eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êcznaDostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna



Og³oszenie z dnia 2024-11-08

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej £êczna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817521044

1.5.8.) Numer faksu: 817521046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pgkim.leczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b198d6ad-acb0-4920-b9c5-a4f6c3e03bac

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586259

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b198d6ad-acb0-4920-b9c5-a4f6c3e03bac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê" system prezentuje okno sk³adania oferty, umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij" i „upu¶æ") s³u¿±ce do dodawania plików.
WA¯NE! Do z³o¿enia oferty niezbêdne jest posiadanie przez u¿ytkownika Wykonawcy uprawnienia „Sk³adanie ofert/wniosków/prac konkursowych".
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty" w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty"). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê") wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±, o których mowa w rozdziale 8.
System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO" Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM £êczna ", prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. 5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówieni a publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliw p³ynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKiM £êczna.
4.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa, o której mowa w pkt 1 bêdzie realizowana poprzez tankowanie pojazdów PGKiM £êczna na stacji paliw Wykonawcy, tankowanie w kanistry oraz tankowanie zbiorników paliw w Dziale Utylizacji Odpadów w Starej Wsi gm. £êczna.
4.3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa, przewidziane w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- olej napêdowy - 36 700 litrów
- olej napêdowy premium - 85 100 litrów
- benzyna bezo³owiowa PB-95 - 2 470 litrów
- olej opa³owy - 12 000 litrów
4.4 . Zamawiaj±cy ma prawo ograniczyæ zakres zamówienia w ten sposób, ¿e dla ka¿dego rodzaju paliwa mo¿e zamówiæ mniejsz± ilo¶æ litrów, ni¿ wskazane w ust. 3 - przy czym zmniejszenie takie nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci wskazanej w ust. 1 dla danego rodzaju paliwa. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp. Zamawiaj±cy wskazuje ¿e, minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie wynosi³a 90% wymiaru, okre¶lonego w ust. 3 dla poszczególnych rodzajów paliw.
4.5. Zamawiaj±cy wymaga dokonywania zakupu wszystkich paliw, stanowi±cych przedmiot zamówienia w formie bezgotówkowej.
4.6. Dostawa do zbiorników Dzia³u Utylizacji Odpadów w Starej Wsi gm. £êczna bêdzie siê odbywa³a specjalistycznymi autocysternami wyposa¿onymi w zalegalizowane urz±dzenia – liczyd³a ilo¶ci wydanego paliwa, posiadaj±ce funkcjê przeliczania objêto¶ci, ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn± 15 st. C oraz posiadaj±ce drukarkê dokumentów.
4.7. Koszty transportu, za³adunku, roz³adunku oraz ubezpieczenia towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca.
4.8. Rozliczenia za dostarczone paliwo nastêpowaæ bêd± dwa razy w miesi±cu tj. 15 dnia miesi±ca i ostatniego dnia miesi±ca.
4.9. Wraz z fakturami za tankowanie paliwa Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzaj±ce jego pobranie tj. szczegó³ow± specyfikacjê zawieraj±c±: datê tankowania, nr rejestracyjny pojazdu, rodzaj i ilo¶æ pobranego paliwa, cenê jednego litra paliwa w dniu tankowania z uwzglêdnieniem upustu oraz ka¿dorazowo przeka¿e osobie pobieraj±cej paliwo dokument potwierdzaj±cy jego pobranie tj. dokument WZ z czytelnym podpisem pobieraj±cego.
4.10. Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy pisemny wykaz pojazdów oraz osób uprawnionych do ich tankowania. Wykaz mo¿e zostaæ zmodyfikowany w trakcie trwania umowy.
4.11. Paliwa bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± byæ wysokiej jako¶ci i spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
Ponadto, do oleju napêdowego pobieranego w okresie zimowym Wykonawca bêdzie stosowa³ olej o parametrach - zakresach dla olejów napêdowych o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych, zgodnie z wytycznymi ww. rozporz±dzenia.
4.12. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³, co najmniej jedn± stacj± paliw nale¿±c± do sieci stacji Wykonawcy lub operatora stacji paliw, z którym Wykonawca podpisa³ stosown± umowê, znajduj±c± siê nie dalej ni¿ 4 kilometry od siedziby Zamawiaj±cego tj. £êczna ul. Krasnystawska 54. Stacja powinna byæ wyposa¿ona w dystrybutory benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego oraz pracowaæ co najmniej sze¶æ dni w tygodniu (poniedzia³ek - sobota) od godz. 6.00 do 22.00.
Uwaga: w celu weryfikacji odleg³o¶æ drogowa bêdzie mierzona za pomoc± serwisu internetowego http://www.google.pl/maps.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09135000-4 - Oleje opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

Kryterium oceny : cena - waga: 100%
Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 100 pkt
Cb
Gdzie:
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena", oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów, a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1). zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2). uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada:
aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266, 834, 859), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
3). sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
4). zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunek je¿eli wyka¿e, i¿:
a) dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw nale¿±c± do sieci stacji Wykonawcy lub operatora stacji paliw, z którym Wykonawca podpisa³ stosown± umowê, znajduj±c± siê nie dalej ni¿ 4 kilometry od siedziby Zamawiaj±cego tj. £êczna ul. Krasnystawska 54. Stacja powinna byæ wyposa¿ona w dystrybutory benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego oraz pracowaæ co najmniej sze¶æ dni w tygodniu (poniedzia³ek - sobota) od godz. 6.00 do 22.00.
Uwaga: w celu weryfikacji odleg³o¶æ drogowa bêdzie mierzona za pomoc± serwisu internetowego http://www.google.pl/maps.
b) dysponuje specjalistyczn± autocystern± wyposa¿on± w zalegalizowane urz±dzenia – liczyd³a ilo¶ci wydanego paliwa, posiadaj±ce funkcjê przeliczania objêto¶ci, ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn± 15 st. C oraz posiadaj±ce drukarkê dokumentów

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego:
a) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266, 834, 859.), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
b) o¶wiadczenie o dysponowaniu co najmniej jedn± stacj± paliw nale¿±ca do Wykonawcy lub operatora stacji paliw, z który wykonawca podpisa³ stosown± umowê znajduj±c± siê w nie dalej ni¿ 4 kilometry od siedziby Zamawiaj±cego tj. £êczna ul. Krasnystawska 54, czynn± sze¶æ dni w tygodniu (poniedzia³ek - sobota) od godz. 6.00 do 22.00 wraz z jej adresem - za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) o¶wiadczenie o dysponowaniu specjalistyczn± autocystern± wyposa¿on± w zalegalizowane urz±dzenia – liczyd³a ilo¶ci wydanego paliwa, posiadaj±ce funkcjê przeliczania objêto¶ci, ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn± 15 st. C oraz posiadaj±ce drukarkê dokumentów - za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w ust. 8.1 SWZ sk³ada, z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w ust. 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 3 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Projektowane zmiany umowy zawarto § 10.
1. Umowa zawarta w wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia, mo¿e zostaæ zmieniona w drodze aneksu do umowy w nastêpuj±cym zakresie i przypadkach:
a) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
b) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ przez strony umowy;
c) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê w czê¶ci lub w ca³o¶ci zamówienia;
d) dzia³ania osób trzecich, za które ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
2. W zakresie pozosta³ych uregulowañ umownych zmiana umowy - oprócz przypadków wyra¼nie wskazanych w niniejszej Umowie - jest dopuszczalna w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany Wykonawcy, gdy wynika ona z sukcesji uniwersalnej lub czê¶ciowej w prawa i obowi±zki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejêcia, po³±czenia, nabycia lub upad³o¶ci, przez innego wykonawcê, który spe³nia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem ¿e nie poci±ga to za sob± innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obej¶cia zasad, wynikaj±cych z SWZ,
b) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym wprowadzenia nowych regulacji prawnych po dacie zawarcia niniejszej Umowy. W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiada³a obowi±zuj±cym regulacjom prawnym,
c) zaistniej± inne okoliczno¶ci (np. prawne lub techniczne), skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie z jej postanowieniami
d) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia okoliczno¶ci.
3. Postanowienia objête niniejszym paragrafem stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) w czasie realizacji Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a stawka i kwota podatku od towaru i us³ug (VAT) oraz warto¶æ wynagrodzenia brutto ulegnie zmianie odpowiednio do zmienionych przepisów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Wa¿ne: Wykonawca zaoferuje Zamawiaj±cemu rabat, wyra¿ony warto¶ci± zapisan± w formie % od cen, obowi±zuj±cych w rafinerii PKN Orlen w dniu 18.11.2024r.
Wykonawca przeprowadzi i zapisze wyliczenia ceny wraz z procentem udzielonego rabatu w Formularzu ofertowym, wg wymogów za³±cznika nr 1 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.