Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275101/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00294328/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.opole.pl/9/138/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db7b791-4876-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275101/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SD.261.18.2021.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę istn. przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia dedykowanego i budowę odcinka chodnika w obrębie Szkoły Podstawowej w miejscowości Karłowice wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami jak i również wszelkie prace budowlane.Zadanie obejmuje:
- budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej, szerokość min. 2,0 m.
- budowę obustronnego oświetlenia ulicznego dedykowanego dla przejścia dla pieszych wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej na warunkach jej zarządcy,
- odnowienia oznakowania poziomego i pionowego.
Inwestor przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 20324,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanierobót budowlanych rozbudowy przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem
w m. Łubniany wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami jak i również wszelkie
prace budowlane.
W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać:
- obustronne oświetlenie uliczne dedykowane dla przejścia dla pieszych wraz
z podłączeniem do sieci elektrycznej na warunkach jej zarządcy,
- odnowienie oznakowania poziomego i pionowego,
W rejonie przejścia dla pieszych należy zachować istniejące pasy integracyjne.
Inwestor przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 14685,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wrazz oświetleniem i budową chodnika w obrębie Przedszkola w m. Murów (ul. Lipowa)
– DP 1352 O.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 33399,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę wyniesionego przejścia dla pieszych wraz zoświetleniem w obrębie szkoły w m. Murów.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
- budowa nowego chodnika oraz przebudowa istniejącego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 55503,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wrazz oświetleniem w obrębie skrzyżowania DP 1330 O z DP 1344 O.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 24584,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę wyniesionego przejścia dla pieszych wraz zoświetleniem w obrębie szkoły w m. Raszowa.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
- przebudowa istniejącego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 53629,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wrazz oświetleniem w obrębie dojścia do Domu Dziecka w Turawie.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 95560,23 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wrazz oświetleniem w m. Węgry. Zadanie obejmuje roboty elektryczne.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 16046,12 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę przejścia dla pieszych wrazz oświetleniem w obrębie dojścia Przedszkola w m. Zakrzów Turawski.
Zadanie obejmuje roboty elektryczne, teletechniczne i brukarskie.
Zakres:
- budowa oświetlenia przejścia dla pieszych,
- budowa chodników z kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie kanału technologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 81917,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 ww. zamówienia wynosi 24 999,28 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo–Usługowego „Larix” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec na kwotę 391 543,80 zł, która znacząco przewyższa możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 1 ww. postępowania. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną (oferta jedyna) przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 1 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2 ww. zamówienia wynosi 18 063,25 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo–Usługowego „Larix” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, na kwotę 202 094,28 zł, która znacząco przewyższa możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 2 ww. postępowania. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną (oferta jedyna) przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 2 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3 ww. zamówienia wynosi 41 080,79 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty (wszystkie przekraczające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia), z czego najtańsza oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice została odrzucona (o czym Wykonawcy zostali powiadomieni w osobnym piśmie). Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 3 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 4 ww. zamówienia wynosi 68 269,80 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty, które znacząco przewyższały możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 4 ww. postępowania. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zwiększył kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 4 ww. zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice do kwoty 106 447,07 zł
i pismem z dnia 09.12.2021 roku poinformował o wyborze oferty nr 3 jako najkorzystniejszej. Jednak w dniu 14.12.2021 roku pan Arkadiusz Sykoś poinformował Zamawiającego, że uchyla się od zawarcia umowy w sprawie ww. zamówienia publicznego na część 4. Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców. Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 4 na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69914,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72507,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69914,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Larix” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69914,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 6 ww. zamówienia wynosi 65 964,38 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty, w tym oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice na kwotę 58 529,17 zł. W dniu 09.12.2021 roku Zarząd Dróg Powiatowych poinformował o wyborze oferty nr 3 jako najkorzystniejszej na część nr 6 ww. postępowania. Jednak w dniu 14.12.2021 roku pan Arkadiusz Sykoś poinformował Zamawiającego, że uchyla się od zawarcia umowy w sprawie ww. zamówienia publicznego na część 6. Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców. Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 6 na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 7 ww. zamówienia wynosi 117 539,09 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły cztery oferty (wszystkie przekraczające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia),
z czego najtańsza oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice została odrzucona (o czym Wykonawcy zostali powiadomieni w osobnym piśmie). Ponieważ pozostałe oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest
w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 7 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45748,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50309,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45748,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Larix” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45748,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 9 ww. zamówienia wynosi 100 758,96 zł brutto. W ww. postępowaniu wpłynęły trzy oferty, wszystkie droższe od kwoty jaką Zamawiający dysponuje na ww. zamówienie, z których najtańsza oferta nr 3 - Arkadiusz Sykoś, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice, na kwotę 189 201,55 zł, która znacząco przewyższa możliwości finansowania przez Zamawiającego części nr 9 ww. postępowania. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na część nr 9 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.