Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275101/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00334044/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294328
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00275101/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki
udziału dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w
zakresie robót budowlanych, za ostatnie 3 lata obrotowe (łączny przychód w tym okresie
podzielony przez 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w
wysokości co najmniej:
dla części nr 1 co najmniej 30 000,00 zł
dla części nr 2 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 3 co najmniej 45 000,00 zł
dla części nr 4 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 5 co najmniej 35 000,00 zł
dla części nr 6 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 7 co najmniej 120 000,00 zł
dla części nr 8 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 9 co najmniej 110 000,00 zł
(a więc dla wszystkich części łącznie co najmniej 520 000,00 zł).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek
określony w ppkt. a) musi spełniać jeden z Wykonawców.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na każdą
część min. 1 zadanie związane
z budową lub przebudową sieci elektrycznej o wartości co najmniej:
dla części nr 1 co najmniej 30 000,00 zł
dla części nr 2 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 3 co najmniej 45 000,00 zł
dla części nr 4 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 5 co najmniej 35 000,00 zł
dla części nr 6 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 7 co najmniej 120 000,00 zł
dla części nr 8 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 9 co najmniej 110 000,00 zł
(a więc dla wszystkich części łącznie co najmniej 520 000,00 zł)
- co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że roboty te wykonane
zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia,
legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami,
doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:
- kierownik robót elektrycznych – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od
uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w
branży elektrycznej,
c) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować (będzie miał zapewniony dostęp
w postaci dzierżawy czy najmu) w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi
i sprzętowymi nie zaangażowanymi przy innych częściach (dla każdej części inna jednostka
sprzętowa) niniejszego zamówienia wymienionymi poniżej – na każdą część co najmniej:
- koparka samojezdna - 1 szt.
- samochód transportowy - 1 szt.
- dźwig - 1 szt.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek
określony w ppkt a) Wykonawcy muszą spełniać łącznie,
- warunek określony w ppkt b) Wykonawcy muszą spełniać łącznie,
- warunek określony w ppkt c) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót budowlanych, za ostatnie 3 lata obrotowe (łączny przychód w tym okresie podzielony przez 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej:
dla części nr 1 co najmniej 30 000,00 zł
dla części nr 2 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 3 co najmniej 45 000,00 zł
dla części nr 4 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 5 co najmniej 35 000,00 zł
dla części nr 6 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 7 co najmniej 120 000,00 zł
dla części nr 8 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 9 co najmniej 110 000,00 zł
(a więc dla wszystkich części łącznie co najmniej 520 000,00 zł).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony w ppkt. a) musi spełniać jeden z Wykonawców.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zadanie związane
z budową lub przebudową sieci elektrycznej o wartości co najmniej:
dla części nr 1 co najmniej 30 000,00 zł
dla części nr 2 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 3 co najmniej 45 000,00 zł
dla części nr 4 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 5 co najmniej 35 000,00 zł
dla części nr 6 co najmniej 70 000,00 zł
dla części nr 7 co najmniej 120 000,00 zł
dla części nr 8 co najmniej 20 000,00 zł
dla części nr 9 co najmniej 110 000,00 zł
(a więc dla wszystkich części łącznie co najmniej 520 000,00 zł)
- co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dopuszcza się przy złożeniu ofert na więcej niż jedną część wskazania
1 zadania (doświadczenia) o łącznej wymaganej wartości wskazanej w danych częściach na które składana jest oferta.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca nie wykaże doświadczenia w wymaganej kwocie na złożone przez siebie części, Zamawiający dokona odrzucenia ofert/-y na częś/-ci/-ć z najwyższą numeracją (rozpoczynając od części z najwyższą numeracją).
b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami,
doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:
- kierownik robót elektrycznych – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży elektrycznej,
c) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować (będzie miał zapewniony dostęp w postaci dzierżawy czy najmu) w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi i sprzętowymi nie zaangażowanymi przy innych częściach (dla każdej części inna jednostka sprzętowa) niniejszego zamówienia wymienionymi poniżej – na każdą część co najmniej:
- koparka samojezdna - 1 szt.
- samochód transportowy - 1 szt.
- dźwig - 1 szt.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w ppkt a) Wykonawcy muszą spełniać łącznie,
- warunek określony w ppkt b) Wykonawcy muszą spełniać łącznie,
- warunek określony w ppkt c) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-03 09:00
Po zmianie:
2021-12-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-03 10:00
Po zmianie:
2021-12-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-01
Po zmianie:
2022-01-04
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Przebudowa i remont obiektów mostowych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Mosznej" oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.