Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243675/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej około 120 000 litrów rocznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970361280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 36
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swz@pumgubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pumgubin.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o. której 100% kapitału posiada JST
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej około 120 000 litrów rocznie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce45b1e3-fdd8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szacunkowa dostawa oleju napędowego w ilości ok. 120 000 litrów/rok
a) dostawy oleju napędowego będą się odbywać średnio raz w miesiącu w godzinach
dopołudniowych (8.00 – 13.00).
b) ilości zamawianego paliwa mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od
zapotrzebowania Zamawiającego. O tym fakcie zostanie niezwłocznie poinformowany
Dostawca.
c) samochody do przewozu paliw – cysterny (min. 2 szt.) są własnością Oferenta, lub osób
posiadających potencjał techniczny i możliwości do wykonania zamówienia, zgodnie z
przedstawionym pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia przedmiotowego
potencjału technicznego.
d) cysterny muszą posiadać aktualne dopuszczenia do przewozu paliw – rozładowywanie będzie
za pomocą pompy lub grawitacyjnie, z wężem zaopatrzonym w końcówkę z przepływomierzem i
drukarkę.
e) olej napędowy o parametrach określonych w normach producenta oraz w Polskich Normach,
PN-EN 590 w gatunkach b, d, f (letni, przejściowy, zimowy) – Zamawiający będzie określał
gatunek zamawianego paliwa.
f) przewiduje się jednorazowe dostawy oleju napędowego w ilości około 10.000
g) podstawą do wystawienia faktur będzie dostarczona ilość paliwa w temperaturze 15°C wg
przyjęcia przez Zamawiającego. Akceptowany jest zalegalizowany układ pomiarowy z
kompensacją do 15°C przy autocysternie.
h) płatności za przedmiotowe usługi będą się odbywać na podstawie faktury VAT w terminie
określonym przez Oferenta w ofercie, tj. od daty dostarczenia faktury do siedziby
Zamawiającego, w okresie nie krótszym niż 30 dni.
i) ceny dostarczanego paliwa, tj. oleju napędowego będą zmienne i uzależnione od cen PKN
ORLEN S.A. ogłaszanych na jego stronie internetowej (www.orlen.pl) i obowiązujących w dniu
dostawy paliwa, pomniejszone o zadeklarowany przez Oferenta upust.
j) do każdej dostawy należy dołączyć:
• świadectwo jakości,
• potwierdzenie wielkości dostaw przez pracownika odpowiedzialnego za rozliczenie paliwa.
k) umowa na w/w dostawy będzie zawarta na okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879984 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 909792 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZAREX Paliwa Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734441
7.3.3) Ulica: Kosynierów 5
7.3.4) Miejscowość: Zielona góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-310
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879984 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.