Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00012554/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486752823
1.5.8.) Numer faksu: 486752106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
administracja samorz±dowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-04ee4e3d-528f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00293829
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00006391/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 1 w Przysusze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.gminaprzysucha.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiaj±cego https://bip.gminaprzysucha.pl oraz za po¶rednictwem portalu https://miniportal.uzp.gov.pl .
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki zamawiaj±cego: EPUAP:/3669smskek
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP, gdzie ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³any za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze, adres siedziby: 26-400 Przysucha, ul. Krakowska 76, email: psp1@gminaprzysucha.pl
2) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: Zakup i dostawa oleju opa³owego do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oznaczonego ZP – 1/O/2021.
3) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres wymagany w³a¶ciwymi przepisami dotycz±cymi przechowywania dokumentacji przetargowej, a je¿eli okres przedawnienia roszczeñ z tytu³u zawartej umowy przekracza czas przechowywania dokumentacji – do czasu up³ywu terminu przedawnienia;
5) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiadaj± Pañstwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) Nie przys³uguje Pañstwu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – 1/O/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia - jest zakup z dostaw± oleju opa³owego lekkiego o parametrach odpowiadaj±cego normom:
- zawarto¶æ siarki – max 0,1
- temperatura zap³onu - min. 56°C
- gêsto¶æ – nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3
- szacunkowa ilo¶æ zakupu 53 000 l
- dostawa oleju wed³ug zadysponowanych ilo¶ci, o jako¶ci potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnion± jednostkê do³±czonym do ka¿dej dostawy,
- zabezpieczenie przez dostawcê ci±g³o¶ci dostaw oleju, bez wzglêdu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcê 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiaj±cego przewidzianych przepisami prawa dla „przedsiêbiorstw energetycznych” w magazynie w³asnym,
- dostawa objêta przedmiotem zamówienia musi byæ zgodna z obowi±zuj±cymi przepisami za³adunku, transportu paliw oraz warunkami zawartymi w niniejszych warunkach.
2. Dostawa sukcesywna wg telefonicznych dyspozycji Zamawiaj±cego sk³adanych na 3 dni przed wymaganym terminem dostawy, samochodem loco do:
- kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Przysusze ul. Krakowska 76; 26-400 Przysucha (szacunkowo 53 000 litrów)
3.. Ceny za produkty pobrane przez zamawiaj±cego bêd± naliczane wg cen obowi±zuj±cych w dniu zakupu u producenta PKN ORLEN pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiaj±cemu w przetargu.
Podana warto¶æ oferty, musi obejmowaæ wszystkie koszty z uwzglêdnieniem podatku od towarów i us³ug VAT, innych op³at i podatków, op³at celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny nale¿y podaæ w z³otych polskich w postaci cyfrowej i s³ownej. Wszelkie rozliczenia finansowe miêdzy zamawiaj±cym a dostawc± bêd± prowadzone wy³±cznie w z³otych polskich w zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dwa kryteria procentowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i którzy wyka¿± ich spe³nienie na poziomie wymaganym przez zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym poni¿ej.2. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
3. Posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶æ gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku gdy wykonawca wyka¿e, ¿e posiada na dzieñ sk³adania ofert obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.).
4. Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
5. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
wietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) aktualnie obowi±zuj±cej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (sprzeda¿ oleju opa³owego) wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – Za³±cznik nr 2 i 2a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) nale¿y z³o¿yæ w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem niewa¿no¶ci, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomoc± wa¿nego kwalifikowalnego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy wykonawca.
3) Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Za³±cznik nr 3.
4) Pe³nomocnictwo (upowa¿nienie) – je¿eli dotyczy.
Dokument pe³nomocnictwa, z którego tre¶ci bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu powinno zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby oraz numeru identyfikacyjnego, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie elektronicznej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach tzw. wspólnej oferty w rozumieniu art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) pod warunkiem spe³nienia poni¿szych wymagañ.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
1) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
2) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi udzieliæ pe³nomocnictwa w tym samym zakresie.
3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln± nie mo¿e z³o¿yæ w jednym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrêbnej oferty w³asnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami. Wszystkie oferty z udzia³em tego Wykonawcy zostan± odrzucone.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Dla Zamawiaj±cego nie s± wi±¿±ce w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiêdzy Wykonawcami. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wykonania zamówienia w ca³o¶ci od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich ³±cznie.
5. O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone wg za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6. Kopie dokumentów za³±czone do oferty musz± byæ opisane „za zgodno¶æ z orygina³em” i podpisane przez Wykonawcê, Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.
7. Wszelka korespondencja w sprawie postêpowania przetargowego bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ na formularzu oferty.
8. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian:1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany tre¶ci umowy w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na przewidzieæ na etapie wszczêcia postêpowania m.in. zwi±zanych z procedurami, zmianami organizacyjnymi i uwarunkowaniami wewnêtrznymi Zamawiaj±cego np. zmian± sposobu ogrzewania szko³y.
2) Zamawiaj±cy zastrzega zmiany tre¶ci umowy w przypadkach, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach, gdy: nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia oraz nast±pi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu umowy prowadz±ca do podwy¿szenia ca³kowitego wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: drog± elektroniczn± za po¶reknictwe URL https://miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki zamawiaj±cego: EPUAP:/3669smskek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Opis sposobu przygotowania oferty.1. Oferta musi obejmowaæ ca³o¶æ przedmiotu zamówienia i byæ sporz±dzona zgodnie z niniejsz± SIWZ na formularzu o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± w za³±czniku nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert z³o¿onych przez danego Wykonawcê.
3. Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci za pomoc± „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania ofert jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
4. Do oferty nale¿y do³±czyæ druk formularza oferty w postaci elektronicznej lub formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie wraz plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP).
5. Sposób z³o¿enia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany jest w instrukcji u¿ytkownika, na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl.
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), co do których wykonawca zastrzega, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania ni¿ zamawiaj±cy wykonawca powinien z³o¿yæ je w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP)
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposa¿enia specjalistycznego s³u¿±cego do realizacji programu szkolenia w Oddzia³ach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
- Sukcesywne dostawy preparatów do ¿ywienia dojelitowego oraz zestawów do poda¿y diet dojelitowych(2)
wiêcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opa³owego do obiektów Gminy ¦lesin 2025
- Dostawa opa³u w postaci oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach" w ilo¶ci 4900,00 litrów
- Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna
- DO-1/05.
wiêcej: Oleje opa³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.