Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00248034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00257052/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nawilżaczy do sal ekspozycyjnych Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-153
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mnwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnwr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnwr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawilżaczy do sal ekspozycyjnych Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b8d90c3-feb7-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339270/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nawilżaczy do sal ekspozycyjnych Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego Oddziałów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/271/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273835,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 nawilżaczy do sal ekspozycyjnych Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 - OPZ.
3. Zamawiający wymaga dostawy dwóch rodzajów nawilżaczy – 19 szt. nawilżaczy nr 1 (profesjonalny, dyfuzyjny nawilżacz powietrza, sterowany przez elektroniczny regulator współpracujący automatycznie z osuszaczem powietrza DECHUMID HP50 FUNK) oraz 5 szt. nawilżaczy nr 2 (dyfuzyjny nawilżacz powietrza, z funkcją jonizacji powietrza) . Każde z urządzeń nawilżających musi spełniać minimalne parametry techniczne i funkcjonalne określone w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396660,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396660,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Klimatest BIS s.c. Magdalena Winnicja wpólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Klimatest BIS s.c. Przemysław Trzynadlowski wpólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942880301
7.3.3) Ulica: ul Obrońców Poczt Gdańskiej 5c
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-204
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMATEST BIS S.C. PRZEMYSŁAW TRZYNADLOWSKI, MAGDALENA WINNICKA
jakie przetargi wygrała firma
KLIMATEST BIS S.C. PRZEMYSŁAW TRZYNADLOWSKI, MAGDALENA WINNICKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396660,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oferta wybrana zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
Oferta złożona przez Wykonawcę KLIMATEST BIS s.c. spełnia wszystkie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia, uzyskała najwyższą liczbę punktów – 93,18 pkt. i została uznana za ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w treści SWZ. Oferta została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Rozwój infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Oksa
- wymiana elektrofiltra kotła OP-230 nr 1 w EC-II Bydgoszcz.
- Modernizacja elektrofiltru typ HE-2X23 kotła nr 8.
- modernizacja elektrofiltra kotła OP-230 nr 2 w EC-II Bydgoszcz.
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.