódzki, ul. Kwiatowa nr 40
woj. łódzkie. Polska
2.MONOLIT Jawornik Radosław NIP7292413088
93-438 Łódź, ul. Cienista 10 m 2
woj. łódzkie, Polska
3. PGM PROJEKT Sp. z o.o. NIP:7312067437
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Piłsudskiego 34 lok.11
woj. łódzkie, Polska
4. PROFIL Maciej Piekarski NIP 5592026667
91-463 Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56
woj. łódzkie, Polska
Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszeń w prowadzonym postępowaniu
Zamawiający publikując ogłoszenie o zamówieniu w sekcji II błędnie zaznaczył , że ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego , prawidłowo powinien zaznaczyć , że dotyczy umowy ramowej . Nazwa postępowania jasno określa , że jest to zamówienie w ramach umowy ramowej. Po opublikowaniu ogłoszenia system nie pozwolił zmienić tego zapisu


95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Piłsudskiego 34 lok.11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.