Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230965/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.12.2023 - Sukcesywne świadczenie usługi opieki nad dziećmi w trakcie zajęć dla rodziców zastępczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d6a3830-d91e-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.DO.3321.12.2023 - Sukcesywne świadczenie usługi opieki nad dziećmi w trakcie zajęć dla rodziców zastępczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d6a3830-d91e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023767/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Świadczenie usług opieki nad dziećmi w trakcie zajęć dla rodziców zastępczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim. Sygn. projektu RPSL.09.02.09-24-0007/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Opieka nad dziećmi w trakcie zajęć dla rodziców zastępczych w maksymalnym wymiarze 280 godzin zegarowych (tj. 60-cio minutowych) do realizacji w 2023 roku:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi opieki nad dziećmi (w wieku od 0 do 18 lat) w trakcie zajęć organizowanych dla rodziców zastępczych (warsztatów/szkoleń/innych spotkań) w ramach projektu pn. Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim. Każdorazowo, ww. formy wsparcia rodziców zastępczych (to jest: warsztaty/szkolenia/inne spotkania) organizowane będę na terenie Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej z siedzibą w Katowicach (40-142) przy ulicy Modelarskiej 10. W związku z powyższym, opieka nad dziećmi będzie prowadzona w salach i gabinetach (zapewnionych przez Zamawiającego) Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej od poniedziałku do piątku w godzinach między 08:00 a 19:00 oraz w soboty w godzinach między 08:00 a 16:00. Grupę docelową stanowić będą rodziny zastępcze z terenu województwa śląskiego biorące udział w projekcie. Liczba dzieci w grupie nie będzie większa niż 8 dzieci, przypadających na 1 opiekuna. Celem zamówienia jest umożliwienie rodzicom zastępczym wzięcia udziału
w organizowanych warsztatach/szkoleniach/innych spotkaniach poprzez zapewnienie opieki ich dzieciom. Opieka będzie zlecana Wykonawcy w zależności od potrzeb z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem (2 dni robocze). Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 26250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Opieka nad dziećmi w trakcie zajęć dla rodziców zastępczych w maksymalnym wymiarze 280 godzin zegarowych (tj. 60-cio minutowych) do realizacji w 2023 roku:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi opieki nad dziećmi
(w wieku od 0 do 18 lat) w trakcie zajęć organizowanych dla rodziców zastępczych (warsztatów/szkoleń/innych spotkań) w ramach projektu pn. Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim. Każdorazowo, ww. formy wsparcia rodziców zastępczych (to jest: warsztaty/szkolenia/inne spotkania) organizowane będę na terenie Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej z siedzibą w Katowicach (40-142) przy ulicy Modelarskiej 10. W związku z powyższym, opieka nad dziećmi będzie prowadzona w salach i gabinetach (zapewnionych przez Zamawiającego) Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej od poniedziałku do piątku w godzinach między 08:00 a 19:00 oraz w soboty w godzinach między 08:00
a 16:00. Grupę docelową stanowić będą rodziny zastępcze z terenu województwa śląskiego biorące udział w projekcie. Liczba dzieci w grupie nie będzie większa niż 8 dzieci, przypadających na 1 opiekuna. Celem zamówienia jest umożliwienie rodzicom zastępczym wzięcia udziału
w organizowanych warsztatach/szkoleniach/innych spotkaniach poprzez zapewnienie opieki ich dzieciom. Opieka będzie zlecana Wykonawcy w zależności od potrzeb z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem (2 dni robocze). Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 26250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE LINGUA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783144332
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE LINGUA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783144332
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Zakup usług: prowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach wiejskich o profilu opiekuńczo-wychowawczym na terenie gminy Dębno w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.