Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214455/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 121164E – ul. 3 Maja w Rogowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23
1.5.2.) Miejscowość: Rogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468748070
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9540e654-d163-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 121164E – ul. 3 Maja w Rogowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9540e654-d163-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 121164E – 3 Maja w Rogowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 121164E – ul. 3 Maja w miejscowości Rogów poprzez wykonanie: na odcinku 160 mb na istniejącą nawierzchnię nakładki o grubości 4 cm z masy mineralno-asfaltowej zgodnie z istniejącym śladem nawierzchni (nie przewiduje się poszerzenia), wymianę krawężników oraz wymianę nawierzchni chodników; oraz na odcinku 542,4 mb demontaż istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy i nowej konstrukcji nawierzchni jezdni o szerokości 6,00 m. Rzędne nowej niwelety należy zachować według stanu istniejącego (opis pkt. 1.4.1 jezdnia drogi – spadki podłużne).
W ramach zadania po stronie wschodniej zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 2,5 m na długości 52,00 mb, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, przebudowę istniejących hydrantów Φ80 na istniejącej sieci wodociągowej, odwodnienie powierzchniowe na istniejące tereny zielone oraz odmulenie istniejących rowów przydrożnych.
W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie do regulacji istniejącej armatury wodociągowej i kanalizacyjnej. Sieć kanalizacji sanitarnej realizowana była w roku 2022 i 2023.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z dokonaniem wymaganych uzgodnień oraz dokonania zgłoszeń do właściwych organów wprowadzenia czasowej organizacji, a także zawiadomienia właściwych organów w imieniu Gminy Rogów o wprowadzeniu docelowej organizacji ruchu drogowego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów:
a) dokumentacja projektowa (DP), na którą składają się: Projekt budowlany i Projekt docelowej organizacji ruchu – stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – stanowiące Załącznik Nr 6 do SWZ,
c) przedmiar robót wraz z uzupełnieniem – stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ.
Miejsce realizacji zadania: działki nr 311; 312; 278 obręb Rogów, Gmina Rogów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190396,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385700,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190396,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Sebastian Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732194651
7.3.4) Miejscowość: Małecz 44
7.3.5) Kod pocztowy: 97-217
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190396,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.