Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00260916/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, jednostek pływających i statków powietrznych KW PSP w Lublinie oraz KP(M) PSP województwa lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 51 200
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 9700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371991890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sidorska 93
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833447200
1.5.8.) Numer faksu: 833447227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_bialapodlaska@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strazbiala.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181714439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846880010
1.5.8.) Numer faksu: 846880011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_bilgoraj@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz.lbl.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631882012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825653428
1.5.8.) Numer faksu: 825655550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_chelm@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazchelm.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191517373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gródecka 36
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846962655
1.5.8.) Numer faksu: 846962589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow.kppsp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://hrubieszow.kppsp.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621440981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 818724340
1.5.8.) Numer faksu: 818721182
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_janowlubelski@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz-janowlub.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641484968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Augusta Poniatowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825762555
1.5.8.) Numer faksu: 825762555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz.krasnystaw.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151537747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obwodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81825 22 81
1.5.8.) Numer faksu: 81826 41 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.krasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141660096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentów 112
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818553081
1.5.8.) Numer faksu: 818552882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz.lubartow.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462169181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczerbowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 535 13 20
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 59 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kmpsp.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kmpsp.lublin.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132412401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817527520
1.5.8.) Numer faksu: 817527524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_leczna@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz.leczna.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251734956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257982088
1.5.8.) Numer faksu: 257971078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.lukow.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171550544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818272008
1.5.8.) Numer faksu: 818273638
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_opolelubelskie@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazopolelubelskie.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391337998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piwonia 12
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833551954
1.5.8.) Numer faksu: 833551969
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_parczew@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kppsp.parczew.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162275771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818886595
1.5.8.) Numer faksu: 818886596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.pulawy.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Radzyniu Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381604021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomiarowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 833527750
1.5.8.) Numer faksu: 833527766
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_radzyn@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspradzyn.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162275788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 8B
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 865 69 10
1.5.8.) Numer faksu: 81 865 61 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strazryki.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122425773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników Polskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-045
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 745 55 90
1.5.8.) Numer faksu: 81 745 5582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz.swidnik.pl
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Tomaszowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211658362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Janusza Petera 7
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 661 80 10
1.5.8.) Numer faksu: 84 664 35 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_tomaszowlubelski@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz-tomaszowlubelski.idsl.pl
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651342520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000-lecia Państwa Polskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825721008
1.5.8.) Numer faksu: 82 5724 652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_wlodawa@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strazwlodawa.pl
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222294975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 62
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 680 74 10
1.5.8.) Numer faksu: 84 627 16 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_zamosc@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz.zamosc.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, jednostek pływających i statków powietrznych KW PSP w Lublinie oraz KP(M) PSP województwa lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f4c1682-0518-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136885/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, jednostek pływających i statków powietrznych KW PSP w Lublinie i KP(M) PSP województwa lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489162,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części I zamówienia jest ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej, w tym:• ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności
i posiadanego mienia;
• ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
• ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 106469 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części II zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów, w tym:• ubezpieczenie auto casco;
• ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 307816,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części III zamówienia jest ubezpieczenie jednostek pływających, w tym:• OC użytkownika jednostki pływającej
• CASCO jednostki pływającej
• NNW członków załogi jednostki pływającej
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 56794 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części IV zamówienia jest ubezpieczenie statków powietrznych, w tym:• ubezpieczenie obowiązkowe OC osób eksploatujących statki powietrzne
• ubezpieczenie dobrowolne (nadwyżkowe) OC osób eksploatujących statki powietrzne
• ubezpieczenie statków powietrznych od uszkodzeń ( aerocasco )
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 18727 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92527,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92527,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92527,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038806
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92527,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297106,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297106,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297106,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297106,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Część III nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na Część IV nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Gminy Sulmierzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres czerwiec 2025 - maj 2027 w podziale na części
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU RADZYŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY DĄBROWA
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Lyski
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SP. Z O.O.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Komarów-Osada
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.