eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Zakup i dostawa mieszanki mieneralno-asfaltowej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa mieszanki mieneralno-asfaltowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mieszanki mieneralno-asfaltowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c148671d-16e6-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/358053

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:
„Platforma”)
pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i
utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie
zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje
warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie orazuznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w
Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria
Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),
dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16
rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-16/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014
c) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 16W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014

2. W ramach zamówienia podstawowego Dostawca zobowiązany jest do dostarczania:
a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla kategorii
ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 200 ton
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla kategorii
ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 700 ton
Zamawiający informuj, iż zobowiązuje się do wykorzystania 70% zamówienia.

3. Zamawiający informuje, że korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość:
3
a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
c) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 16W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton

4. Informację dotyczące zadania
1) Informację dotyczące mieszanki mineralno-asfaltowej:
a) Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie do realizacji zadań inwestycyjnych
(wykonanie nowej nakładki asfalt-betonowej) na drogach powiatowych:
- Nr 1303W Śniadków – Siedzów gmina Sobienie-Jeziory (zamówienie podstawowe),
- Nr 2730W Kępa Nadbrzeska – Otwock Wielki gmina Karczew (zamówienie w ramach
opcji)
b) Zamówiona mieszanka mineralno-asfaltowa musi być zgodna z PN-EN 13108-1 WT-2
2014,
c) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Dostawca przedłoży do akceptacji
Zamawiającego recepty mieszanek mineralno-asfaltowych. Zamawiający może nie wyrazić
zgody na produkcję mieszanki mineralno-asfaltowej na podstawie zaproponowanej przez
Dostawcę recepty. W takim przypadku Dostawca jest zobowiązany do przedłożenia recepty
do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego
d) Miejsce dostawy:
- droga Nr 1303W Śniadków – Siedzów gmina Sobienie-Jeziory (zamówienie podstawowe),
- droga Nr 2730W Kępa Nadbrzeska – Otwock Wielki gmina Karczew (zamówienie w
ramach opcji)
- opcjonalnie inne drogi powiatowe na terenie powiatu otwockiego.
e) Odbiór wytworzonej masy w dni robocze w godzinach od 7 00 do 22 00 ,
f) Koszt transportu za dostarczenie zamówionej mieszanki mineralno-asfaltowej ponosi
wykonawca – musi być wliczone w cenę,
g) Masę asfaltobetonową należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z
przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek z
jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania tj. nie
mniej niż 140 O C. Zaleca się stosowanie samochodów termosów z podwójnymi
ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewający z jednoczesnym spełnieniem
zachowania temperatury wbudowania nie mniej niż tj. 140 o C.
h) Producent udzieli gwarancji na jakość wytworzonej mieszaki minimum 1 rok od daty
produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej.
i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli mieszanki mineralno-asfaltowej w
niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 2 razy w
okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy.
j) Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i
kwit wagowy oraz dokument potwierdzający jej skład oraz badania laboratoryjne –
przedmiotowe dokumenty muszą być dołączone do faktury.
k) Kupowany produkt powinien posiadać krajową ocenę techniczną, atest lub inny
dokument stwierdzający zgodność produktu z normą.
l) Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu
ilości.
m) Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywała raz w miesiącu. Do każdej
faktury oprócz dokumentów wskazanych wyżej, należy dołączyć kopie WZ oraz
zestawienie miesięczne z podziałem na poszczególny rodzaj masy oraz zestawienie
ilości wykorzystanej masy. n) Mieszanka musi być dostarczana w sposób ciągły w miejsce wbudowania, nie
dopuszcza się doprowadzenia do przestojów w dostawie w trakcie wbudowywania
mieszanki.

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia
przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3
Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą
słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań
równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności
leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga
aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie
dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny
równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i
ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w
sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
c) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 16W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczego zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną umowę na
dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej o wartości każdej umowy 150 000,00 zł brutto,
b) dopuszczony przedmiot zmatowienia spełnia normę PN-EN 13108-1 i WT-2 2012

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw
wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania oferta jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do
udziału w postepowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia:
a) Zaświadczenia niezależnego podmiotu, iż przedmiot zamówienia może być
dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym,
b) Zaświadczania niezależnego podmiotu potwierdzającego, że dany wyrób jest zgodny
z obecnymi normami w dziedzinie bezpieczeństwa

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia:
a) Zaświadczenia niezależnego podmiotu, iż przedmiot zamówienia może być
dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym,
b) Zaświadczania niezależnego podmiotu potwierdzającego, że dany wyrób jest zgodny
z obecnymi normami w dziedzinie bezpieczeństwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni
przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę
regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:
 Określenie celu gospodarczego
Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
 Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,
 Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu
wykonania zamówienia w całości,
 Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
 Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy
 Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją
zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał
wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu Umowy,
3) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia
losowe), przy pomocy których Dostawca realizuje przedmiot Umowy na inne spełniające
warunki określone w Opisie przedmiotu zamówienia,
4) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia
losowe), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy,
5) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku Wystąpienia siły wyższej
uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/358053

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.