eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePoprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/9/138/zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db7b791-4876-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275101/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.18.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę istn. przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia dedykowanego i budowę odcinka chodnika w obrębie Szkoły Podstawowej w miejscowości Karłowice wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami jak i również wszelkie prace budowlane.
Zadanie obejmuje:
- budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej, szerokość min. 2,0 m.
- budowę obustronnego oświetlenia ulicznego dedykowanego dla przejścia dla pieszych wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej na warunkach jej zarządcy,
- odnowienia oznakowania poziomego i pionowego.
Inwestor przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 20324,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie
robót budowlanych rozbudowy przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem
w m. Łubniany wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami jak i również wszelkie
prace budowlane.
W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać:
- obustronne oświetlenie uliczne dedykowane dla przejścia dla pieszych wraz
z podłączeniem do sieci elektrycznej na warunkach jej zarządcy,
- odnowienie oznakowania poziomego i pionowego,
W rejonie przejścia dla pieszych należy zachować istniejące pasy integracyjne.
Inwestor przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 14685,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wraz
z oświetleniem i budową chodnika w obrębie Przedszkola w m. Murów (ul. Lipowa)
– DP 1352 O.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 33399,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z
oświetleniem w obrębie szkoły w m. Murów.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
- budowa nowego chodnika oraz przebudowa istniejącego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 55503,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wraz
z oświetleniem w obrębie skrzyżowania DP 1330 O z DP 1344 O.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 24584,59 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z
oświetleniem w obrębie szkoły w m. Raszowa.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
- przebudowa istniejącego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 53629,58 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wraz
z oświetleniem w obrębie dojścia do Domu Dziecka w Turawie.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 95560,23 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wraz
z oświetleniem w m. Węgry. Zadanie obejmuje roboty elektryczne.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 16046,12 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wraz
z oświetleniem w obrębie dojścia Przedszkola w m. Zakrzów Turawski.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne, teletechniczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa chodników z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie kanału technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 81917,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 ww. zamówienia wynosi 24 999,28 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo–Usługowego „Larix” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec na kwotę 391 543,80 zł, która znacząco przewyższa możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 1 ww. postępowania. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną (oferta jedyna) przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 1 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2 ww. zamówienia wynosi 18 063,25 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo–Usługowego „Larix” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, na kwotę 202 094,28 zł, która znacząco przewyższa możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 2 ww. postępowania. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną (oferta jedyna) przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 2 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3 ww. zamówienia wynosi 41 080,79 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty (wszystkie przekraczające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia), z czego najtańsza oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice została odrzucona (o czym Wykonawcy zostali powiadomieni w osobnym piśmie). Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 3 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 4 ww. zamówienia wynosi 68 269,80 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty, które znacząco przewyższały możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 4 ww. postępowania. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zwiększył kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 4 ww. zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice do kwoty 106 447,07 zł
i pismem z dnia 09.12.2021 roku poinformował o wyborze oferty nr 3 jako najkorzystniejszej. Jednak w dniu 14.12.2021 roku pan Arkadiusz Sykoś poinformował Zamawiającego, że uchyla się od zawarcia umowy w sprawie ww. zamówienia publicznego na część 4. Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców. Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 4 na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69914,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72507,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69914,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Larix” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69914,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 6 ww. zamówienia wynosi 65 964,38 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty, w tym oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice na kwotę 58 529,17 zł. W dniu 09.12.2021 roku Zarząd Dróg Powiatowych poinformował o wyborze oferty nr 3 jako najkorzystniejszej na część nr 6 ww. postępowania. Jednak w dniu 14.12.2021 roku pan Arkadiusz Sykoś poinformował Zamawiającego, że uchyla się od zawarcia umowy w sprawie ww. zamówienia publicznego na część 6. Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców. Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 6 na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 7 ww. zamówienia wynosi 117 539,09 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły cztery oferty (wszystkie przekraczające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia),
z czego najtańsza oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice została odrzucona (o czym Wykonawcy zostali powiadomieni w osobnym piśmie). Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 7 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45748,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50309,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45748,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Larix” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45748,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 9 ww. zamówienia wynosi 100 758,96 zł brutto. W ww. postępowaniu wpłynęły trzy oferty, wszystkie droższe od kwoty jaką Zamawiający dysponuje na ww. zamówienie, z których najtańsza oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice, na kwotę 189 201,55 zł, która znacząco przewyższa możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 9 ww. postępowania. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 9 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.