eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo"Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w "ABRUKO PLUS" Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ABRUKO PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221574922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6741141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plus@abruko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.abrukoplus.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://abrukoplus.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0743285f-f107-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego na stanowisku pracownik fizyczny (w tym jeden kierowca pojazdu ciężarowego powyżej 3,5 t. z uprawnieniami do kierowania) , w szacowanej ilości do 13 333 roboczogodzin dla maksymalnie:
- 13 osób w miesiącu czerwiec 2023 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 4 osób w tym miesiącu.
- 21 osób w miesiącu lipiec 2023 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 6 osób w tym miesiącu.
- 21 osób w miesiącu sierpień 2023 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 6 osób w tym miesiącu.
- 12 osób w miesiącu wrzesień 2023 r. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne
w ilości 2 osób w tym miesiącu.
2. Przewidywany zakres prac:
1) Jeden kierowca pojazdu ciężarowego powyżej 3,5 t. z uprawnieniami do kierowania, kierowca wykonuje również inne prace gdy nie obsługuje pojazdu,
2) praca na sprzęcie typu śmieciarka, ciągnik rolniczy do zbierania odpadów z plaż i innych miejsc,
3) pracownicy do zbierania ręcznego nieczystości z terenów miejskich.
3. Świadczenie usług nastąpi od dnia podpisania umowy na okres 4 miesięcy ( czerwiec-wrzesień 2023).
4. Określone w ust.. 1 maksymalne liczby pracowników tymczasowych i łączną ilość roboczogodzin stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie oraz możliwość dochodzenia odszkodowania. Zamawiający gwarantuje zapotrzebowanie minimalne na pracowników tymczasowych określone w ust. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych

79623000-7 - Usługi w zakresie pozyskiwania pracowników handlowych i przemysłowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473855,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548894,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542826,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INB NV

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862391372

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 53C/204

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-304

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542826,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.