eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogówPrzebudowa drogi gminnej nr 121164E - ul. 3 Maja w Rogowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 121164E – ul. 3 Maja w Rogowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23

1.5.2.) Miejscowość: Rogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 468748070

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9540e654-d163-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 121164E – ul. 3 Maja w Rogowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9540e654-d163-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061582/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 121164E – 3 Maja w Rogowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 121164E – ul. 3 Maja w miejscowości Rogów poprzez wykonanie: na odcinku 160 mb na istniejącą nawierzchnię nakładki o grubości 4 cm z masy mineralno-asfaltowej zgodnie z istniejącym śladem nawierzchni (nie przewiduje się poszerzenia), wymianę krawężników oraz wymianę nawierzchni chodników; oraz na odcinku 542,4 mb demontaż istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy i nowej konstrukcji nawierzchni jezdni o szerokości 6,00 m. Rzędne nowej niwelety należy zachować według stanu istniejącego (opis pkt. 1.4.1 jezdnia drogi – spadki podłużne).
W ramach zadania po stronie wschodniej zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 2,5 m na długości 52,00 mb, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, przebudowę istniejących hydrantów Φ80 na istniejącej sieci wodociągowej, odwodnienie powierzchniowe na istniejące tereny zielone oraz odmulenie istniejących rowów przydrożnych.
W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie do regulacji istniejącej armatury wodociągowej i kanalizacyjnej. Sieć kanalizacji sanitarnej realizowana była w roku 2022 i 2023.

Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z dokonaniem wymaganych uzgodnień oraz dokonania zgłoszeń do właściwych organów wprowadzenia czasowej organizacji, a także zawiadomienia właściwych organów w imieniu Gminy Rogów o wprowadzeniu docelowej organizacji ruchu drogowego.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów:

a) dokumentacja projektowa (DP), na którą składają się: Projekt budowlany i Projekt docelowej organizacji ruchu – stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – stanowiące Załącznik Nr 6 do SWZ,
c) przedmiar robót wraz z uzupełnieniem – stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ.

Miejsce realizacji zadania: działki nr 311; 312; 278 obręb Rogów, Gmina Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190396,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385700,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190396,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Sebastian Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732194651

7.3.4) Miejscowość: Małecz 44

7.3.5) Kod pocztowy: 97-217

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190396,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.